Gå til innhold

Fått tilbud om "uforpliktende" sydentur i 1 uke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte han på Tinder. Møtes og har sex ganske ofte. Uforpliktende.
Nå har han invitert meg med på en "ukes date" til syden i sommer. Han sier det fortsatt skal være uforpliktende, som en langvarig date.... Han betaler alt sammen..

Jeg innrømmer at jeg er fristet, føler meg som en prositutert egentlig. Samtidig er det vel ikke noe galt i det? Jeg skjønner jo at forventer mye sex (noe han jo også kommert il å få)... Jeg lenger virkelig til en sydentur, men bør jeg takke nei?

Anonymkode: febb1...143

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du takke nei?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er komfortabel med han, klar for å ha sex med han på hans premisser, og stoler på han at han ikke doper deg ned og selger deg til en sexklubb eller noe der, så er det ingen grunn til å si nei, hvis du føler det er riktig å dra. Hvis du ikke føler det er riktig å dra så takker du nei. 

Sørg for at din familie og venner har hans fulle navn, navn på hotell og flytidene ryr retur, hvis du bestemmer deg for å dra! Og unngå alkohol og bykvelder. 

Anonymkode: c1b3c...085

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg innrømmer at jeg er fristet, føler meg som en prositutert egentlig. Samtidig er det vel ikke noe galt i det? Jeg skjønner jo at forventer mye sex (noe han jo også kommert il å få)... Jeg lenger virkelig til en sydentur, men bør jeg takke nei?

Bare reis.

Hvis du føler ukomfortabel, får du spandere ham noe drink på reisen, eller mat/middag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt, så lenge jeg var sikker på at han ikke var gal. Det er jo ingen som fører noen bak lyset her, så det blir nok en fin tur for dere begge.

Anonymkode: ba5e5...e83

• Liker 3
Skrevet

Har du lyst til syden og kan leve med vilkåra så dra. Han er jo dønn ærlig på hva han vil. En "lang date" uten forpliktelser. Om du vil dette selv så er det jo bare å kjøre på. Det er ikke noe mer horete å ha sex i syden enn å ha sex hjemme. Om det får det til å føle deg litt bedre så insister på at du skal betale noen middager og noen utflukter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er en mann du kunne tenkt deg å reise på sydentur med uansett, hvis du selv hadde hatt penger til turen også, så ser jeg ikke noe galt i det. Hvis det derimot er turen som frister mer enn mannen, så nei. 

Anonymkode: 93441...b5c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Pass på at du ikke får følelser da ts, for han er tydelig på at han ikke mener noe forpliktende med dette. Det er fort gjort å få følelser når man tilbringer så mange dager sammen, og føler seg så smigret ig spesiell men han vil bare ha en selskapsdame for sex så ikke legg noe forhåpninger i det hvertfall! 

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde likt å bli ‘påspandert’ ferie for å yte sextjenester en uke. Dette lukter i beste fall muggent kvinnesyn. Jeg hadde gjerne dratt på ferie, alene eller sammen med noen, men hadde selvfølgelig betalt min ferie selv.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dra på tur! Sørg for å nye solen, og ikke få for mye følelser for fyren, så lenge han ikke forplikter seg mer. 

Anonymkode: b2ac9...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville følt meg som en prostituert, så nei. All erfaring tilsier at ingenting er gratis her i verden, du vil måtte betale. Kanskje med sex du ikke er komfortabel med.

Anonymkode: 89b5e...292

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

for å si det sånn så misbruker din frihet. Og du er en av mange nordmenn som lever i ren utroskap liv, det er konsekvensen at mange kvinner ikke får barn før dem nesten er blitt førti år. Fordi dem har misbrukt sin frihet, og forstår ikke hvordan det skal ha seg til og hvorfor det er så vanskelig å få kjæreste. Fordi misbruker deres frihet.

Anonymkode: b44b3...1cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

for å si det sånn så misbruker din frihet. Og du er en av mange nordmenn som lever i ren utroskap liv, det er konsekvensen at mange kvinner ikke får barn før dem nesten er blitt førti år. Fordi dem har misbrukt sin frihet, og forstår ikke hvordan det skal ha seg til og hvorfor det er så vanskelig å få kjæreste. Fordi misbruker deres frihet.

Hæ?   :klo:

Anonymkode: 36b25...d0f

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun får en sydentur med mye sex, det er vel en vinn-vinn-situasjon? Hvis du synes det er å misbruke sin frihet, kan du jo bare la være å gjøre det samme selv. Vi andre kvinner gjør med friheten vår akkurat som vi selv vil, og vet godt at vi ikke misbruker den.

Ts, synes du har fått mange gode råd her! Jeg ville tatt med nok penger til at jeg kunne spandert raust i syden.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan passe for noen, men ikke for alle. Personlig hadde jeg ikke klart å beholde selvrespekten i denne typen «sugarbaby-sugardaddy-forhold».

Anonymkode: 266f2...620

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg hadde lett dratt, men jeg hadde betalt mer eller mindre halvparten/betalt alt av mat/betalt for romoppgradering el. Full påspandering hadde vært uaktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

De har sex allerede, og han vil ha hun med for å ha en reisepartner han trives med. Så slutt å sammenlign dette med prostitusjon!
Jeg har selv spandert ferie på både venninder og en fuckbuddy, fordi jeg ville på en avkoblende ferie og ha med meg noen jeg trivdes å omgåes med :) Så det trenger ikke være noe værre enn det!

Ts, så lenge du føler deg trygg på han, og så lenge du sørger for å oppgi navn og hotell og returreise til venner/familie, og vet at du vil greie å se på dette som nettopp uforpliktende som han vektlegger at det er og ikke nødvendigvis begynner å føle at dere skal bli kjærester osv selvom dere oppfører dere som det en uke på ferie, så dra! Det blir sikkert hyggelig, og det er viktig å leve i nuet!
Carpe diem- grip dagen!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å planlegge så langt frem i tid med en som det uansett ikke skal bli noe med. 

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet,mer verdt enn sex uten følelser.

Hard to get:hjerte:

Anonymkode: 20485...ac9

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han på Tinder. Møtes og har sex ganske ofte. Uforpliktende.
Nå har han invitert meg med på en "ukes date" til syden i sommer. Han sier det fortsatt skal være uforpliktende, som en langvarig date.... Han betaler alt sammen..

Anonymkode: febb1...143

Du kommer jo til å ligge med han likevel så da kan du ta imot tilbudet med god samvittighet. Om du gidder å være sammen med han en uke da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...