AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Skriver med en mann på en datingside. Første mann jeg har kontaktet selv. Ikke møt han bare skrevet. Han har spurt om vi skulle tatt en kaffe/annet. Jeg skrev det hadde vært hyggelig, men han har ikke nevnt dette igjen (er evt snakk om etter påske). Vi har skrevet gjevnlig med hverandre. Føler mest det er jeg som stiller spm. Ble litt glad når han skrev han tenkte litt på meg. Har jo ikke møtes, men virker han interessert? Litt spennende dette. Anonymkode: 5452e...3fa
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Ja, hvis han vil ta en kaffe, så er han interessert. Du kan jo ta opp tråden igjen og foreslå at dere tar den kaffen til uka? Anonymkode: 179dd...379
Uff da Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Kjør på 😊 skader jo ikke med en kaffe så da syntes jeg du skal forslå at du er ledig for kaffe en dag etter påske. Da får du dannet deg et bedre bilde av hele situasjonen din. Lykke til 👍
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Noen menn er litt passive når kvinnen tar kontakt. Jeg har opplevd to ganger at mannen fadet ut etter en start med kontakt fra begge... Tror nesten noen menn liker "jakten" og blir litt skremt når kvinnen er den som leder an. Men ikke gi deg med det! Noen menn liker det godt, så let etter den rette. Det er større sjanse for å finne en man matcher godt med når man har valgt han selv. Anonymkode: 53ed2...ac9
SpaceDementia Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Hvis han vil ta en kaffe, er han jo interessert i å ta en kaffe med deg. Så det må du jo nesten følge opp,
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Har hørt fra han i dag og skrev da at han lyst å bli bedre kjent med meg. Kjente jeg ble både glad og litt stresset. He he. Så blir gjerne det da etter påske da. Ikke avtalt når. Anonymkode: 5452e...3fa
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 Ta en kopp kaffe med han etter påske. Det verste som kan skje er at du ikke vil møte han igjen Anonymkode: 03df5...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå