Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hmm

12CF763F-A6AD-4598-9965-21206E561294.jpeg

Anonymkode: 8f719...8f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Can I not believe my own lying eyes?

Anonymkode: 070b7...72f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ingen strek.

Anonymkode: 23efd...18c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Can I not believe my own lying eyes?

Anonymkode: 070b7...72f

Hehe, lett å lure seg selv 

AnonymBruker
Skrevet

B6AB6AE2-903F-4926-9EAE-6515B224B56E.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Nå må folk gi seg med å lage idiotiske overskrifter der vi andre klikker oss inn på disse motbydelige tissepinnene. 

Bruk kloistret tråd beregnet for tissepinner! 

Anonymkode: c8043...1e7

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må folk gi seg med å lage idiotiske overskrifter der vi andre klikker oss inn på disse motbydelige tissepinnene. 

NÅ koker det over for meg. Dere som klager på disse tissepinnene!!! Ser du noe som helst urin på dette bilde?? Dette er et forum hvor folk kan legge ut og lage nye emner nesten akkurat som de vil. Tåler du ikke å se en pinne med en/to streker som har vært dyppet i urin, så lurer jeg veeldig på hva du gjør inne på et prøver forum der folk flest ønsker seg barn og tar ofte en slik tissepinne selv. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Det finnes en egen tråd for tolking av disse testene. Bruk den!

Anonymkode: b70bc...f07

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kaktuss skrev:

NÅ koker det over for meg. Dere som klager på disse tissepinnene!!! Ser du noe som helst urin på dette bilde?? Dette er et forum hvor folk kan legge ut og lage nye emner nesten akkurat som de vil. Tåler du ikke å se en pinne med en/to streker som har vært dyppet i urin, så lurer jeg veeldig på hva du gjør inne på et prøver forum der folk flest ønsker seg barn og tar ofte en slik tissepinne selv. 

Tråder av denne typenmhører etter forumets retningslinjer hjemme i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/topic/1011032-samletråd-for-tolking-av-graviditetstester/?page=246 brukerne er selv ansvarlig for å gjøre seg kjent med forumet. 

Forumet er for alle. Dette underforumet viser alle innlegg på dette snakker vi om nå og er ikke bare for eliten på dette underforumet. Nettopp fordi en svært liten gruppe er interessert i tissepinner så ble samletråden opprettet og klistret for bruk til denne typen posting. Det er respektløst over for alle andre (99,9 % av brukerne her inne er ikke interessert i disse tissepinnene) her inne å opprette egne tråder, ikke klare å lage overskrifter som speiler innholdet i tråden og å føle seg så spesiell at man må lage en egen tråd for temaet og ikke kan bruke klistret tråd.  Det bør både du og ts lære dere når og før dere poster tråder her inne. 

Det samme gjelder den store navnetråden, den klarer helller ikke folk å bruke. 

Lær dere hvordan forumet fungerer før dere poster, og før dere klager på andre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...