Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg har sett noen stilige klokker med bred rem i "skinn" og et lite ur på. Dårlig til å forklare :oops:

Noen som vet hvilke klokker jeg mener og hvor de selger slike? Evt. hva de koster?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dixie i.i
Skrevet

Tror jeg har sånn du mener, husker ikke hva den heter. Noe på A....

Kjøpte min på Thune, kosta 698

Gjest Anonymous
Skrevet

Mener å huske at DKNY også har slike (hos Thune).

Skrevet

Hvis Newt snakker om riktig klokketype så har også Mango slike klokker. Den jeg har er uten "strass" på sidene slik den Axcent klokken i linken til Newt er.

Skrevet

Jeg fikk en slik klokke i julegave, med strass på urskiven og rundt klokken, på bred, svart skinnrem. Det er egentlig to remmer, en på selve klokken pluss den brede. Min var kjøpt hos Gullfunn... tror jeg....

Gjest Anonymous
Skrevet

Slike klokker har vært in lenge og finnes i alle oppdaterte urmakerforretninger. Min favorittdesign på området er Axent of Scandinavia, de har utrolig mye lekkert. Jeg har selv to klokker fra dem kjøpt for ett år siden. Ellers har også Mango som nevnt her mye fint. Prisene jeg har sett har variert fra rundt 400-800 kr.

Skrevet

Her ser jeg at det allerede er laget en tråd på sånne klokker, ja... Jeg laget en i sted... :roll:

Klokkene fra Axcent får du kjøpt hos de fleste urmakere vil jeg tro, ihvertfall hos Thune i Trondheim. De koster kr. 698,-.

Skrevet

Å nei... nå har jeg lyst på 2 sånne klokker... en i sort og en i hvit...

Jeg har vært innestengt med sterk forkjølelse og sykemeldt fra jobb hele uka, så nå tar shoppinglysten overhånd :ler: Vi får se hva jeg finner på på vei hjem fra jobb på mandag... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...