Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til min store fortvilelse har håret mitt blitt klippet altfor mye opp etter siste frisørbesøk.  Vurderer nå å kjøpe clip ons for å fylle ut sidene foran. Har ikke peiling på hva som er bra, men vil ikke bruke alt for mye penger på det. Jeg ser rspunzel of sweden reklamerer med tilbud på en pakke med 3 remser for 500kr. Fashiongirl har noen pakker helt ned i 319. 

Er ikke mye jeg trenger men vil jo at det skal se Ok ut. Vil kanskje ikke bruke de daglig men til helg osv. Noen erfaringer ? :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri prøvd men tenker det må være litt rar eller ekkel følelse å ha disse i håret når du vet det ikke er ditt eget hår? Mulig det er på grunn av at jeg ikke har prøvd det før. 

Anonymkode: 6d0e2...4c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt mine på ebay men det er syntetisk hår så de er umulig å gre etter noen gangers bruk. Ser ellers fine ut i håret men de koster bare 40 kr så taper ikke mye selvom de må kastes etter noen bruk

Hører gjerne andres erfaring med de merkene til de prisene som nevnes i hovedinnlegget her!

Anonymkode: dacfe...bda

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri prøvd men tenker det må være litt rar eller ekkel følelse å ha disse i håret når du vet det ikke er ditt eget hår? Mulig det er på grunn av at jeg ikke har prøvd det før. 

Anonymkode: 6d0e2...4c4

Jo det blir sikkert uvant. Jeg har aldri vurdert slikt før, men nå føler jeg meg helt avskrellet. Måtte ta enda mer av lengdene etter noen dager fordi håret vêr blitt så tynt, så ut som hockeysveis. Nå har jeg en lob som er tynnere nederst. Frisøren har også tatt for mye på sidene slik at det ble "hull" og veldig kort/ lite hår fremst å nær ansiktet. Føler det er veldig lite kledelig. Har  alltid hatt tjukt hår så dette føles forferdelig.  

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt mine på ebay men det er syntetisk hår så de er umulig å gre etter noen gangers bruk. Ser ellers fine ut i håret men de koster bare 40 kr så taper ikke mye selvom de må kastes etter noen bruk

Hører gjerne andres erfaring med de merkene til de prisene som nevnes i hovedinnlegget her!

Anonymkode: dacfe...bda

Takk for svar. Nå har jeg bestilt noen fra rapunzel of sweden. Håper de er Ok ! 

Skrevet

Rapunzel bruker å ha helt ok hår :) Ellers kan jeg virkelig anbefale håret til Luxushair.no om du skal kjøpe flere ganger :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...