AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 Gjentatte ganger har jeg drømt at kjæresten min er byttet ut med en klassisk "sossegutt fra Oslo vest" med halvlangt blondt hår, sixpack og sleik og han heter alltid Thomas! Denne fyren er en slags "evig beskytter" som stadig redder meg fra diverse ting jeg driter meg ut på... men han er altså da overhodet IKKE "my kind of guy". Han i drømmene er som beskrevet en klassisk Oslo soss som kan dra hvem han vil. Ikke min smak! Min virkelige kjæreste er svært pen, høy og mørk og alt jeg ønsker - men selvsagt med noen haker, som det at han sjelden vet hvordan å forsvare en jente. Kan det være årsaken til disse drømmene mine? Da forstår jeg likevel ikke det faktum at en Oslo soss liksom skal være en form for helt, for hvordan kan en spinkel (dog veltrent jf. sixpack) dodd fra "hjemmet der alt kommer på sølvfat" fungere som et slags ideal og en prototype for hva en jente vil ha?? Jeg forstår det ikke! Anonymkode: b5928...12f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Kanskje drømmen forteller deg det du selv tenker; at selv om du ønsker at kjæresten din var mer beskyttende, så vet du også at en annen gutt ikke vil være like bra på andre områder, for deg. Typen i drømmen er beskyttende, men ikke en macho man. Anonymkode: eab83...dc8
Hedy Lamarr Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 (endret) Ofte er drømmer uttrykk for tanker vi ubevisst har, og personen vi drømmer om er bare en måte å framstille en egenskap, personlighetstrekk eller tankemønster på. Med andre ord er "Thomas" bare en personifisering av en egenskap e.l. underbevisstheten din ønsker en endring på. "Thomas" er beskyttende, så dette handler kanskje om at du føler du mangler beskyttelse i en eller annen form. Kanskje beskyttelse fra noe vondt, ubehagelig eller irriterende i livet ditt. Kanskje sier drømmen at du selv må bli klar over dette og selv sørge for den beskyttelsen. Kanskje sier drømmen at det er en form for beskyttelse fra deg selv som du må bli mer bevisst på, dvs noe du tenker, føler eller gjør som du må slutte med eller endre. Eller kanskje savner du faktisk at kjæresten din gir deg mer beskyttelse, enten beskyttelse mot ytre "farer", eller at du ikke er helt trygg på ham, hva han føler for deg etc. Drømmen kan altså handle om noe som gjelder forholdet ditt til kjæresten din, men den kan minst like gjerne handle om deg selv. (Jeg har lest mye om drømmetyding, men det er jo langt fra noen vitenskap, og man kan velge å tro på det eller ei.) Endret 1. april 2018 av Amawhatsnot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå