Sondre105 Skrevet 28. mars 2018 #1 Del Skrevet 28. mars 2018 Hei. Jeg heter Sondre (24) og tenkte å prøve å få en venn her denne gangen. Jeg er veldig sjenert, forsiktig og er ergentlig ikke gøy. Jeg søker en venn fordi jeg aldri hatt en venn før begrunn av en veldig dårlig start på livet. Jeg har bare hatt venner fra andre land som jeg skriver med daglig. Det gjør meg veldig trist fordi jeg skulle ønske jeg ikke var født i Norge men der de er fra. Jeg overtenker veldig mye som ender med at jeg hater meg selv og unngår andre menn pga 7 års brutalt mobbing. Kvinner sier jeg er pen og har en god personlighet men føler at de gir meg den søte løgn enn sure fakta Jeg testet på Tinder om jeg ergentlig var pen og kunne få en venn men ingen match på 3 år Noen som har lyst til å være med meg her i Bergen? 😞 (Tror ikke jeg tør å ha menn som venner ennå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 28. mars 2018 #2 Del Skrevet 28. mars 2018 44 minutter siden, Sondre105 skrev: Hei. Jeg heter Sondre (24) og tenkte å prøve å få en venn her denne gangen. Jeg er veldig sjenert, forsiktig og er ergentlig ikke gøy. Jeg søker en venn fordi jeg aldri hatt en venn før begrunn av en veldig dårlig start på livet. Jeg har bare hatt venner fra andre land som jeg skriver med daglig. Det gjør meg veldig trist fordi jeg skulle ønske jeg ikke var født i Norge men der de er fra. Jeg overtenker veldig mye som ender med at jeg hater meg selv og unngår andre menn pga 7 års brutalt mobbing. Kvinner sier jeg er pen og har en god personlighet men føler at de gir meg den søte løgn enn sure fakta Jeg testet på Tinder om jeg ergentlig var pen og kunne få en venn men ingen match på 3 år Noen som har lyst til å være med meg her i Bergen? 😞 (Tror ikke jeg tør å ha menn som venner ennå) Hei Sondre! Det hjelper sikkert om du skriver litt om interesser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre105 Skrevet 28. mars 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mars 2018 3 minutter siden, Gjøksuppe skrev: Hei Sondre! Det hjelper sikkert om du skriver litt om interesser osv. Spill, film og liker å lage mat Jeg liker katter også Er ikke glad i sport og trening fordi jeg vil ikke at andre skal se meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 28. mars 2018 #4 Del Skrevet 28. mars 2018 9 minutter siden, Sondre105 skrev: Spill, film og liker å lage mat Jeg liker katter også Er ikke glad i sport og trening fordi jeg vil ikke at andre skal se meg. Hvis du er student er det jo mange ulike aktiviteter en kan melde seg på, ellers finnes det jo flere menigheter som passer for unge voksne i Bergen som kan gi mange muligheter til vennskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyx22 Skrevet 28. mars 2018 #5 Del Skrevet 28. mars 2018 18 minutter siden, Sondre105 skrev: Spill, film og liker å lage mat Jeg liker katter også Er ikke glad i sport og trening fordi jeg vil ikke at andre skal se meg. Jeg syns det er rart at du ikke tørr å ha menn som venner. Menn er generelt mindre dømmende og baksnakker mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre105 Skrevet 28. mars 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mars 2018 21 minutter siden, lyx22 skrev: Jeg syns det er rart at du ikke tørr å ha menn som venner. Menn er generelt mindre dømmende og baksnakker mindre Ikke de jeg møtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 28. mars 2018 #7 Del Skrevet 28. mars 2018 Har du et forhold til Gud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sickkid Skrevet 28. mars 2018 #8 Del Skrevet 28. mars 2018 Sondre eg er innom i Bergen og arbeidar ein del helger. Kan det tenkast at du vill e nytta deg av det. Eg har tru på at alt kan lærast om ein har viljen til det. Kvifor skal du som menneske tenka smått? Husk du skal bare leva til du er 80 eller 160 år. (?) Send no gjerne ein melding om du ynskjar , mvh gutt 25 år ( Eg ser at du ynskjar jente venner . Men.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre105 Skrevet 29. mars 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 29. mars 2018 14 timer siden, Gjøksuppe skrev: Har du et forhold til Gud? Jeg tror på en gud men jeg tror ikke på religioner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå