Gå til innhold

Lokaler i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale festlokaler i Oslo der man kan lage/ta med mat og drikke selv? Det er fint hvis noen vet hva det koster å leie, også.

Vi skal være ca 40 stykker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Principessa
Skrevet

hei, schafteløkken på frogner er knallkoselig!!! Tlf ditt er : 22559611, www.schaftelokken.no , [email protected] - tror dette skal stemme.

Her kan man lage sin egen mat...stedet er veldig privat og sjarmerende. Eneste grunnen til at vi ikke valgte dette stedet var at det var opptatt august 2005 :-(

Lykke til!!

Skrevet

Lofthusbadstua, ligger på Grefsen. Med 40 gjester så høres det passe stort ut der.

Der kan man ta med alt selv, og jeg tror også han er ganske grei han som driver det og tar seg av rydding og vasking dagen etterpå uten at det koster noe særlig ekstra...

Eller hva Hannemor??

Gjest Anonymous
Skrevet

Das stimmt! (jeg som har blitt tysklærer)

Vi kommer til å være mellom 50-60 gjester og skal ha det på Lofthusbadstua på Grefsen. Det er et laftet hus i sort tre med peis og uteareale. Veldig koselig.

Vi hadde holdt av schaftesløkka, men avbestilte det fordi jeg ikke likte gulvet :roll: .

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er flere utleielokaler i de forskjellige bydelene. Hvilke deler av byen er mest aktuelt da?

I Groruddalen har du f.eks Årvoll gård, Tveten gård, Furusetheimen, Trosterudvillaen...

Litt andre steder: Nordseter gård på Nordstrand. Lambertseter gård. Frysja 33 ved Kjelsås. Oppsal samfunnshus

Sjekk med bydelene i de delene av byen det er mest aktuelt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Grünerløkka,Sagene osv er mest interessant. Vet du om noe der?

Gjest tulipan(ikke innlogget)
Skrevet

Rett ovenfor Mølla på Grünerløkka ligger Månefisken. Dette er et kjempe nydelig kjellerlokale i murstein. Kjemperomantisk, men kjempe dyrt å leie. Har ikke vært der selv, men sett bilder fra hjemmesiden deres.

Er det ikke en gård på Sagene da?? :klø:

Se i gule sider eller bydelsguiden der bør du kunne finne noe. Hvis ikke kan du jo utvide ønsket til også å inkludere Grefsen og Kjelsås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...