j156799 Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 Hei, Da jeg studerte for ca 6-7 år siden, kom jeg i kontakt med en gutt (via en annen studiekamerat). Vi ble sittende sammen og snakke noen ganger i undervisningen. Han var veldig hyggelig, vi snakket om løst og fast, han fortalte mye om seg selv, spurte om kontaktinformasjonen min, om jeg var sammen med den andre kameraten min osv. Fra første gang jeg så han, følte jeg at det var noe spesielt mellom oss. Han kikket mye bort på meg da satt sammen, og jeg opplevde at vi hadde en spesiell blikkontakt. Jeg ble mer om mer "forelsket" hver gang vi traff hverandre (altså kun i undervisningen - vi møttes ikke andre steder). Problemet var at jeg rett og slett var ganske avvisende mot han da vi snakket, noe jeg selvfølgelig angrer på i ettertid. Jeg var veldig opptatt med meg selv og gjøre det bra på studiet, og det siste jeg ville da var å bli forelsket og "kaste bort" masse tid på det. Derfor fikk jeg litt panikk, og opptrådte i stedet ganske kald, selv om jeg egentlig følte noe helt annet. Etter det merket jeg at han trakk seg mer og mer unna, selv om jeg altså ikke er 100 % sikker på om han var interessert eller bare hyggelig (fyren er generelt veldig hyggelig). Siden har vi bare vært venner på Facebook, og ikke hatt noe mer kontakt. Jeg har ikke klart å bli interessert i andre siden jeg møtte han, og jeg tenker på han nesten hver dag. Det ser ikke ut som han er i noe forhold, men jeg vet jo ikke om han faktisk var interessert i meg og dette er jo flere år siden. Har prøvd å glemme han i flere år, men jeg klarer det ikke. Jeg har lyst til å komme i kontakt med han og treffe han igjen, men er usikker på om han tror jeg er gal om jeg tar kontakt etter flere år. Jeg er også veldig usikker på hva jeg ev skal skrive til han. Skriver derfor her for forhåpentligvis å få noen råd om hvordan jeg skal gå frem for å få kontakt med han og hva jeg ev bør skrive. Jeg er veldig lite glad i å "sjekke", og synes derfor dette er høyst ukomfortabelt
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Siden du er venn med han på facebook er det jo ikke noe værre enn å sende han en melding der, å spørre hvordan det går. Hvis han svarer så vær ærlig å skriv rett ut at du tenker på han fra tid til annen og må innrømme at du likte han men ikke turte å gjøre noe med det siden du fokuserte på skolen, og lurer på om han er singel i dag og evn kunne tenke seg å bli med på en date å catche up litt Mensjekk at han ikke har dame først på profilen hans, og spør direkte om han er singel også når du skirver med han. Skriv det som en melding, og ikke som en chat i korte setninger og spørsmål. Kom til poenget raskt og vær ærlig. Du har ingenting å tape I værstefall er han opptatt eller uinteressert, men vil uansett syntes det er hyggelig å høre at han gjorde inntrykk på deg Anonymkode: 4b390...77d
j156799 Skrevet 29. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2018 Tusen takk for godt forslag. Jeg får prøve å få til det.
godjenten Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 44 minutter siden, jente1987 said: Tusen takk for godt forslag. Jeg får prøve å få til det. Jeg synes også du burde ta kontakt. Ikke sikkert han er ledig, men om han er opptatt så er det kan det kanskje hjelpe deg å få han ut av tankene. Sånn sett så vinner du jo uansett ved å sende han melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå