AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 Må man betale for å få det rettet opp? Jeg viste et bilde til frisøren for å vise hvordan jeg ønsket at fargen skulle være. Jeg skjønner at man ikke får det identisk. Men det ble ikke så lyst som jeg håpet på, og kan ærlig ikke se så stor forskjell på fargen min nå og før behandlingen. Hun sa jeg skulle si fra om det var noe, men jeg liker ikke å «klage». Det kostet jo 2200kr det her.... Må jeg betale mer da? Anonymkode: 544f1...f06
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Jeg har fått ny gratis time de par gangene jeg har umiddelbart ved resultat i frisørstolen sagt jeg er misfornøyd og at det ikke ble som jeg ba om. Tror ikke det er like lett om man drar hjem og uttrykker at man er fornøyd etter behandlingen og senere klager. Anonymkode: 509c2...0e3 1
_popcorn_ Skrevet 28. mars 2018 #3 Skrevet 28. mars 2018 Jeg har fått rettet opp gratis, da jeg klagde 2 uker etterpå. Men da hadde jeg stripet håret, og det begynte få grønnskjær. Jo raskere du klager, jo større sjanse er det for at dem retter opp. Noen vil nok være snill å rette opp gratis, eventuelt med rabatt, andre vil si nei. Ta med før-bilde og inspirasjonsbildet, og snakk med frisøren. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Nei du skal ikke betale for det!! Anonymkode: 1ac4e...b42 1
ajarRun Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 Sweet. Det er et par måneder siden jeg klippet meg og nå ser håret mitt nesten slik ut som når jeg var der sist. Får sende en klage å få en gratis klipp. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 9 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Sweet. Det er et par måneder siden jeg klippet meg og nå ser håret mitt nesten slik ut som når jeg var der sist. Får sende en klage å få en gratis klipp. Du kan ikke klage om det er et par måneder siden sist.. Anonymkode: 1ac4e...b42
visp Skrevet 30. mars 2018 #7 Skrevet 30. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke klage om det er et par måneder siden sist.. Anonymkode: 1ac4e...b42 Tviler på at han mente det seriøst:) 2
ajarRun Skrevet 30. mars 2018 #8 Skrevet 30. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke klage om det er et par måneder siden sist.. Anonymkode: 1ac4e...b42 Er det ikke to års reklamasjon i Norge? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå