Gå til innhold

Forskjellen på eksklusive og kjærester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva er egentlig forskjellen? Dater en fyr som jeg nettopp har blitt eksklusive med, og ser egentlig ingen forskjell på det og være kjærester. For hvis han feks dater noen andre da, så vil jeg dumpe han og har mange av de samme forventningene til han som en kjæreste. 

Men interessant å se hva andre tenker på hva forskjellen er?

Anonymkode: 9a113...dc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn jeg ser det så er "eksklusive" på en måte trinnet før man er kjærester. Man har avtalt å ikke ligge med noen andre eller treffe noen andre, for å se om man kan utvikle seg til å bli kjærester. Ekslusive er dating, ikke kjærester. Noen sklir over i offisielle kjærester etter en stund som eksklusive , uten å definere det på nytt, men for meg så regner jeg det ikke som kjærester før man faktisk har gått ut med det offisielt at man er KJÆRESTER og omtaler hverandre som det.

Anonymkode: 233c6...d6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex, chatter litt og treffes avogtil utenom... Vi deler ikke sånn altfor mye til hverandre, men noe. Vi ligger kun med hverandre.

Er et stykke fra det vi holder på med til kjærester.

Anonymkode: 62e4a...65b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke greia med alle definisjonene man "må" innom før man er kjærester. Det er så mye styr. Jeg tenker også at eksklusivitet betyr at dere bare har kontakt med og dater hverandre. Etter alt fra noen uker til noen måneder spør en av dere om dere skal være kjærester og setter det på facebook. Alle disse idiotiske 2018-greiene :fnise:

For meg er det egentlig veldig forskjell på eksklusivitet og kjærester. Hvis du møter noen på nettet syns jeg man kan være eksklusive etter første date, og kjærester etter maks fem dater og sex.

Anonymkode: 7e5d9...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del ville forskjellen vært at jeg ville involvert familie og venner når vi er kjærester, men selvfølgelig ikke når vi er eksklussive. For meg er eksklussivitet en selvfølge etter 1. date dersom vi skal fortsette å treffes. Hadde jeg hatt et fuckfriends-forhold hadde jeg også forventet at vi var eksklussive.

Anonymkode: 788e2...630

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sex, chatter litt og treffes avogtil utenom... Vi deler ikke sånn altfor mye til hverandre, men noe. Vi ligger kun med hverandre.

Er et stykke fra det vi holder på med til kjærester.

Anonymkode: 62e4a...65b

Det der er et knallkameratforhold.

Skrevet

Å være eksklusiv har jeg vært borti selv, da jeg var yngre.  Da var jeg rett og slett ikke nok interessert i vedkommende til å ville bli kjæreste.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...