AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #21 Skrevet 31. mars 2018 det blir konsekvenser om vanlige arbeidstakere trekker seg fra sine representerte stillinger. Synd ikke man kan slutte når man mistrives kraftig i fagets ukultur. Anonymkode: 5f730...455 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #22 Skrevet 31. mars 2018 hvorfor blir ikke John arne riise anerkjent for sine landskamper for Norge? er det noen som tørr å si det? Anonymkode: 5f730...455 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #23 Skrevet 31. mars 2018 12 minutter siden, Brannslangen skrev: Personlig har jeg litt sansen for JAR. Han har fått så mye harselas gjennom karrieren og livet, at han er dum, naiv, dårlig med penger, moren er ko-ko osv., men han bare kjører på og gir en stor finger til alle haterne. Flere skulle vært som ham, tørre å være seg selv. Er egentlig enig. Liker folk som bare gir f..., og gjør sin egen greie. Søskenbarna mine vokste opp sammen med John Arne og broren, og jeg har blitt fortalt at mobbingen av den mannen var nådeløs og endeløs. De sier at misunnelse og det at de ikke "forsto" hans personlighet, gjorde at de og hele Hessa - og snart store deler av Ålesund og omegn - ikke lot ham slippe unna med noe. Alt ble latterliggjort, og dette begynte allerede tidlig i barndommen. Mye kan nok skyldes moren, hun har alltid vært spesiell, og har nok gjort tilstandene verre for guttene, enn bedre. Så begynte ting å gå de to guttene til hodet, og jeg tror at de så at de aldri "vant", så dermed valgte de heller å leve ut fordommene for fullt. Husker at Bjørn Helge kom på skolen med en splitter ny, meget dyr bil, og klarte å totalvrake den i Gangstøvika bak skolen samme dag. Da satt han i kantina og ropte at han bare kom til å forlate den der, for han kunne bare kjøpe en ny i morgen. Dette roper jo forsvarsmekanisme for alle penga! Syns egentlig litt synd på John Arne. Han har aldri sluppet unna mobberne fra barndommen, som de fleste av oss gjør når vi blir voksne. Så det er litt imponerende at han har orket dette jaget i alle disse år, for han blir mobbet like fullt i dag, som på ungdomsskolen. Viser at han er en relativt sterk person, men det at han slutter i program ved motgang, går nok også tilbake til at han aldri får fred fra mobbingen til å utføre noe som helst. Det må være hardt å være dømt nord og ned før første episode i det hele tatt er begynt. Anonymkode: 624a8...241 11
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #24 Skrevet 31. mars 2018 På 28.3.2018 den 11.42, AnonymBruker skrev: Først i "Heltenes Kamp", og nå "71 grader nord Kjendis". Trekker seg uten konsekvenser, dvs. beholder pengene han får for å stille opp. https://www.vg.no/rampelys/tv/john-arne-riise-trekker-seg-fra-heltenes-kamp-anette-boee-kommer-tilbake/a/23989954/https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0EXez2/kjendisene-faar-hundretusener-for-reality-trekker-seg-uten-konsekvenser Hva synes vi om slikt? Anonymkode: bd596...acb Han er en quitter. Anonymkode: 06f19...90d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #25 Skrevet 31. mars 2018 På 29.3.2018 den 18.07, AnonymBruker skrev: Nå holder det her! John Arne Riise er en kjernekar, blitt mobbet hele livet og nå skal han hetses for dette også?! Han var med noen uker og så at andre var mer motivert til å fortsette. Hva er galt med det? Anonymkode: ebe31...d51 Du er en hederskvinne, en sannelig forkjemper for interessante kronikkinnlegg! Anonymkode: 3f99f...126 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #26 Skrevet 31. mars 2018 41 minutter siden, Brannslangen said: Personlig har jeg litt sansen for JAR. Han har fått så mye harselas gjennom karrieren og livet, at han er dum, naiv, dårlig med penger, moren er ko-ko osv., men han bare kjører på og gir en stor finger til alle haterne. Flere skulle vært som ham, tørre å være seg selv. Det er jo omvendt. Riise har hele tiden strebet etter anerkjennelse. At han knoter det til i denne jakten på anerkjennelse får det jo bare til å virke enda mer stusselig. Anonymkode: 2568b...423 2
Xcase33 Skrevet 31. mars 2018 #27 Skrevet 31. mars 2018 On 28.3.2018 at 11:42 AM, AnonymBruker said: Først i "Heltenes Kamp", og nå "71 grader nord Kjendis". Trekker seg uten konsekvenser, dvs. beholder pengene han får for å stille opp. https://www.vg.no/rampelys/tv/john-arne-riise-trekker-seg-fra-heltenes-kamp-anette-boee-kommer-tilbake/a/23989954/https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0EXez2/kjendisene-faar-hundretusener-for-reality-trekker-seg-uten-konsekvenser Hva synes vi om slikt? Anonymkode: bd596...acb Er og har vel aldri vært den skarpeste kniven...men han har fått maks ut av det han har fått utdelt av naturen det skal han ha. Han utfordrer seg selv og har vel ikke den dypeste selvinnsikten og går på noen smeller da vet du. Han lider likevel av å ha blitt utnyttet av folk som lurte vekk millioner på millioner fra de Liverpool lønningene gjennom 7år. Han burde sånn sett vært sett for life på en helt annen måte pr idag. Litt mer mellom ørene på han Carew f.eks om vi skal sammenligne 2 menn i samme alder og samme karriere. Han fikk litt mer ut av det for å si det mildt.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #28 Skrevet 31. mars 2018 2 timer siden, Snillingen skrev: Mobbet og hetset hele livet? Hvem er det som har mobbet han? Riise har klovnet det til noen ganger i media, men det får han ta på egen kappe. Han er en svært privilegert mann som har fått være fotballproff i de store europeiske ligaene. Å gjøre han til offer blir for dumt. Riise ble fotballproff allerede som 16-åring og spilte for Monaco allerede som 17-åring. Det er da bekjent at Riise ble mobbet ganske myebunder hele oppveksten. Det forklarer nok mye av hvordan han er blitt. Anonymkode: ebe31...d51 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #29 Skrevet 31. mars 2018 Jeg kan vel egentlig bare si det at jeg kjenner han ikke, har kun sett han på TV så derfor så har jeg ikke kjennskap nok til å uttale meg med. Anonymkode: 47b53...de2
Snillingen Skrevet 31. mars 2018 #30 Skrevet 31. mars 2018 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da bekjent at Riise ble mobbet ganske myebunder hele oppveksten. Det forklarer nok mye av hvordan han er blitt. Anonymkode: ebe31...d51 Trist med mobbing, men det er noe annet å bli mobbet i barndommen og å ha blitt "mobbet hele livet" når man er nesten 40. Det var det siste jeg sa han ikke hadde blitt. Endret 31. mars 2018 av Snillingen
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #31 Skrevet 1. april 2018 Å trekke seg fra kjendisreality slik JAR har gjort to av to mulige ganger, blir i lengden ris til egen bak, da han rimelig raskt ender opp som persona non grata hos produksjonsselskapene. Anonymkode: e4430...372 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #32 Skrevet 1. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å trekke seg fra kjendisreality slik JAR har gjort to av to mulige ganger, blir i lengden ris til egen bak, da han rimelig raskt ender opp som persona non grata hos produksjonsselskapene. Anonymkode: e4430...372 Enig! At han i tillegg går høyt ut og skal vinne hver gang han deltar i noe, får det hele til å bli pinlig. Har ikke sansen for typen/personen JAR, så for min del kan han gjøre hva som helst....jeg liker han ikke. 3 ganger kirkebryllup....ship o'hoi! Anonymkode: 5a2de...31e 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #33 Skrevet 7. april 2018 På 28.3.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev: Trodde han hadde nok penger jeg... Ryktene sier noe helt annet.... Anonymkode: 46e36...b4c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #34 Skrevet 8. april 2018 På Sunday, April 01, 2018 den 7.10, AnonymBruker skrev: Å trekke seg fra kjendisreality slik JAR har gjort to av to mulige ganger, blir i lengden ris til egen bak, da han rimelig raskt ender opp som persona non grata hos produksjonsselskapene. Anonymkode: e4430...372 Problemet er at TV-stasjoner ønsker seg flest mulig kjente ansikter til reality-konseptene sine. Og Riise er jo fremdeles et relativt kjent navn / ansikt. Derfor er TV villige til å kaste hundre tusenvis av kroner etter ham. Anonymkode: 55704...ce7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #35 Skrevet 8. april 2018 Har han vært med på mesternes mester? Da håper jeg han er med neste sesong. Jeg liker JAR😊 Anonymkode: 3c9a9...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå