Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt for lite krangling på Barn og Famile for tiden, virker som om Samliv og Relasjoner har tatt litt over som krangleforum... 8)

Håper dette bare gjelder for en liten periode, da jeg er mer fan av barneoppdragelse og uenighet rundt dette temaet

:tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan ikke du prøve å få opp temperaturen der da?

Skrevet

Det er bare det at jeg bare lurker der inne, har ikke noe selv å bidra med siden jeg ikke selv har barn ;) Føler ikke at man får nok autoritet i debattene når man ikke har barn selv. Men jeg er svak for litt action :)

Skrevet
Det er bare det at jeg bare lurker der inne' date=' har ikke noe selv å bidra med siden jeg ikke selv har barn ;) Føler ikke at man får nok autoritet i debattene når man ikke har barn selv. Men jeg er svak for litt action :)[/quote']

Det er klart din mening teller selvom du ikke har barn selv. Du har jo vett og fornuft og egne meinger!!

Og seff er du enig med meg i alt og et.... Ellers bruker jeg den "du måkke komme her og komme her" regla.... :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ett tips: si at du ikke har barn, men ha likevell sterke klare meninger om barn, barneoppdragelse, morsfølelse og morsrollen. Da tenker jeg det blir action :ler:

Skrevet
:hoho: jA DA ER DET NOEN SOM FYRER SEG OPP!
Skrevet

Men jisses, en kan da klare å erte på seg folk der selv om en ikke har barn, hvis en vil det. bare sett i gang. Fortell noen at barneoppdragelsen deres eller forholdet til svigers er helt på trynet. Det er jo ikke bare barn og foreldregreier der inne?

Skrevet

Nettopp det å diskutere litt heftig der inne uten å ha barn selv, vil jo helt sikkert skape reaksjoner, så bare kjør på du!

Skrevet

Jadda, bare gå inn og si noe sånt som at det er ikke rart dagens unger er ustyrlige, de får jo ikke juling lenger. Det var mye bedre før i tida, når alle fikk en sunn porsjon juling i ny og ne. Og så mistolker du alles andres innlegg til det verste, gjerne for andre. "Jammen XXX, du ser vel at YYY sier at......., og at det forrige innlegget ditt er.....

Så er du med på krangelen selv OG får spredd krangel mellom andre. Herlig,hva?

Skrevet

Eller du kan gjøre slik som her; siter noens innlegg, og bare føy til en masse piss, slik at det ser ut som vedkommende har skrevet noe de aldri har gjort, og som i beste fall irriterrer andre nok til at du får rangelen du så etter.

*vente på tråd, så jeg kan flå den lille maniske for den tåpelige uvitenheten. Legge seg opp i folks barneoppdragelse, da gitt!*
Skrevet

Lompa, nå er du ufin.

Det er dårlig gjort å slenge dritt om meg, bare fordi jeg kan mer om barn og parneoppdragelse enn deg. Jeg syns du burde holde deg for god til det rett og slett........

*tar igjen*

Skrevet
Lompa, nå er du ufin.

Det er dårlig gjort å slenge dritt om meg, bare fordi jeg kan mer om barn og parneoppdragelse enn deg. Jeg syns du burde holde deg for god til det rett og slett........

*tar igjen*

Ærlig talt, som om det å oppdra barn er noen kunst....

dessuten er det helt utroooolig stygt av deg å si sånt om "den lille maniske"...Skamme deg skulle du!

Fatter ikke hva du gjør i barnehage.Eller med egne barn!

*Venter spent på at manic og andre skal blande seg inn*

Gjest Litjmæ
Skrevet

:ler:

Nå må vi være snille med hverandre da jenter.

:kose:

Skrevet

Visste jeg det ikke! Her kommer det jaggu rekende enda ei barnepike, og skal passe på at alle følger kardemommeloven!

Du bærta, vi bare prøver å glede maniac`en og krangle litt, ikke sant? Så enten er`u med på kranglinga eller så kan du la værra å bry deg!

( ;-) )

Skrevet

Godt forsøk!

Men ærlig talt, dere virker ikke så engasjert. Kranglingen virker litt..ja..ehm..teatralsk ;) Noe sier meg at dette er bare på tull krangel. :sjarmor:

Håper ikke dere tror at jeg nøyer meg med liksom-krangler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...