AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg savner den litt trauste kjedelige nordmannen som bare jobber og jobber og jobber. Folk som lever skikkelig rutinerte kjedelige liv med bare hverdag, hverdag og Norgesferie når de slår på stortromma. Kanskje det er sært, men jeg syns de folka er rett eksotiske om dagen. Jeg er så inni granskogen lei av folk som maser om kulturliv, trening, ultimat kosthold og livstil og reiser hit og dit. Jeg syns det er kjedelig! Dreeepende kjedelig. Er det flere som er lei av tilværelsens uutholdelige kompleksitet, der ting som burde være mindre detaljer i folks liv, dyrkes frem som selve livsinnholdet? Anonymkode: d9b3c...e8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Del Skrevet 28. mars 2018 Nei. Jeg kjenner en sånn, han har samme pålegg på matpakka hver dag og. Høydepunktet i helgen er å klippe gresset og plukke brunsnegler i hagen. Hadde hengt meg heller. Anonymkode: ada58...1b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #3 Del Skrevet 28. mars 2018 Flytt langt ut på landet, der finner du dem. Anonymkode: 972ef...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #4 Del Skrevet 28. mars 2018 Kjenner ingen sånne overkulturelle pretensiøse mennesker heldigvis. Skygger bare unna dem, det er enkelt. Anonymkode: 0bd6a...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Del Skrevet 28. mars 2018 Bryr meg generelt lite om hva folk gjør med livene sine, så lenge det ikke påvirker meg negativt. Men synes også det er et friskt pust med sånne folk, lever enkelt og greit og nyter tiden sin bedre. Hvorfor ikke bli "en sånn" selv da ts? Anonymkode: 5b2d3...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Del Skrevet 28. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg kjenner en sånn, han har samme pålegg på matpakka hver dag og. Høydepunktet i helgen er å klippe gresset og plukke brunsnegler i hagen. Hadde hengt meg heller. Anonymkode: ada58...1b9 Si til han at han bare kan klippe sneglene i to med en saks så slipper han ta på dem. De tørker kjapt bort i to biter Anonymkode: d9b3c...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #7 Del Skrevet 28. mars 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner den litt trauste kjedelige nordmannen som bare jobber og jobber og jobber. Folk som lever skikkelig rutinerte kjedelige liv med bare hverdag, hverdag og Norgesferie når de slår på stortromma. Kanskje det er sært, men jeg syns de folka er rett eksotiske om dagen. Jeg er så inni granskogen lei av folk som maser om kulturliv, trening, ultimat kosthold og livstil og reiser hit og dit. Jeg syns det er kjedelig! Dreeepende kjedelig. Er det flere som er lei av tilværelsens uutholdelige kompleksitet, der ting som burde være mindre detaljer i folks liv, dyrkes frem som selve livsinnholdet? Anonymkode: d9b3c...e8b Du beskriver "gutta pa gulvet" den gang jeg hadde sommerjobb som sagbruksarbeider for snart 30 ar siden. Bilen var Opel Rekord eller Datsun (Slekta hadde gjerne samme bilmerke), feriene gikk til slektninger i gudbrandsdalen, i helgene hugget de vinterveden, hadde potetkjeller, ripsbusker og syltet. Var medlem av av LO (Leif Haraldseth fra Jern & Metal var sjef), stemte AP (Oddvar Nordlie fra Stange var statsminister) drakk kaffe fra termos de lagde om morgenen hadde matboks i blikk med syltestrikk rundt. NRK fortalte dem det de trengte a vite om verden. Lokalavisa ble lest hver dag. Ironien her er at de i dag heter de ikke "gutta pa gulvet" som de het den gangen de stemte AP og var medlem av LO. Idag stemmer FRP og kalles enkle folk uten utdannelse i bygder utafor for byene. De blir sett ned pa av AP ledelsen som alle har universitetsbakgrunn oig kommer fra PR bransjen, Ting har snudd Anonymkode: d9259...669 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #8 Del Skrevet 28. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du beskriver "gutta pa gulvet" den gang jeg hadde sommerjobb som sagbruksarbeider for snart 30 ar siden. Bilen var Opel Rekord eller Datsun (Slekta hadde gjerne samme bilmerke), feriene gikk til slektninger i gudbrandsdalen, i helgene hugget de vinterveden, hadde potetkjeller, ripsbusker og syltet. Var medlem av av LO (Leif Haraldseth fra Jern & Metal var sjef), stemte AP (Oddvar Nordlie fra Stange var statsminister) drakk kaffe fra termos de lagde om morgenen hadde matboks i blikk med syltestrikk rundt. NRK fortalte dem det de trengte a vite om verden. Lokalavisa ble lest hver dag. Ironien her er at de i dag heter de ikke "gutta pa gulvet" som de het den gangen de stemte AP og var medlem av LO. Idag stemmer FRP og kalles enkle folk uten utdannelse i bygder utafor for byene. De blir sett ned pa av AP ledelsen som alle har universitetsbakgrunn oig kommer fra PR bransjen, Ting har snudd Anonymkode: d9259...669 Gratulerer! Du klarte å avspore en tråd med fordomsfullt idiotisk vås. Jeg stemmer Frp pga slike som deg. AP velgerene er nok de «enkle», de som ikke liker å tenke selv og er mest komfortabel med å bare følge saueflokken. Eller sekt-flokken. Anonymkode: ada58...1b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 28. mars 2018 #9 Del Skrevet 28. mars 2018 Traust for meg er kjedelige mennesker som aldri gidder å prøve noe nytt og bare gjør det samme omigjen og omigjen. Om det er det du tenker på, så savner ikke jeg den trauste nordmannen, men vil påstå at de finnes i aller høyeste grad enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #10 Del Skrevet 28. mars 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner den litt trauste kjedelige nordmannen som bare jobber og jobber og jobber. Folk som lever skikkelig rutinerte kjedelige liv med bare hverdag, hverdag og Norgesferie når de slår på stortromma. Kanskje det er sært, men jeg syns de folka er rett eksotiske om dagen. Jeg er så inni granskogen lei av folk som maser om kulturliv, trening, ultimat kosthold og livstil og reiser hit og dit. Jeg syns det er kjedelig! Dreeepende kjedelig. Er det flere som er lei av tilværelsens uutholdelige kompleksitet, der ting som burde være mindre detaljer i folks liv, dyrkes frem som selve livsinnholdet? Anonymkode: d9b3c...e8b Ja, enig med deg! Anonymkode: 62d7e...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 28. mars 2018 #11 Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) På 28.3.2018 den 6.25, AnonymBruker skrev: . Endret 22. april 2018 av stf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå