Gå til innhold

Jeg satser aldri fordi jeg føler meg for ung (28 år snart)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ingen i det store og det hele. Men jeg er veldig betatt :( men jeg har ikke satset på noen fordi jeg føler at det vil dukke opp en ny senere i livet. Men likevel så føler jeg at han jeg liker kan være han jeg liker best? Og så er han singel... 

Blir det ikke vanskeligere å møte noen etter min alder? 

Anonymkode: 32820...240

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå for noen du egentlig ikke er interessert i, det kommer aldri til å gå bra. 

Anonymkode: 61dcd...2d2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke satse nå når du følerat han du liker kan være han du liker best, om dere passer sammen på alle områder og vil det samme med livene deres?

Hvis ikke, så vil det garantert dukke opp en ny senere i livet uansett ja, og jeg vil egentlig si det ble lettere å finne en passende partner etter jeg ble 30 for da vet de fleste hva de vil med livet sitt og har jobbet seg ferdig med evn personlige problemer som har hindret de før eller ødelagt forhold før, og man slipper disse vinglette mennene i tyve årene som ikke helt vet hva de vil og har commitmentissues.

Anonymkode: ebe00...3b9

AnonymBruker
Skrevet

Det vil alltid dukke opp en ny, men ha det i hodet at jo eldre du blir jo vanskeligere blir det å finne en ordentlig partner fordi de ordentlige mannfolka blir huket tak i underveis. Om du går for jevnaldrende +/- 3 år så har du mye større sjanse å treffe blink enn om feks to år fordi folk slår seg til ro med hverandre.

Anonymkode: db1f6...06a

AnonymBruker
Skrevet

Det vil alltid dukke opp en ny, men hvis du tenker det hver gang du møter noen kommer du aldri til å slå deg til ro. Du må gi folk en sjanse og slutte å tenke at det alltid finnes noen bedre der ute. Samtidig må du ikke tvinge deg selv til å være i forhold du ikke er mentalt til stede i. Hvis du føler du er for ung til å satse, så trenger du vel litt med tid til å leve livet og finne ut hva du egentlig vil. Ingenting galt med det

Anonymkode: c9635...def

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gå for noen du egentlig ikke er interessert i, det kommer aldri til å gå bra. 

Wow. Er det ikke nettopp dette som er det fornuftige da? Fordi å velge noen man har følelser for er dumt? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vil alltid dukke opp en ny, men hvis du tenker det hver gang du møter noen kommer du aldri til å slå deg til ro. Du må gi folk en sjanse og slutte å tenke at det alltid finnes noen bedre der ute. Samtidig må du ikke tvinge deg selv til å være i forhold du ikke er mentalt til stede i. Hvis du føler du er for ung til å satse, så trenger du vel litt med tid til å leve livet og finne ut hva du egentlig vil. Ingenting galt med det

Anonymkode: c9635...def

En ny man faktisk tenner på og forelsker seg i? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ingen i det store og det hele. Men jeg er veldig betatt :( men jeg har ikke satset på noen fordi jeg føler at det vil dukke opp en ny senere i livet. Men likevel så føler jeg at han jeg liker kan være han jeg liker best? Og så er han singel... 

Blir det ikke vanskeligere å møte noen etter min alder? 

bruk sjansen når du får den, og du er nok ikke den eneste som tenker så galt. Det er derfor det er så mange kvinner langt opp i førti årene som ikke før barn før da, og det er konsekvensen av alle forbindelser, løse punkter med gutter og binder seg aldri, og skal leve attraktiv, og ender som en taper, men sminker på seg som lykkelig.

Anonymkode: c341c...402

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Er det ikke nettopp dette som er det fornuftige da? Fordi å velge noen man har følelser for er dumt? 

Du synes det er fornuftig å bygge et liv sammen med noen man ikke er så veldig interessert i, eller har følelser for? 

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke ung. De fleste jeg kjenner har samboer og baby i den alderen.

Anonymkode: 74999...7ab

Gjest Overrasket
Skrevet

28 er en flott alder for å finne noen. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke ung. De fleste jeg kjenner har samboer og baby i den alderen.

Anonymkode: 74999...7ab

Det er jo stor sjanse for at de er skilt om noen år, og det er desto verre å være tilbake på markedet med barn.

TS, dette er en fin alder å finne noen, men hvorfor insisterer du på å "satse"? Man dater jo en stund og er sammen før man etablerer seg. Mye kan skjer i løpet av den tiden. Gi det et forsøk om dere liker hverandre og han er en bra fyr.

Anonymkode: 9d3b2...c99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes det er fornuftig å bygge et liv sammen med noen man ikke er så veldig interessert i, eller har følelser for? 

Absolutt ikke!  Men det er dette jeg synes går igjen absolutt hele tiden, "man ender ikke med den man er forelsket i men noen lønnsom"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...