Gå til innhold

Menn..lett å bli forvirret!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha menn sitt synspunkt.

datet en som jeg likte godt og han likte meg også veldig godt og vi hadde kjempe fint hver gang vi møttes,plutselig snudde det og han prøvde å spille «varm og kald»,noe jeg ikke orket og avsluttet det. 

han har i ettertid sagt det ble skummelt når det begynte å bli seriøst,men angrer på at han rotet bort sjangsen sin med meg. 

Hva kan være grunnen til at en mann blir redd,hvis han virkelig føler at dette kunne blitt noe bra? 

Anonymkode: 8d24a...c0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er noe som skjer med meg (hver gang) når ting utvikler seg. Får litt kalde føtter og trekker meg unna i perioder...for å så komme tilbake hvis jeg virkelig vil dette. Men da har det av og til vært for sent, akkurat som med din fyr..

Endret av SpaceDementia
  • Liker 3
Skrevet

Eventuelt kan det være at han egentlig ikke tenkte seriøse tanker i det hele tatt.

Skrevet
1 time siden, SpaceDementia skrev:

Eventuelt kan det være at han egentlig ikke tenkte seriøse tanker i det hele tatt.

Han holder fortsatt kontakten og det er 6 mnd siden jeg avsluttet det,så veldig rart at han ikke har gitt opp enda hvis han ikke er intressert i noe mer,jeg hadde ihvertfall brukt tiden min på noe annet hvis jeg var han hvis jeg ikke ønsket noe seriøst.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Perfectlyimperfekt skrev:

Han holder fortsatt kontakten og det er 6 mnd siden jeg avsluttet det,så veldig rart at han ikke har gitt opp enda hvis han ikke er intressert i noe mer,jeg hadde ihvertfall brukt tiden min på noe annet hvis jeg var han hvis jeg ikke ønsket noe seriøst.

Hvilke by er han fra?

Anonymkode: b8144...11a

AnonymBruker
Skrevet

Du sier han spilte, men det kan godt hende han snakker sant, og at han ble overrumplet av egne følelser. Ikke uvanlig for menn, å ville trekke seg unna på et tidspunkt. 

Anonymkode: 7c240...2d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier han spilte, men det kan godt hende han snakker sant, og at han ble overrumplet av egne følelser. Ikke uvanlig for menn, å ville trekke seg unna på et tidspunkt. 

Det er vanlig, kommer de tilbake er det følelser der. ( Som regel, se på handling )

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke by er han fra?

Spiller det noen rolle?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føltes ihvertfall ut som et spill.

kan godt være du har rett,men forstår ikke behovet for å trekke seg unna istede for å bare være ærlig å si det som det er.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Perfectlyimperfekt skrev:

Føltes ihvertfall ut som et spill.

kan godt være du har rett,men forstår ikke behovet for å trekke seg unna istede for å bare være ærlig å si det som det er.

Nei nettopp, du forstår ikke behovet hans for å nærme seg et forhold i sitt eget tempo, samtidig som han bearbeider egne følelser. Du blir stresset, og da fremstår du i hvertfall ikke som den personen han var ute etter.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...