Gå til innhold

Barneklær: Regntøy. Hva ville du betalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ubrukt med lappen på, verdt ca 500 kr. Hva bør jeg selge det for?..

Anonymkode: 48650...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halv pris. Evt prøve deg på 2/3. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Glitnir skrev:

Halv pris. Evt prøve deg på 2/3. 

Har prøvd :(

AnonymBruker
Skrevet

Ville først sjekket på nettet hva den laveste prisen er for det nytt(hvis det selges på nett vel og merke). Ville lagt meg ca 100 kr under laveste pris.

Anonymkode: 2d498...20e

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville først sjekket på nettet hva den laveste prisen er for det nytt(hvis det selges på nett vel og merke). Ville lagt meg ca 100 kr under laveste pris.

Anonymkode: 2d498...20e

Det selges for 499

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det blir mer lønnsomt å få byttet plaggene i andre nye plagg, i en byttegruppe på Facebook (om det finnes byttegrupper for slikt)?

Anonymkode: 069a7...d4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er lettere å få solgt det til en god pris til noen du kjenner gjennom barnehage/ skole?

Anonymkode: 069a7...d4d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ubrukt med lappen på, verdt ca 500 kr. Hva bør jeg selge det for?..

Mellom full pris og 50 %. 350 kroner, kanskje? 

Jeg kjøpte en stol etter Black freeday som kjøper hadde kjøpt til 300 kroner jeg tilbød henne rask henting og 250 kroner. I tillegg tilbød hun meg kopi/bilde av kvitteringen. Jeg var og er strålende fornøyd. 

Anonymkode: 2ba36...77b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Halv pris.

Anonymkode: bb343...f6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de selgerene som gir en pris som jeg mener reflekterer brukte ting. Hvis noe kostet 500 kr så selger jeg for 100-200kr. Altså 20-35% ca av hva det kostet nytt. Dette har jeg fått masse ros for, da folk synes det er mange selgere som er litt grådige.

Har sett ting som koster nesten mer brukt enn nytt, og da med dårligere kvalitet. Ja folk følger gjerne ikke med i prisutviklingen på produktet heller :). Nei sett prisen til 20%, så er du temmelig sikker på at du får solgt om noen i det hele tatt er interessert. Selvsagt kan du være heldig å få 50-70% men da vil jeg nesten si at man lurer kunden sin altså. Og ja det er mange dumme og naive kjøpere, så det er nok mulig å lure noen med høy pris. Men etisk, det er det nok ikke når det er brukt. Kommer selvsagt an på hva du selger.

Anonymkode: d6a92...5fe

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de selgerene som gir en pris som jeg mener reflekterer brukte ting. Hvis noe kostet 500 kr så selger jeg for 100-200kr. Altså 20-35% ca av hva det kostet nytt. Dette har jeg fått masse ros for, da folk synes det er mange selgere som er litt grådige.

Har sett ting som koster nesten mer brukt enn nytt, og da med dårligere kvalitet. Ja folk følger gjerne ikke med i prisutviklingen på produktet heller :). Nei sett prisen til 20%, så er du temmelig sikker på at du får solgt om noen i det hele tatt er interessert. Selvsagt kan du være heldig å få 50-70% men da vil jeg nesten si at man lurer kunden sin altså. Og ja det er mange dumme og naive kjøpere, så det er nok mulig å lure noen med høy pris. Men etisk, det er det nok ikke når det er brukt. Kommer selvsagt an på hva du selger.

Anonymkode: d6a92...5fe

TS spør om et plagg som er ubrukt og dermed nytt med prislappen på. Det kan du ikke sammenligne med brukt og slitt tøy  på brukt tøy kan du gå ned i 10 % av nyprisen eller gi det bort. 

Anonymkode: 2ba36...77b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barneklær finner man jo ofte på 50-70% rabatt, spesielt dersom man kjøper utenom sesong, så det skal nok godt gjøres å få mer enn halv pris for klærne. 

Anonymkode: 3d1b6...f58

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Barneklær finner man jo ofte på 50-70% rabatt, spesielt dersom man kjøper utenom sesong, så det skal nok godt gjøres å få mer enn halv pris for klærne. 

Anonymkode: 3d1b6...f58

Ja, og regntøy er kanskje litt vanskelig siden det selges mye bra regntøy i sett til 199-299 på OBS og andre steder.

Anonymkode: 6dace...578

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og regntøy er kanskje litt vanskelig siden det selges mye bra regntøy i sett til 199-299 på OBS og andre steder.

Men jeg har lagt det ut for 50 kr, fortatt vil ingen ha. Kjenner ingen som kan arve heller! Aldri i verden om jeg gir det bort gratis på finn osv, da gir jeg det heller til UFF. Dårlig erfaring med "gis bort" på finn.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor betale 199 kr da, når jeg selger for 50? Størrelsen er kanskje litt ukurant (1 år). 

Skrevet

Vi har for mye penger her i landet, og altfor mange er for fine på det og skal kun kjøpe alt nytt til sine søte små. Helt for jævlig. Vi har skaffet uante mengder barneklær på finn, loppis og arveklær. Det meste nesten ubrukt og i perfekt stand. Spart en formue, og ungene bryr seg seff ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor betale 199 kr da, når jeg selger for 50? Størrelsen er kanskje litt ukurant (1 år). 

Hvorfor gidde å sitte å følge med på Finn, avtale møte, kjøre med GPS for å prøve å finne stedet, møte opp, så kanskje passer ikke størrelsen, klærne så bedre ut på bildene enn i virkeligheten, personen har ikke kvittering likevel etc. Etc. 

Skjønner godt at folk ikke gidder. 

Hvis jeg skal kjøpe klær på Finn så skal jeg føle at det er ordentlig billig og gjerne mer enn et plagg, typ en ‘ull pakke’. Å drive å kjøre rundt for ett sett med regntøy, da skal jeg være rimelig sikker på at jeg vil ha det...

Anonymkode: bb343...f6f

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har lagt det ut for 50 kr, fortatt vil ingen ha. Kjenner ingen som kan arve heller! Aldri i verden om jeg gir det bort gratis på finn osv, da gir jeg det heller til UFF. Dårlig erfaring med "gis bort" på finn.

Hva med loppemarked? Det begynner å bli sesong for det nå! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med facebook? Der er det både byttegrupper og brukt. 

Kan jeg spørre str?

Anonymkode: 827e6...af4

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken størrelse? Og merke? Jeg trenger regntøy til guttungen på 1 år :) 

Anonymkode: 79124...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...