AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #81 Del Skrevet 29. mars 2018 5 minutter siden, MissPierce skrev: Merkelig at alle andre er dumme. Ikke du som er trangsynt og dum da 😏 Jeg har lest tråden, og utifra hva jeg lest, OG spesielt idag av ts, gjør at jeg mistenker sterkt at ts er en som juger, skifter foklaringer slik at det passer hennes versjon, og jeg ser tegn på at dette er en person som gjerne bruker sykdom som unskyldning, Jeg har hatt vennner som har brukt sykdom, jobb,barnevakt you name it som unskyldning for å avlyse i siste øyeblikk. jeg har også hatt familie/venner som har takket ja til hjelpe uten at de ikke har hatt lyst til å hjelpe,for å så trekke seg i siste øyeblikk med masse unskyldninger istendenfor å si nei med en gang, og har også hatt (dette gjelder ikke ts) de som ikke en gang sier ifra, og skrur av telefonen. Anonymkode: c6ac7...406 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #82 Del Skrevet 29. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er du frekk for at det du skrev kunne tolkes som at du skulle reise nå? Jeg sympatiserte med deg fordi du var syk, og synes venninnen din var urimelig. Når du nå er frekk forsvinner all sympati. Anonymkode: 1b49a...806 Jeg skulle reise i går, men avlyste flyturen og var hos legen og får beløpet jeg har lagt ut på forsikringen. Men, det er mulig jeg drar til henne når jeg er frisk. Var det vanskelig å forstå? Reisen er avbestilt. Det hindrer meg ikke i å dra dit når jeg er i bedre form. Hvor har jeg vært frekk? Jeg har endret litt på hva jobben innebærer for å anonymisere både henne og meg selv. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lest tråden, og utifra hva jeg lest, OG spesielt idag av ts, gjør at jeg mistenker sterkt at ts er en som juger, skifter foklaringer slik at det passer hennes versjon, og jeg ser tegn på at dette er en person som gjerne bruker sykdom som unskyldning, Jeg har hatt vennner som har brukt sykdom, jobb,barnevakt you name it som unskyldning for å avlyse i siste øyeblikk. jeg har også hatt familie/venner som har takket ja til hjelpe uten at de ikke har hatt lyst til å hjelpe,for å så trekke seg i siste øyeblikk med masse unskyldninger istendenfor å si nei med en gang, og har også hatt (dette gjelder ikke ts) de som ikke en gang sier ifra, og skrur av telefonen. Anonymkode: c6ac7...406 Takk du. Jeg har også kjennskap til samme type mennesker. Nå har jeg legeattest overfor flyselskpat og får igjen på reiseforsikringen. Jeg liker å jobbe sammen med henne. Du tilegner meg egenskaper jeg ikke kjenner meg igjen i. Det sier mye om deg som et empatiløst menneske. Ts Anonymkode: aa063...ddc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #83 Del Skrevet 29. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle reise i går, men avlyste flyturen og var hos legen og får beløpet jeg har lagt ut på forsikringen. Men, det er mulig jeg drar til henne når jeg er frisk. Var det vanskelig å forstå? Reisen er avbestilt. Det hindrer meg ikke i å dra dit når jeg er i bedre form. Hvor har jeg vært frekk? Jeg har endret litt på hva jobben innebærer for å anonymisere både henne og meg selv. Ts Anonymkode: aa063...ddc Det virker ikke som du helt forstår hvordan du var frekk, for du kanskje forveksler meg med noen andre brukere her, ikke vet jeg. Men det var frekt å svare "si meg er du synsk" fordi utsagnet ditt om at du skal reise kunne forstås som du skulle reise nå. Hva jobben innebærer har jeg heller aldri nevnt eller lurt på her. Jeg har som sagt hatt sympati med at du ikke reiser fordi du er syk. Nå ser jeg meg ferdig med å kommentere. Anonymkode: 1b49a...806 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #84 Del Skrevet 29. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker ikke som du helt forstår hvordan du var frekk, for du kanskje forveksler meg med noen andre brukere her, ikke vet jeg. Men det var frekt å svare "si meg er du synsk" fordi utsagnet ditt om at du skal reise kunne forstås som du skulle reise nå. Hva jobben innebærer har jeg heller aldri nevnt eller lurt på her. Jeg har som sagt hatt sympati med at du ikke reiser fordi du er syk. Nå ser jeg meg ferdig med å kommentere. Anonymkode: 1b49a...806 Enig, men ts har nå vært veldig aktiv i denne tråden, greit at det å skuffe snø mot i skrive her på kg ikke kan sammenlignes, men det er vanskellig med senebetennelse i armen og når man sliter med virus sykdom, så gjør at jeg tror ts ikke er så syk som hun skriver. Anonymkode: c6ac7...406 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #85 Del Skrevet 29. mars 2018 God bedring. Har slitt med sykdom. tre av fem nede for telling. Syntes du fikk mye pes her inne. Anonymkode: 6d72d...5f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #86 Del Skrevet 29. mars 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Det virker ikke som du helt forstår hvordan du var frekk, for du kanskje forveksler meg med noen andre brukere her, ikke vet jeg. Men det var frekt å svare "si meg er du synsk" fordi utsagnet ditt om at du skal reise kunne forstås som du skulle reise nå. Hva jobben innebærer har jeg heller aldri nevnt eller lurt på her. Jeg har som sagt hatt sympati med at du ikke reiser fordi du er syk. Nå ser jeg meg ferdig med å kommentere. Anonymkode: 1b49a...806 Beklager at jeg siterte feil, men det ble etterhvert mange ab å forholde seg til her, og jeg har ikke topp konsentrasjon. 4 hours ago, AnonymBruker said: Enig, men ts har nå vært veldig aktiv i denne tråden, greit at det å skuffe snø mot i skrive her på kg ikke kan sammenlignes, men det er vanskellig med senebetennelse i armen og når man sliter med virus sykdom, så gjør at jeg tror ts ikke er så syk som hun skriver. Anonymkode: c6ac7...406 Jeg har eget kontor med støtte for armen hjemme. Men må selvsagt bruke pcen minst mulig nå. Jeg skriver raskt, bruker touch-metoden. Men det betyr ingenting hva du mener eller tror. Legen gikk god for legeattest i går. 2 hours ago, AnonymBruker said: God bedring. Har slitt med sykdom. tre av fem nede for telling. Syntes du fikk mye pes her inne. Anonymkode: 6d72d...5f2 Takk. Er klar over at Kg er mangfoldig for å si det sånn. Mange er bare her inne for å kverulere. Ts Anonymkode: aa063...ddc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #87 Del Skrevet 29. mars 2018 Kunne ha hjulpet til der du kunne. Så forstår venninna di. Er selv syk, men er alltids noe jeg å kan hjelpe til med selv om jeg er arbeidsufør Anonymkode: bcfd3...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå