AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har ringt til familievernkontoret og bestilt time til mekling. Nå har det seg slik at jeg og samboer har kommet frem til at vi vil ordne opp i problemene oss i mellom og da ikke gå fra hverandre. Jeg bestilte jo time til mekling fordi jeg har fått nok. Og han da som de fleste menn (nå generaliserer jeg) når han fikk kniven på strupen så skal han ta ett tak og jobbe for en endring. Spørsmålet mitt nå er om det går ann å avbestille den mekling timen? Jeg føler meg jo dum som gikk litt fort i svingene og bestilte mekling for nå å ikke trenge det alikevel. Men det står at det er obligatorisk å møte opp til mekling. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå eller hva jeg skal si. Jeg kunne sikkert bare ringt men tenkte kanskje noen her vet. Synes jeg høres så dum ut når jeg ringte dit for bare noen få dager siden og bestilte den mekling timen. Anonymkode: 2b848...6c8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Du ringer bare og avbestiller. Ikke verre enn det Anonymkode: 3c7ff...c52 1
EvaLena Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Så lenge dere skal prøve videre kan du bsre avlyse og si som det er. Hvis dere hadde valgt å gå fra hverandre er dere pålagt mekling pga barna.
Carrot Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Jeg ville dratt, mye fordi de timene handler om å prøve unngå brudd like mye som mekling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå