Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en kar på byen ett par ganger. Ons men har blitt langt utpå dagen begge gangene. 

Hverken han eller jeg er klar for forhold.

så etter sist gang sendte jeg melding og lurte på om han kunne være intr i å treffes i blant for litt moro bare. 

Silencium! 

Trodde han kom til å svare iallafall. Men...

Har jeg skremt han vekk? Er det for dumt å be han svare omså nei? 

Følte meg veldig tøff da jeg gjorde det, men når jeg ikke får svar kommer angsten... 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har det gått siden du sendte meldingen da? Noen menn bruker jo fire dager på et enkelt svar...

Anonymkode: ae330...266

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke for direkte. Du stiller et ærlig spørsmål. Han er dust som ikke en gang gidder å svare; hvis han ikke er interessert så burde han i det minste si det rett ut. I verste fall spiller han kostbar. Ref nylige tråder om hot/cold etc. Med det behovet du melder tror jeg det er mange kandidater der ute som det også går an å ha en ærlig dialog med. Du har i hvertfall ingenting å ha angst eller dårlig samvittighet for.

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har det gått siden du sendte meldingen da? Noen menn bruker jo fire dager på et enkelt svar...

Anonymkode: ae330...266

Sendte den søndag...

Skrevet (endret)

-

Endret av SpaceDementia
AnonymBruker
Skrevet

Vil vel ligge med deg om du er den mest attraktive av tilgjengelige kvinner én bestemt kveld, men gidder ikke svare deg fordi han syns det blir needy av deg at foreslå FF. Kvinnesynet til menn som ikke vil ha forhold, er sjeldent tipp topp, så normalt høffelighet er urealistisk. 

Anonymkode: ceb1f...f35

Skrevet

Åja, du ønsket å holde kontakten mtp mer "moro". De stemmer jeg i hva Anonym sa over her. Han blir nok med igjen hvis det er du som er beste/enkleste byttet neste gang også.

AnonymBruker
Skrevet

Det er for dumt å mase etter svar ja. Et ikke-svar er et nei, men det kan jo være at det ikke passet å svare på det der og da men har du ikke fått svar i dag heller sp vet du hvertfall hvem du ikke skal ha fylla sex med lenger! For da er det tydeligvis bare fylla hull han ser deg som.. 

Anonymkode: a2440...422

Skrevet

Vet du helt sikkert at han ikke kunne sett for seg et forhold? For hvis ikke kan han jo ha blitt såret/fornærmet over forslaget ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha noe "avtalt".

Jeg hadde bare glemt det hele. 

Anonymkode: 26f3e...52a

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke ha noe "avtalt".

Jeg hadde bare glemt det hele. 

Ok. Men du fikk vel ikke svar uansett. Skjønner at han kan synes det var unødvendig med din melding hvis han hadde sagt at han ikke ville ha noe avtalt. Samtidig ville jeg jo, hvis jeg var deg, følt meg ydmyket over å ikke få noe svar. Så jeg ville nok ikke vært klar for han neste gang dere ses. Ville heller vært stolt.

Anonymkode: 2f3ef...768

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, rakianne skrev:

Møtt en kar på byen ett par ganger. Ons men har blitt langt utpå dagen begge gangene. 

Hverken han eller jeg er klar for forhold.

så etter sist gang sendte jeg melding og lurte på om han kunne være intr i å treffes i blant for litt moro bare. 

Silencium! 

Trodde han kom til å svare iallafall. Men...

Har jeg skremt han vekk? Er det for dumt å be han svare omså nei? 

Følte meg veldig tøff da jeg gjorde det, men når jeg ikke får svar kommer angsten... 

Det du kaller "angst" er vel egentlig bare ydmykelse? Det er alltid tyngre for jenter å bli avslått for uforpliktende sex, for det blir vi jo nesten aldri.

Jeg tror ikke det utgjør noen forskjell, han hadde ikke vært mer interessert om du ikke sendte meldingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...