Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Tenk så mye greiere verden hadde vært hvis vi i større grad møtte verden med et enkelt, rungende JA Vil du ha en øl? JA Klar for noen nye impulser? JA Har du en tier til litt mat? JA ...og så videre. Listen kan gjøres så lang man har politisk og seksuell interesse av. Kjør aktuell debatt!
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Er ikke Torbjørn Jagland BONGO FRA KONGO?
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Er ikke Torbjørn Jagland BONGO FRA KONGO? JAgland, mener du? JA, på samme måte som både Lahnstein og Frankenstein er tyske landsbyer (bortsett fra at dét faktisk er sant)
Gjest Litjmæ Skrevet 18. februar 2005 #4 Skrevet 18. februar 2005 Helt enig med deg jeg trøffel - ja til halvfulle glass
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #5 Skrevet 18. februar 2005 ja til halvfulle glass Nemlig. JA til smultringen, ikke til hullet (kjære moderator; dette dreier seg ikke om sex)
Gjest wendy Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 Sprett satte seg i EU-parlamentet, ved siden av Ole Brumm. Men da han satt der, følte han seg plutselig ikke så betydelsesfull som han gjerne ville, så derfor reiste han seg opp igjen. Men akk; FOR SENT! "SPIST ER SPIST" sa EU-parlamentet, og det hadde de jammen meg rett i. For både Sprett og Brum fikk senere erfare at der fantes ingen vei ut av dette. Og skulle de lage en, kom det til å påtvinge dem årlige utgifter så store og for all fremtid, at der ble bare smuler igjen til deres egne! :o
Bettie Skrevet 20. februar 2005 #7 Skrevet 20. februar 2005 Ja-takk, jeg tar gjerne en ekstra, fullt betalt feriedag.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #8 Skrevet 20. februar 2005 JA til flere og sterkere orgasmer! Gjerne på en fullt betalt, ekstra feriedag (eller VINTERFERIE, som lærerne kaller en av sine ekstrauker)
LilleBille Skrevet 20. februar 2005 #9 Skrevet 20. februar 2005 JA til flere og sterkere orgasmer! Gjerne på en fullt betalt' date=' ekstra feriedag (eller VINTERFERIE, som lærerne kaller en av sine ekstrauker)[/quote'] .. var det her jeg skulle skrive under på listen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå