Gå til innhold

Hvordan bestille chartertur til syden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, ikke teknisk sett hvordan, men hvilken nettside, hvordan leter jeg etter beste pris, hvordan går jeg frem osv?

Har seriøst ikke vært på chartertur siden jeg var barn, og har derfor aldri bestilt en sånn tur. Nå har vi bestemt oss for å ta en uke i syden til høsten, men jeg vet ikke hvor jeg starter å lete. Vi vil så klart finne noe som er så rimelig som mulig, samtidig som det må passe for en familie på fem med barn som er 0, 3 og 11 år. 

Takk for ALLE tips 😘

Anonymkode: 4904e...adb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Har heller ikke oversikt over hvilke flyselskaper som selger charterturer nå til dags, så tips om det mottas også med takk 🙌🏼

TS

Skrevet

Restplass.no er et bra sted å starte. Velger du "Fly" får du opp alle relevante flyselskaper, velger du "Sol og bad" får du pakketurer. 

Ofte vil rutefly pluss ordne hotell selv være rimeligst i skoleferien, har undersøkelser vist, men det går an å gjøre charter-kupp også.

På restplass.no vil du også se hvem som tilbyr charterturer fra den flyplassen som er nærmest deg.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ikke teknisk sett hvordan, men hvilken nettside, hvordan leter jeg etter beste pris, hvordan går jeg frem osv?

Har seriøst ikke vært på chartertur siden jeg var barn, og har derfor aldri bestilt en sånn tur. Nå har vi bestemt oss for å ta en uke i syden til høsten, men jeg vet ikke hvor jeg starter å lete. Vi vil så klart finne noe som er så rimelig som mulig, samtidig som det må passe for en familie på fem med barn som er 0, 3 og 11 år. 

Takk for ALLE tips 😘

Du går inn på ving.no, tui.no, apollo.no, solfaktor.no eller på pakkereiser på finn.no 

Du filtrerer søkene din etter hva du ønsker og hvor du skal. 

Alternativt ringer du eller går innom et godt gammeldags reisebyrå. Verre er det ikke.

Anonymkode: cc952...eb8

• Liker 2
Skrevet

Har brukt ving, tui og apollo selv. Fornøyd

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ving!

Gjest Senil
Skrevet

Ving. De har også ofte røde priser på noen hoteller. Sjekker alltid opp alle selskap før jeg bestiller. Ving kommer alltid billigst ut.

AnonymBruker
Skrevet

Har reist mange ganger med Ving og TUI (Star tour) 

Tui har hatt veldig god service.

Ving også forøvrig, men husk om du bor på et Sunwing å trekke fra en stjerne eller to. 

Anonymkode: 5d542...23e

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tui.

Skrevet

Jeg har reist med bl.a. Tui og kjempefornøyd med de (= Reiste til Mallorca i fjor, kjempedeilig å slippe og tenke på transport til og fra hotellet, samt at de også var mye tilgjengelige ved resepsjonen hvis det var noe. Meget skuffet over båtturen de hadde, men ellers fornøyd :)

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Jeg har brukt ving, tui og apollo. Er mest forbøyd med ving. Kan også anbefale Momondo. Vi elsker å reise, og reiser så ofte vi har muligheten til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...