Gå til innhold

Finnes det noen som liker husarbeid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører ofte at folk hater det, men finnes det noen som liker husarbeid og koser seg litt med det?

Jeg bare lurer:husarbeid:

Anonymkode: bb159...e7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alle kvinner.

Anonymkode: f4c57...5d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok i så fall først og fremst de som ikke driver med det til daglig.

Å ta oppvasken på hytta sammen med en, mens man skravler, kan jo være hyggelig.

Anonymkode: 8690f...8ce

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hater det. Gjør det bare fordi det er nødvendig. 

Anonymkode: 8b020...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, alle kvinner.

Dårlig forsøk på trolling :laugh:

• Liker 11
Skrevet

Nei 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig forsøk på trolling :laugh:

Sannheten er vond..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sannheten er vond..

?

Anonymkode: 19a46...38b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten er vond..

Ta deg en tur på ski i stedet for denne trollinga

• Liker 5
Skrevet

Liker og liker. Riktignok koser jeg meg med husarbeid (når behovet er der og med høy musikk!) mest fordi det er resultatet jeg liker. Er opptatt av å ha det rent og ryddig. Rydder/vasker ikke bare på måfå fordi det er himla gøy liksom. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta deg en tur på ski i stedet for denne trollinga

Jo, jeg kan da gjøre det, tar du av deg husarbeidet siden du liker det så mye?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører ofte at folk hater det, men finnes det noen som liker husarbeid og koser seg litt med det?

Jeg bare lurer:husarbeid:

Anonymkode: bb159...e7e

Jeg liker faktisk husarbeid, slappet av når jeg vasker og tørker støv, stryker stort sett alt av tøy. Aldri gretten eller sur over ting som må gjøres. Reagerer heller p åde som hater det og som syter og klager, gjør en litt hver dag så er det ikke noe problem. Vil ha det rent, rydding og pent rundt meg. Alene med to barn så nok av klessvask etc, men det gjør meg ingenting

Anonymkode: 75848...1be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter i ro på jobb hele dagen, og synes det er en befrielse å våkne lørdags morgen, hive på en trenongsdrakt, håret i hestehale og ta huset :) Trim og skinnende hus i ett, og ferdig vasket før kl 12. Da kan jeg gå tur med barna, stoppe eller lese en bok resten av dagen :)

Anonymkode: 1875a...c78

• Liker 3
Skrevet

Tja, liker å ha det rent og ryddig, samt å lage mat. Jeg bretter klær mens jeg ser Netflix, og tar oppvasken mens jeg er sosial med dem som sitter rundt kjøkkenbordet. Vasker gulv med full musikk og tar gjerne et glass vin mens jeg vasker badet. Det er hva man gjør det til, og rutiner er viktig. Men slavetendenser der alle driter i å rydde opp etter seg selv, men venter jeg skal ta det etter dem, derimot - er jeg stor motstander av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ålreit, hater det ikke. Syns det er veldig koselig å rydde, ordne og gjøre det pent hjemme for familien min. Sikkert derfor jeg har trivdes som renholder i så mange år også. Har jeg tid til overs så syns jeg det er gøy å brette klær pent inn i skapet, vaske badet eller smårydder andre steder. Samboer er veldig fornøyd med at jeg er slik, han er veldig ryddig selv også så føler likevel ikke at jeg alltid tar alt. 

Anonymkode: b91e5...66a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel til dels sant at kvinner liker det. Som i at kvinner finner glede i å se at det blir rent og pent. Kvinner er jo mer nøye med rengjøring enn vi menn er. Det er de ikke fordi de synes det er kjedelig. De finner glede i det.

Anonymkode: c3d13...cdd

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker sånn "prikken-over-i-en"-arbeid. Henge opp nye gardiner, legge putene på plass, brette pledd, vanne planter osv.

HATER ting som å henge opp klær, brette klær, skifte på senga, ta inn og ut av oppvaskmaskinen, tømme søppel ol.

Har ikke noe i mot å vaske bad eller gulv, egentlig :) 

Gjest Zonjë
Skrevet

Jeg synes det er veldig koselig! Setter på litt koselig musikk, bruker et søtt forkle og sånn :sjenert: Jeg tenker at det meste blir hva en gjør det til. Jeg synes det er veldig fint hver fall. Men liker ikke å bli mast på eller at noen forventer at jeg skal gjøre noe da og da. Jeg vasker og og slikt hver dag, men det er forskjell på å ta oppvasken etter middag slik at mannnen min kan slappe av, enn at han hadde klagd over alt rotet etter middagen og bedt med ordne opp uten ett takk en gang.

Skrevet

Er greit med noen vaskepils.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...