AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Hei, Jeg skal på date! Jeg matchet via Tinder (I know, sleazy app!). Bladde gjennom for morro skyld og endte opp med å matche en (Den eneste jeg sveipet til høyre). Det er da faren til noen jenter som går på samme skole som gutten min. Noen av dere tenker sikkert at det ikke er noe lurt med tanke på at barna våre går på samme skolen, men klarer å være såpass klar i hodet at hvis det ikke skulle gått bra så kan jeg for min del møte på han uten problem. Vi har chatte i 2 uker nå og skal på date til helgen. Vi har mange felles interesser, og har funnet tonen. Håper virkelig det fortsetter slik når vi møtes! Mitt spørsmål er: hva i huleste skal jeg har på meg???? Han har hatt et øye for meg i lengere tid, han må ha sett meg på skolen på gode dager og dårlige dager og kjenner vel til klesstilen min! Vi møtes for å ta en glass vin eller to, deretter blir det kino. Kan noen være så snille å komme med forslag til klær å ha på seg??? Takker på forhånd for alle råd jeg får 😊 Anonymkode: e7516...f9c
Kreator Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Casual, noe DU føler deg fin i. Selvtilliten din er viktigere enn antrekket på denne daten. Og senk skuldrene, ikke stress og overanalyser. Du skal forsøke å bli kjent med karen, se hva han kan tilby deg og motsatt. Du skal IKKE selge deg selv til denne mannen, men vise hvem du er og gi han en anledning til å bli glad i DEG, ikke det du i verste fall later som du er. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Jeans og pen genser eller bluse. Anonymkode: c295e...ab7
KaDust Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Ha på deg noe du er komfortabel i. Både at det sitter komfortabelt, og at du føler deg fin i det. Spiller ingen rolle om det er kjole, bukse eller annet. Når jeg skal være komfortabel foretrekker jeg en enkel, pen kjole i et mykt stoff med evt behagelige tights/strømper til (kommer an på temperaturen, må ikke fryse). Eller pysj, men pysj egner seg nok ikke til en første date.
Christinesnm Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Takk for svar folkens 😊 Satser på noe casual, comfy men fint da 😁 Jeans med en fin topp/bluse/genser da! Nei pysjen er comfy den, men...😂 takk for råd! Er litt stressa 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå