Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Jeg er vel nok så introvert av meg og liker mitt eget selskap, men kan fint finne på å gå på besøk til venner eller familie. Men når det kommer til å få besøk så begynner jeg nesten å bli dårlig av tanken på at de skal komme, så er jeg så lykkelig over at de har dratt. Ikke det at besøket ikke er koselig og vi prater og har det moro, men det er bare det at folk går inn til mitt "hi" hehe. Er jeg den eneste eller opplever dere andre noe lignende?
Gjest chisandra Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Jeg liker best å dra ut selv, for da har jeg full kontroll, og kan dra hjem og lade batteriene når jeg vil - i fred og ro ☺️
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Vi har aldri besøk og det er vi glade for Anonymkode: 05b28...56a 1
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Akkurat nå, chisandra skrev: Jeg liker best å dra ut selv, for da har jeg full kontroll, og kan dra hjem og lade batteriene når jeg vil - i fred og ro ☺️ Føler akkurat det samme! Er jo overlykkelig og hopper nesten i taket når besøket har dratt.
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har aldri besøk og det er vi glade for Anonymkode: 05b28...56a Hvordan fikk dere til det?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Jeg ble veldig glad for å se at jeg ikke er alene om dette. Husker fra jeg var barn at jeg spiste lite mens besøket var der, men koste meg med restene på kvelden når gjestene var gått. For meg er det såpass ille at jeg etter et familieselskap her kastet opp på kvelden. Jeg liker ikke å ha besøk, blir nervøs, føler sosialt ansvar og bekymring for at ikke alt er tipp topp og gjestene skal trives osv. Anonymkode: 046fc...b71 3
Rimfrost92 Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 Min samboer liker ikke besøk, jeg elsker å ha besøk. Så her tar jeg den helt ut til bursdager, en gang om sommeren og en gang til jul, så slipper han besøk hele tiden og jeg får dempet litt mitt behov for å ha gjester Har gjerne venner på besøk når han jobber sent da, men sjelden når han er hjemme, han blir så gretten av det, så jeg prøver å respektere det 2
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble veldig glad for å se at jeg ikke er alene om dette. Husker fra jeg var barn at jeg spiste lite mens besøket var der, men koste meg med restene på kvelden når gjestene var gått. For meg er det såpass ille at jeg etter et familieselskap her kastet opp på kvelden. Jeg liker ikke å ha besøk, blir nervøs, føler sosialt ansvar og bekymring for at ikke alt er tipp topp og gjestene skal trives osv. Anonymkode: 046fc...b71 Uff, hørtes ikke godt ut! Men er som deg, glad for at andre føler det samme Jeg føler jo også et press for å snakke å liksom ta et initiativ og jeg som introvert liker ikke helt slike ting så blir litt ekstra vanskelig. Du aner ikke den massive fjerten jeg slapp nå når gjestene gikk, jeg holdt så mye luft i magen
isbre Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 Liker best å komme på besøk til familie og venner, men gruer meg å få besøk fordi sliter å gjøre det spesielt interessant hos meg i forhold til andre. Kan hende det er på grunn av trang studentleilighet
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 2 minutter siden, Rimfrost92 skrev: Min samboer liker ikke besøk, jeg elsker å ha besøk. Så her tar jeg den helt ut til bursdager, en gang om sommeren og en gang til jul, så slipper han besøk hele tiden og jeg får dempet litt mitt behov for å ha gjester Har gjerne venner på besøk når han jobber sent da, men sjelden når han er hjemme, han blir så gretten av det, så jeg prøver å respektere det Godt dere har funnet en løsning, undres på hvordan jeg skal løse det om jeg finner meg en mann eller kvinne å være sammen med. Jeg liker å gå turer, så blir kanskje en ekstra lang tur
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #11 Skrevet 27. mars 2018 4 minutter siden, isbre skrev: Liker best å komme på besøk til familie og venner, men gruer meg å få besøk fordi sliter å gjøre det spesielt interessant hos meg i forhold til andre. Kan hende det er på grunn av trang studentleilighet Når jeg får besøk begynner jeg alltid med å spørre de om hvilket vær de trur det blir framover
isbre Skrevet 27. mars 2018 #12 Skrevet 27. mars 2018 2 minutter siden, Pussle skrev: Når jeg får besøk begynner jeg alltid med å spørre de om hvilket vær de trur det blir framover hahaha, huff da, finner det også litt mer utfordrende med å holde samtaler hjemme hos meg - spesielt når det er en "kjapp besøk for te&småprat" type besøk. Blir for kjedelig når man er ikke flere, men så har jeg ikke plass i studentleiligheta for flere enn 3 stk, blir for småkleint i lengden når man er bare to "passe"-godevenner. Derfor blir det matlaging, brettspill eller serier når det er besøk for å unngå å _bare_ prate
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #13 Skrevet 27. mars 2018 31 minutter siden, Pussle skrev: Jeg er vel nok så introvert av meg og liker mitt eget selskap, men kan fint finne på å gå på besøk til venner eller familie. Men når det kommer til å få besøk så begynner jeg nesten å bli dårlig av tanken på at de skal komme, så er jeg så lykkelig over at de har dratt. Ikke det at besøket ikke er koselig og vi prater og har det moro, men det er bare det at folk går inn til mitt "hi" hehe. Er jeg den eneste eller opplever dere andre noe lignende? bor du i et kott eller bor du i heisen? ja, om du liker å ha det ryddig og orden rundt deg, så vil jeg tro det er naturlig å ha gjester og by på god mat og gode samtaler. Anonymkode: 88d58...2eb
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 27. mars 2018 #14 Skrevet 27. mars 2018 Har ikke noe i mot besøk, men helst ikke alt for ofte.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #15 Skrevet 27. mars 2018 Er det fordi dere bor alle i Oslo? Anonymkode: 88d58...2eb
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #16 Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: bor du i et kott eller bor du i heisen? ja, om du liker å ha det ryddig og orden rundt deg, så vil jeg tro det er naturlig å ha gjester og by på god mat og gode samtaler. Anonymkode: 88d58...2eb Jeg bor i en bunker mitt i fjellet Jeg liker å ha det veldig ryddig rundt meg, er nesten litt sånn sykelig ryddig av meg . Er vel det naturlige ja, og jeg tilbyr god mat og kaffe. Men det er jo denne pokkers praten som man nesten må holde i live...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #17 Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, Pussle skrev: Jeg bor i en bunker mitt i fjellet Jeg liker å ha det veldig ryddig rundt meg, er nesten litt sånn sykelig ryddig av meg . Er vel det naturlige ja, og jeg tilbyr god mat og kaffe. Men det er jo denne pokkers praten som man nesten må holde i live... ja, da er det bare å holde den i gang, fordi igjennom praten får man delt mange verdifulle ting, fordi det er praten som holder vennskapet sammen. Anonymkode: 88d58...2eb 1
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #18 Skrevet 27. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ja, da er det bare å holde den i gang, fordi igjennom praten får man delt mange verdifulle ting, fordi det er praten som holder vennskapet sammen. Anonymkode: 88d58...2eb Ikke særlig lett for en som er introvert å holde i gang en samtale når man ellers er litt kjedelig av seg, men jeg er jo heldig da som har venner som forstår
Gjest PaN Skrevet 27. mars 2018 #19 Skrevet 27. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det fordi dere bor alle i Oslo? Anonymkode: 88d58...2eb Må man bo i Oslo for å ikke like besøk?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #20 Skrevet 27. mars 2018 44 minutter siden, Pussle skrev: Jeg er vel nok så introvert av meg og liker mitt eget selskap, men kan fint finne på å gå på besøk til venner eller familie. Men når det kommer til å få besøk så begynner jeg nesten å bli dårlig av tanken på at de skal komme, så er jeg så lykkelig over at de har dratt. Ikke det at besøket ikke er koselig og vi prater og har det moro, men det er bare det at folk går inn til mitt "hi" hehe. Er jeg den eneste eller opplever dere andre noe lignende? ja. Anonymkode: 5ee0b...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå