AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 brukt tinder i 1 mnd men får beskjeden " Det finnes ingen nye personer i nærheten din"? bor i Fredrikstad. maksimal avstanden er 51 km. Aldersgruppe 18-22. Hva er det som skjer egentlig? har jeg virkelig sweipet over all er mann forresten.. Anonymkode: 1e70e...83b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Ja da har du sveipet over alle inntil videre Anonymkode: 191cf...f60
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #3 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja da har du sveipet over alle inntil videre Anonymkode: 191cf...f60 jeg har en annen tinder konto og der har jeg sweiper over langt mer mennesker og jeg har fotsatt mennesker som jeg kan sweipe- hva er det som skjer egentlig? Anonymkode: 1e70e...83b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #4 Skrevet 28. mars 2018 Du har forresten en ganske liten aldersgruppe. Jeg er 21 og bruker derfor 21-29 år (er kvinne) Anonymkode: 191cf...f60
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg har en annen tinder konto og der har jeg sweiper over langt mer mennesker og jeg har fotsatt mennesker som jeg kan sweipe- hva er det som skjer egentlig? Anonymkode: 1e70e...83b Hva bruker du flere tinderkontoer til? Later du som at du er en annen person på en annen konto da eller? Anonymkode: 191cf...f60 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva bruker du flere tinderkontoer til? Later du som at du er en annen person på en annen konto da eller? Anonymkode: 191cf...f60 nei på den andre kontoen gjorde jeg noe dumt. Jeg sveipet til høyre på alle profiler siden jeg var for lat til å kjekke dem alle sammen men tilbake til saken. Nå har jeg startet på nytt mobilen og flere profiler dukket opp. Dette gir ingen menning... Anonymkode: 1e70e...83b
Kreator Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 Jeg har gjort noen tester og de samme personene kommer stort sett opp, men ikke alltid til nøyaktig samme tid. Det kan også være noen små forskjeller som jeg tror har med å gjøre hvordan de sveiper deg; altså hvis du har to aktive profiler samtidig, så kanskje de sveiper deg vekk på den ene men ikke den andre. Sånne ting. Men over tid så dukker de samme opp ca, men det kan ta litt tid før begge profilene dine er inne i "rotasjonen" (det er flere som ikke har sveipet deg vekk i den nye profilen o.l.).
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #8 Skrevet 30. mars 2018 På 28.3.2018 den 23.36, Kreator skrev: Jeg har gjort noen tester og de samme personene kommer stort sett opp, men ikke alltid til nøyaktig samme tid. Det kan også være noen små forskjeller som jeg tror har med å gjøre hvordan de sveiper deg; altså hvis du har to aktive profiler samtidig, så kanskje de sveiper deg vekk på den ene men ikke den andre. Sånne ting. Men over tid så dukker de samme opp ca, men det kan ta litt tid før begge profilene dine er inne i "rotasjonen" (det er flere som ikke har sveipet deg vekk i den nye profilen o.l.). jeg skjønner ingenting av hva du mener. Det som jeg at jeg har sikkert sweipet over tusenvus av damer dermed har alogartimen dømmet meg som desperat og da vil jeg sikkert ikke bli vist til noen da. i den andre profilen tror jeg at jeg har ikke en gang sweipet over 1000 person så hvordan kan dette skje? Er det mulig at de to profilene bundet sammen på en eller annen måte? Anonymkode: 1e70e...83b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #9 Skrevet 30. mars 2018 " It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. " https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Anonymkode: bdbcf...84d 1
Kreator Skrevet 30. mars 2018 #10 Skrevet 30. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: jeg skjønner ingenting av hva du mener. Det som jeg at jeg har sikkert sweipet over tusenvus av damer dermed har alogartimen dømmet meg som desperat og da vil jeg sikkert ikke bli vist til noen da. i den andre profilen tror jeg at jeg har ikke en gang sweipet over 1000 person så hvordan kan dette skje? Er det mulig at de to profilene bundet sammen på en eller annen måte? Anonymkode: 1e70e...83b Du har svipet HØYRE tusenvis av ganger? Hvis du fortsatt ikke får noen matcher så er det nok noe med profilen din. Dette med hvordan Tinder velger å vise deg vet vel strengt tatt ingen i detalj, men hvis du mistenker eller fryker at de ikke viser deg, så kan du prøve en såkalt "Boost" på kvelden en av dagene hvor folk titter litt (ons, fre, søn) og se om du får noen treff da. Alternativt så kan du kanskje spørre om hjelp fra noen av damene her da, sende de bilde og profiltekst og høre om de har noen forslag for å øke sjansene dine. Hvis profilene dine er tilkoblet samme FB konto så kan det jo også hende at de er koblet i forhold til hvordan Tinder matcher. Men basert på det jeg vet nå så tror jeg ikke Tinder sin sortering har veldig mye å si for din profil på lang sikt, men muligens på kort sikt, noe som er grunnen til at jeg foreslår å teste en Boost. (som øker eksponeringen av din profil typisk 7-9 ganger i løpet av en halvtime).
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #11 Skrevet 30. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg skjønner ingenting av hva du mener. Det som jeg at jeg har sikkert sweipet over tusenvus av damer dermed har alogartimen dømmet meg som desperat og da vil jeg sikkert ikke bli vist til noen da. i den andre profilen tror jeg at jeg har ikke en gang sweipet over 1000 person så hvordan kan dette skje? Er det mulig at de to profilene bundet sammen på en eller annen måte? Anonymkode: 1e70e...83b HAHA Omg den der var litt morsomt WOW da. Anonymkode: 1e70e...83b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #12 Skrevet 30. mars 2018 3 timer siden, Kreator skrev: Du har svipet HØYRE tusenvis av ganger? Hvis du fortsatt ikke får noen matcher så er det nok noe med profilen din. Dette med hvordan Tinder velger å vise deg vet vel strengt tatt ingen i detalj, men hvis du mistenker eller fryker at de ikke viser deg, så kan du prøve en såkalt "Boost" på kvelden en av dagene hvor folk titter litt (ons, fre, søn) og se om du får noen treff da. Alternativt så kan du kanskje spørre om hjelp fra noen av damene her da, sende de bilde og profiltekst og høre om de har noen forslag for å øke sjansene dine. Hvis profilene dine er tilkoblet samme FB konto så kan det jo også hende at de er koblet i forhold til hvordan Tinder matcher. Men basert på det jeg vet nå så tror jeg ikke Tinder sin sortering har veldig mye å si for din profil på lang sikt, men muligens på kort sikt, noe som er grunnen til at jeg foreslår å teste en Boost. (som øker eksponeringen av din profil typisk 7-9 ganger i løpet av en halvtime). Det er noe som ikke stemmer med hele greia. Ført hadde jeg aldersgruppa på 18-22 så økte jeg alderen med enda ett år slik at aldergruppa ble 18-23- da fikk jeg noen flere profiler men jeg fikk den samme beskjeden igjen etter en kort stund. Dette gir ingen mening.. noe som er galt med hele appen. Anonymkode: 1e70e...83b
FactsOverFeelings Skrevet 30. mars 2018 #13 Skrevet 30. mars 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: " It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. " https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Anonymkode: bdbcf...84d Dette, og selvsagt Rule 1 & 2 Rule 1: Be attractive Rule 2: Don't be unattractive
Kreator Skrevet 30. mars 2018 #14 Skrevet 30. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er noe som ikke stemmer med hele greia. Ført hadde jeg aldersgruppa på 18-22 så økte jeg alderen med enda ett år slik at aldergruppa ble 18-23- da fikk jeg noen flere profiler men jeg fikk den samme beskjeden igjen etter en kort stund. Dette gir ingen mening.. noe som er galt med hele appen. Anonymkode: 1e70e...83b Tror kanskje du misforstår hvordan Tinder funker. Appen viser deg NYE matcher i området du har definert. Hvis dere ikke matcher, så ser du de ikke på en stund igjen. Usikker på hvor lenge, men en måned eller noe sånt føles det som. Da dukker de opp igjen. Så hvis du holder til litt utenfor storbyer hvor folk reiser og drar hele tiden så vil mengden NYE brukere eller gamle brukere du ikke har sett på en stund være lav. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #15 Skrevet 30. mars 2018 1 time siden, Kreator skrev: Tror kanskje du misforstår hvordan Tinder funker. Appen viser deg NYE matcher i området du har definert. Hvis dere ikke matcher, så ser du de ikke på en stund igjen. Usikker på hvor lenge, men en måned eller noe sånt føles det som. Da dukker de opp igjen. Så hvis du holder til litt utenfor storbyer hvor folk reiser og drar hele tiden så vil mengden NYE brukere eller gamle brukere du ikke har sett på en stund være lav. ja men når jeg har økt aldersgruppa så vis det appen kun noen få... Det må være noe som er galt så i alle områdene nær fredrikstad er det kun 20-40 23-åring som bruker Tinder?!? Anonymkode: 1e70e...83b
Kreator Skrevet 30. mars 2018 #16 Skrevet 30. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: ja men når jeg har økt aldersgruppa så vis det appen kun noen få... Det må være noe som er galt så i alle områdene nær fredrikstad er det kun 20-40 23-åring som bruker Tinder?!? Anonymkode: 1e70e...83b Vanskelig å si, men rent teoretisk så kan jo DE ha sett DEG og svipet DEG vekk? Husk at deres alderskriterie er annerledes enn dine, så de kan ha sett og sveipet deg vekk selv om de ikke var innenfor ditt kriterie. Men det kan også være en måte Tinder forsøker å få deg til å kjøpe Boost på (økt synlighet), men det blir spekulasjoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå