AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 Hei! Jeg har en 9 år gammel hund som plutselig begynte å spy gult skum ut av munnen og nesa i stad. Etter at hun spyr blir hun alltid litt klengete, men nå skal hun ligge oppå meg i sofaen, bli med meg på toalettet og lå utenfor dusjen i stad mens jeg dusjet. I ca 1 minutt etter at hun kastet opp var hun helt lilla på tungen. Nå skjelver hun, ser tomt ut i luften, puster tungt og det piper litt Noen som vet hva det kan være? Bør jeg ringe vet. som er på vakt? Anonymkode: 6e37c...66a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Herregud ring dyrlegen!! Det koster da ikke annet enn 5 minutter av tiden din! Anonymkode: cffd1...ee9 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #3 Skrevet 28. mars 2018 Min hund har kastet opp gult slim flere ganger, rett og slett fordi hun har spist f.eks gress ute. MEN hun har aldri vært lille på tungen, pustet tungt eller pepet. Ring dyrlegen. Det kan være at hun har spist noe giftig! Anonymkode: 98f06...e67
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 Går det an å være så tafatt??? Det er en fin yrkesgruppe som heter veterinærer. Kanskje du skulle forsøke en slik? Anonymkode: 1ff35...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå