Gjest namserr Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 (endret) Fjernet Endret 29. mars 2018 av namserr
Peaches Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Har ikke noen råd ang. hva du skal si, men tenker at ethvert oppegående menneske må da skjønne at du må være med moren din. Spesielt en som jobber med syke mennesker fra før av. 2
Testosteron Skrevet 28. mars 2018 #3 Skrevet 28. mars 2018 Vi er fortsatt i mars, så jeg tror legekontoret lett får en annen til den sommerjobben, så jeg tror ikke sjefen din blir sint. Hun skjønner nok at du ikke kan ta den sommerjobben likevel 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #4 Skrevet 28. mars 2018 Så du skal endre unnskyldning fra å ikke levere politiattest, til at det er noe med moren din? Si bare at du dessverre ikke kan ta jobben og bli ferdig med det. Anonymkode: 622eb...a4b 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 9 minutter siden, namserr skrev: Jente20 For en stund siden takket jeg ja til en sommerjobb på et legekontor jeg var i praksis på gjennom skolen. Jeg har skrevet under på alt å sjefen mangler kun en attest. Jeg har gledet meg veldig lenge til å jobbe der, men siste praksis dagen min ringte sykehuset å moren min hadde blitt hentet av ambulanse.. Og hun må nå flytte til Trondheim i sommer pågrunn av behandling. Moren min har ingen andre som kan være med hun å ville veldig gjerne ha med meg ned dit. Jeg gruer meg veldig til å fortelle sjefen at jeg ikke kan ta stillingen alikavell ettersom jeg lovte at jeg kunne... Har noen råd til hva jeg kan si til sjefen? Tror dere hun blir sint på meg? Jeg skal dit i praksis 3 uker til om en stund å føler hun ikke vil ha meg der etter dette... Du forteller sannheten. Er det Helsesekretærpraksis? Uansett hva nå sannheten er. Anonymkode: 30472...aad 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 Er du samme som har narko på rullebladet? Da kan du bare lære deg først som sist at det kommer ikke til å forsvinne av seg selv, så har du tenkt å ha en jobb i fremtiden der du trenger politiattest, så vil også fremtidige arbeidsgivere få en politiattest der det står at du har begått lovbrudd. Å lyge på seg en historie om sykdom hos din mo vil bare slå tilbake på deg selv, neste politiattest vil jo være helt lik denne. Om du ikke er den med narkodom (bare heeeelt lik forhistorie) så kan du trekke deg fra jobben, men husk at det er vanskelig å få jobb som helsesekretær, så du kan ødelegge en god jobbmulighet for fremtiden. Anonymkode: 5faa4...f3f 1
Gjest namserr Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du samme som har narko på rullebladet? Da kan du bare lære deg først som sist at det kommer ikke til å forsvinne av seg selv, så har du tenkt å ha en jobb i fremtiden der du trenger politiattest, så vil også fremtidige arbeidsgivere få en politiattest der det står at du har begått lovbrudd. Å lyge på seg en historie om sykdom hos din mo vil bare slå tilbake på deg selv, neste politiattest vil jo være helt lik denne. Om du ikke er den med narkodom (bare heeeelt lik forhistorie) så kan du trekke deg fra jobben, men husk at det er vanskelig å få jobb som helsesekretær, så du kan ødelegge en god jobbmulighet for fremtiden. Anonymkode: 5faa4...f3f Det er ikke jeg som har akrevet noe tidligere innlegg altså
Papirfly Skrevet 28. mars 2018 #8 Skrevet 28. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå