Gå til innhold

John Arne Riise trekker seg fra alle programmene han deltar i

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først i "Heltenes Kamp", og nå "71 grader nord Kjendis".

Trekker seg uten konsekvenser, dvs. beholder pengene han får for å stille opp.

https://www.vg.no/rampelys/tv/john-arne-riise-trekker-seg-fra-heltenes-kamp-anette-boee-kommer-tilbake/a/23989954/
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0EXez2/kjendisene-faar-hundretusener-for-reality-trekker-seg-uten-konsekvenser

Hva synes vi om slikt?

Anonymkode: bd596...acb

AnonymBruker
Skrevet

Er da ikke bare tv-programmer han trekker seg fra? Han trekker seg fra alt.

Anonymkode: 322ef...b7a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er teit han får beholde pengene. Og tenker at han sier ja for PR og innser at han ikke greier mer og derfor trekker seg så fort han mister litt givet, god pr for en avis artikkel om at han har trukket seg igjen, tenkern sikkert. 

Anonymkode: 26604...db1

• Liker 4
Skrevet

Greit for meg, holder å se han i den reklamen han spiller i, den der "Verdan" reklamen. Bleh.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig merkelig at TV-kanalene kaster penger etter ham, når han holder på sånn.

Anonymkode: 55704...ce7

• Liker 8
Gjest chisandra
Skrevet

Det er en uting, og det ser ut som enkelte kjendiser spekulerer i dette. Det må nok en endring i vilkårene til for å få de til å bli. Det kan da heller ikke være noe positiv reklame for de?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde han hadde nok penger jeg...

Anonymkode: f7d99...a00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er da ikke bare tv-programmer han trekker seg fra? Han trekker seg fra alt.

Anonymkode: 322ef...b7a

Ikke som Betsson-ambassadør. Han måtte trekke seg i mars 2016 på grunn av press fra NFF, men signerte ny kontrakt rett etter at han la opp som eliteseriespiller noen måneder senere.

Anonymkode: 415f4...859

Gjest N-Nøff
Skrevet

Men det er jo pga sykdom!? Det må være greit 

AnonymBruker
Skrevet

Han trakk seg vel fra Heltenes Kamp pga dårlig rygg, og det bør være greit.

Men, i 71 grader nord, ble det for dumt synes jeg. Han tok en for laget, slik at de andre to skulle få fortsette. Really??!!

Det var på ingen måte gitt at han skulle vinne den utslagskampen, og måten han hele tiden skal fremstå som en helt på, blir pinlig. Like greit at han trakk seg, så slipper vi seere å høre på gnålet hans. Not my cup of tea!

Anonymkode: 5a2de...31e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå holder det her! John Arne Riise er en kjernekar, blitt mobbet hele livet og nå skal han hetses for dette også?! Han var med noen uker og så at andre var mer motivert til å fortsette. Hva er galt med det?

Anonymkode: ebe31...d51

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han trekker seg fra alt. Både offentlig og privat. Ser jo bare hvordan han har trukket seg ut fra barna sine liv også. Han der klarer jeg ikke å stole på eller å ta seriøst. 

Anonymkode: 686f6...73a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han trekker seg fra alt. Både offentlig og privat. Ser jo bare hvordan han har trukket seg ut fra barna sine liv også. Han der klarer jeg ikke å stole på eller å ta seriøst. 

Nå får det være nok! Hvor enkelt er det å samarbeide om barn når man bor langt unna og når man har ekser det er vanskelig å samarbeide med?!

Og hva er det han har trukket seg fra ellers? F.eks Betsson har han jobbet for i årevis! Og han var i Liverpool i 7 år!

• Liker 4
Skrevet
På 28.3.2018 den 11.49, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig merkelig at TV-kanalene kaster penger etter ham, når han holder på sånn.

Anonymkode: 55704...ce7

Enig.

Annonse
Skrevet

Personlig har jeg litt sansen for JAR. Han har fått så mye harselas gjennom karrieren og livet, at han er dum, naiv, dårlig med penger, moren er ko-ko osv., men han bare kjører på og gir en stor finger til alle haterne. Flere skulle vært som ham, tørre å være seg selv.

• Liker 2
Skrevet
På 29.3.2018 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Nå holder det her! John Arne Riise er en kjernekar, blitt mobbet hele livet og nå skal han hetses for dette også?! Han var med noen uker og så at andre var mer motivert til å fortsette. Hva er galt med det?

Du mener vel at han er en hedersmann? :ironi:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2018 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Hvor enkelt er det å samarbeide om barn når man bor langt unna og når man har ekser det er vanskelig å samarbeide med?!

Og hva er det han har trukket seg fra ellers? F.eks Betsson har han jobbet for i årevis! Og han var i Liverpool i 7 år!

John Arne? 

Anonymkode: 3d459...e0c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

John Arne? 

Anonymkode: 3d459...e0c

Haha tenkte det samme. Enten John Arne eller frue Nr 3 😉

• Liker 1
Skrevet (endret)
On 3/29/2018 at 6:07 PM, AnonymBruker said:

Mobbet og hetset hele livet?  Hvem er det som har mobbet han?

Riise har klovnet det til noen ganger i media, men det får han   ta på egen kappe. Han er en svært privilegert mann som har fått være fotballproff i de store europeiske ligaene. Å gjøre han til offer blir for dumt. 

Riise ble fotballproff allerede som 16-åring og spilte for Monaco allerede som 17-åring. 

Endret av Snillingen
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...