AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Del Skrevet 28. mars 2018 Har en barndomskamerat. Vi har et varig vennskap, men ses ikke så ofte, da vi bor i hver vår landsdel. Vi er litt tiltrukket av hverandre, så noen ganger har det vært litt flørt. Sist vi møttes ble det klining. Han hadde fått seg kjæreste, så dette var jo ikke helt riktig, men samtidig tenker jeg at det ikke var noe alvorlig, siden det ikke akkurat er noen trussel mot forholdet. Vi lever hvert vårt liv på hver vår kant. Og vi har ikke egentlig hatt noen kontakt etter vi møttes sist for et halvt år siden. Men jeg husker han nevnte at jeg måtte komme og besøke han. Jeg har jo ikke gjort det selvsagt, siden han ikke har tatt kontakt og nevnt det. Er litt usikker nå, om han unngår meg på grunn av kliningen/flørten vår, eller om han ville ha vært sånn uansett, for han er ikke flink til å holde kontakt på melding uansett, har han sagt. Tror det stemmer. Blir likevel usikker her, om han er litt kjip etterpå, for det var jo ikke jeg som var pådriveren i flørten, så synes ikke jeg bør "straffes". Det er jo uansett et vennskap som ligger i bunnen. Anonymkode: 068ce...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Del Skrevet 28. mars 2018 Det jeg vel egentlig lurer på er om jeg har grunn til å være fornærmet over at han kanskje ikke er en god venn. Han er veldig grei å snakke med når vi treffes. Vi har veldig god kjemi og kontakt på det vennskapelige plan. Så synes han er litt upersonlig som ikke gir noen lyd fra seg i lang tid etterpå. (Jeg har sendt han en melding/hilsen siden sist, som han besvarte. Ellers ingenting.) Anonymkode: 068ce...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #3 Del Skrevet 28. mars 2018 Puffer litt opp på denne... Jeg valgte kanskje en kjedelig tittel. Anonymkode: 068ce...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Del Skrevet 29. mars 2018 Nå høres det ikke ut som du er så god til å holde kontakten heller hvis du bare har sendt én melding heller da. Jeg har vært, eller er fortsatt, i et liknende vennskap, men det har ikke gått så langt som klining. Når han har kjæreste er det som jeg ikke eksisterer, og når det blir slutt har han et stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Han kan være en god venn når han gidder, men resten av tiden er ikke så mye å skryte av. For min del gidder jeg ikke sende meldinger når han er i "kjærestefasene" sine, for jeg vet han ikke svarer uansett. Du må nok innse at vennskapet deres er på denne måten. Av og på. Hvis du syns det er verdt det å ha kontakt en gang i blant og føle seg ignorert resten av tiden er det jo greit. Kanskje han har dårlig samvittighet for kliningen og holder seg unna av den grunn. Du kan jo sende han en melding og spørre hvordan det går. Jeg er fortsatt venn med min venn, men jeg har lært at vennskapet vårt er av og på, så jeg tenker ikke noe særlig på han i "av-periodene" Anonymkode: fe7d2...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Del Skrevet 29. mars 2018 Typisk menn, vil jeg si. Har venninner som har hatt gode mannlige venner, de har vært "som en bror", med vin og betroelser osv, og dama tenker der er vennskap for livet. Så får en av dem seg kjæreste, og vips så hører hun aldri fra ham mer. Anonymkode: d552e...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Del Skrevet 29. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå høres det ikke ut som du er så god til å holde kontakten heller hvis du bare har sendt én melding heller da. Jeg har vært, eller er fortsatt, i et liknende vennskap, men det har ikke gått så langt som klining. Når han har kjæreste er det som jeg ikke eksisterer, og når det blir slutt har han et stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Han kan være en god venn når han gidder, men resten av tiden er ikke så mye å skryte av. For min del gidder jeg ikke sende meldinger når han er i "kjærestefasene" sine, for jeg vet han ikke svarer uansett. Du må nok innse at vennskapet deres er på denne måten. Av og på. Hvis du syns det er verdt det å ha kontakt en gang i blant og føle seg ignorert resten av tiden er det jo greit. Kanskje han har dårlig samvittighet for kliningen og holder seg unna av den grunn. Du kan jo sende han en melding og spørre hvordan det går. Jeg er fortsatt venn med min venn, men jeg har lært at vennskapet vårt er av og på, så jeg tenker ikke noe særlig på han i "av-periodene" Anonymkode: fe7d2...5cc Det er fordi han ikke tar kontakt at jeg ikke har tatt kontakt mer enn en gang. For jeg lar det være i hans banehalvdel. Han var dårlig på å ta kontakt tidligere også, når han var singel, og vi bor jo som sagt i hver vår landsdel. Men når vi først møtes er han veldig til stede. Tenker at jeg nok kommer til å høre fra han en gang i løpet av året, når han kommer til min by. Men hvis han virkelig ville, kunne han jo ha møtt meg før når han er her, eller tatt opp igjen den invitasjonen til å besøke han. Kanskje han har dårlig samvittighet overfor kjæresten også (dersom de fortsatt er sammen, for det aner jeg ikke). Men jeg føler meg litt dum som er med på flørtern med en som ikke synes jeg er noe spesiell. Jeg har ikke lyst å gi av meg selv til en som ikke verdsetter det. Så neste gang vi møtes skal jeg være kun platonisk i oppførselen. Og når han tar plutselig kontakt etter lang tid, skal jeg ikke slippe alt jeg har i hendene for å møte han akkurat da, men heller si at jeg har andre planer da, så vi får finne et annet tidspunkt. Jeg vil ikke bli tatt for gitt. Anonymkode: 068ce...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Del Skrevet 29. mars 2018 merkelig tema som er pådriver til at utroskap er akseptabelt. Anonymkode: 30c59...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå