AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 (endret) Jeg har aldri blitt så betatt av en jente før, men hun er så uslåelig vakker og søt! Elena Belle fra Svenske Hollywood fruer. Flere som syns det? Lurer rett og slett på hvordan jeg kan etterligne hun best mulig???? Hva av fillers og behandlinger tror dere hun har gjort og hvilke områder?? Er det kun leppene eller også kinn?? Er det keyhole metoden som er brukt i leppene tro eller har hun den katte-fasongen naturlig? Det som kalles bunny lines som går fra nesen til munnvikene er vanligvis noe skjønnhetsbehandlere fjerner ved filler, men jeg syntes det ser så utrolig sjarmerende ut på henne, er det mulig å endre sine egne bunny lines til å få de til å se sånn ut? Jeg har en firkantet hodeform, men ville dødd for å få rund som hennes, går det an? Tuller ikke.. Jeg hadde drept for å kunne ligne på hun altså .Og håper virkelig noen med litt peiling på skjønnhet og fillers kan svare. Please hjelp meg med hvordan jeg kan bli mest mulig lik hun! Anonymkode: c9d31...973 Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett. Endret 30. mars 2018 av Papirfly
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #3 Skrevet 28. mars 2018 Mulig hun var søt før hun begynte å legge seg under kniven å sprøyte dritt inn i ansiktet sitt. Anonymkode: ec65b...49b 7
Gjest hind Skrevet 28. mars 2018 #4 Skrevet 28. mars 2018 Aner ikke hva hun har gjort, men jeg tror hun hadde vært mye penere uten så mye "fyll" i kinnene. Det virker som hun prøver å se ut som hun har naturlig snutefilter.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 Hun var mye søtere før. Anonymkode: 4e1f8...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 (endret) På 28.3.2018 den 19.14, hind skrev: Aner ikke hva hun har gjort, men jeg tror hun hadde vært mye penere uten så mye "fyll" i kinnene. Det virker som hun prøver å se ut som hun har naturlig snutefilter. Er usikker på om hun faktisk har fyllt kinnene? Syntes ansiktstrekkene hennes er så utrolig søte! Haha, måtte fnise litt av snutefilter sammenligningen din, for du har helt rett Kanskje derfor jeg syntes hun er så søt også! Angående fillers i kinn, det kan jo hende, men da må det være i "eplene" og ikke kinnbena (som er vanligst for fillers) vel? Anonymkode: c9d31...973 Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett. Endret 30. mars 2018 av Papirfly
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 (endret) På 28.3.2018 den 17.27, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri blitt så betatt av en jente før, men hun er så uslåelig vakker og søt! Elena Belle fra Svenske Hollywood fruer. Flere som syns det? Lurer rett og slett på hvordan jeg kan etterligne hun best mulig???? Hva av fillers og behandlinger tror dere hun har gjort og hvilke områder?? Er det kun leppene eller også kinn?? Er det keyhole metoden som er brukt i leppene tro eller har hun den katte-fasongen naturlig? Det som kalles bunny lines som går fra nesen til munnvikene er vanligvis noe skjønnhetsbehandlere fjerner ved filler, men jeg syntes det ser så utrolig sjarmerende ut på henne, er det mulig å endre sine egne bunny lines til å få de til å se sånn ut? Jeg har en firkantet hodeform, men ville dødd for å få rund som hennes, går det an? Tuller ikke.. Jeg hadde drept for å kunne ligne på hun altså .Og håper virkelig noen med litt peiling på skjønnhet og fillers kan svare. Please hjelp meg med hvordan jeg kan bli mest mulig lik hun! Anonymkode: c9d31...973 Du skal være glad for at det ikke er mulig for deg å bli lik henne. Anonymkode: c86aa...8d Sitatet er ryddet for brudd på opphavsrett. Endret 30. mars 2018 av Papirfly 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Det går faktisk an. Man kan blandt annet transplantere hår for å endre hårlinjen /hodeformen på toppen. Man kan bruke fillers for å endre hodeformen langs sidene, mange fyller templer, kinn, kjeve og hake. Og det går til og med an å skjære selve kjevebenet for å endre kontouren av nedre del av ansikt. Den operasjonen gjøres desverre ikke i norge men er veldig populær i asiatiske land der smal myk kjeve og hakeparti er idealet. Anonymkode: c9d31...973 Hvorfor lagde du denne tråden når du vet svaret på spørsmålet ditt? Og du, å transplantere hår endrer ikke selve hodeformen Anonymkode: 6c430...465 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #9 Skrevet 30. mars 2018 Hun var aldeles nydelig før Anonymkode: d7deb...1b1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 30. mars 2018 #10 Skrevet 30. mars 2018 For meg ser det ut som at hun har fylt i kinn og de nasiobale linjene, forstørret leppene, eventuelt også løftet overleppe og forkortet ergotrid. Usikker på om hun har smalnet hake/kjeve, men det ser litt sånn ut. Hun er vakker.
Papirfly Skrevet 30. mars 2018 #11 Skrevet 30. mars 2018 Tråden er ryddet for hets, personangrep og brudd på opphavsrett. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå