AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Vel, jeg måtte bare la være å gå for han jeg egentlig likte, fordi det NOK EN GANG er alvorlige ting som kan stå i veien for et fint liv sammen, mye og ofre osv. Jeg treffer likevel mennesker, og jeg har ikke mangel på interesse fra menn som vil date. At alle er stupforelsket i meg går jeg selvsagt ikke og innbiller meg, men jeg merker etter hvert som vi bruker tid sammen at enkelte blir betatt. Dette merkes ved at de stadig vekk tar kontakt, peioriterer tid med meg, spanderer på meg selv om jeg gir uttrykk for at jeg ikke forventer noe! Oppsøker meg gjerne på steder de vet de finner meg og, hvis jeg ikke svarer dem på meldinger. Saken er at jeg er i ferd med å bli smådeprimert igjen og trenger og gå til psykolog. Mye mulig. Jeg orker ikke selskapet deres absolutt hele tiden, men vil gjerne ha de som venner og. Midt oppi alt dette her så føler jeg meg så uærlig overfor han jeg virkelig liker, men jeg ser ingen grunn til og være ærlig om følelsene mine når vi er en såpass dårlig match. Men jeg er likevel nysgjerrig på hva vi kunne blitt. Jeg tenker på han så ofte, at det forsterker hele depresjonen. Han andre virker som han gjør ALT for å få meg. Han holder i tillegg kontakt med vennenene mine som han har møtt gjennom meg og spør dem om meg. Han spør meg etter noe hver dag. Føler nesten han henger over meg. Han vet at jeg har følelser for en annen fyr, men han sa bare til meg at han synes jeg skal drite i han. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tenker nesten mer og mer på han jeg virkelig liker, når jeg er med han her. Kan nevne at han jeg liker var intressert, men mest sannsynlig har gått videre Anonymkode: ec389...2b5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Hvorfor kan du ikke bare glemme han og gå videre ? Det er Sååå vanskelig for folk og slutt å vær så needy og uselvstendig 😔 Det er vel en grunn for at det ikke funket mellom dere. Var gjennom samme greiene selv, da vi likte hverandre, men passet ikke sammen sånn livsmessig. Ja du burde få hjelp med den avhengigheten din eller hva det er. Det er ikke normalt å gå og dvele over en annen person sånn. Enda det er følelser inni bildet. Hvorfor må de fleste være så needy og desperate ? Er det en skam å være singel i dag og alene ? Bygg deg sterk mentalt. Anonymkode: 414c1...7ba
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Du har tydeligvis ikke forstått hva needy betyr. Jeg er ikke needy. Jeg skaffer meg ikke kjæreste bare for å ha kjøreste! DET er å være needy, hvis man gjør det. Anonymkode: ec389...2b5 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Hadde jeg vært like betatt av han som er "på" hele tiden, så hadde jeg vært lykkelig forelska nå. Men det irriterer meg så grensesløst, at det nok en gang passer med en jeg ikke føler noe for. Anonymkode: ec389...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 Åååh.. Han jeg ikke er interessert i skriver hele tiden! han håper jeg skal falle. Det er dette som alltid er så kjedelig! Han jeg liker er stillere. Anonymkode: ec389...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 Det man lærer av kjærlighet er at for et langt og stabilt forhold må man følge fornuften, om man ser bort fra fornuften og bare følger hjertet så blir det desverre sjeldent noe grunnlag for et langvarig og ordentlig forhold. Det høres uten tvil som at du bør innstille deg på han andre, og ikke han du egentlig liker mest, siden du og han du liker mest er såpass forskjellige og det vil kreve mye å ofre for deg som du sier. Anonymkode: 6fe24...fda 1
Kreator Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker said: Åååh.. Han jeg ikke er interessert i skriver hele tiden! han håper jeg skal falle. Det er dette som alltid er så kjedelig! Han jeg liker er stillere. Anonymkode: ec389...2b5 Hvis du ikke er interessert så synes jeg du skal si det til han. Du bør heller ikke tro at du kan eller bør beholde han som venn hvis han er så interessert i deg til tross for at han har forstått at du er interessert i en annen. Så kan dere begge komme dere videre. Endret 28. mars 2018 av Kreator 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #8 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det man lærer av kjærlighet er at for et langt og stabilt forhold må man følge fornuften, om man ser bort fra fornuften og bare følger hjertet så blir det desverre sjeldent noe grunnlag for et langvarig og ordentlig forhold. Det høres uten tvil som at du bør innstille deg på han andre, og ikke han du egentlig liker mest, siden du og han du liker mest er såpass forskjellige og det vil kreve mye å ofre for deg som du sier. Anonymkode: 6fe24...fda Evt vente på at jeg får følelser for en ny? Jeg kan ikke bare innstillie meg på en jeg ikke tiltrekkes av. Det blir å lure han. Det er så forbanna kjedelig heletiden bare! De du tiltrekkes av kan du av forskjellige grunner ikke gå videre med. Mens de du ikke liker er de du absolutt bør satse på. Anonymkode: ec389...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #9 Skrevet 28. mars 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Evt vente på at jeg får følelser for en ny? Jeg kan ikke bare innstillie meg på en jeg ikke tiltrekkes av. Det blir å lure han. Det er så forbanna kjedelig heletiden bare! De du tiltrekkes av kan du av forskjellige grunner ikke gå videre med. Mens de du ikke liker er de du absolutt bør satse på. Anonymkode: ec389...2b5 Ja, da venter du til du får følelser for en ny, for det vil du! Du må bare innstille deg på at han du liker vil det ikke gå med, og kutte alle tanker og følelser om han, og åpne opp øynene dine for andre menn ogsøke etter kvalitetene du vil ha, fremtidsplanene du vil ha, fremfor bare spenningen og utseendet. Enig i at det ikke går an å presse frem noe som ikke er der med en du ikke tiltrekkes av... Det er veldig typisk og ofte sånn altså :/ Kjærligheten skal ikke være enkel, men det er jo også en bra ting, for nettopp derfor føles den så utrolig bra og som lottopremien når alt endelig klikker! Anonymkode: 6fe24...fda
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #10 Skrevet 28. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da venter du til du får følelser for en ny, for det vil du! Du må bare innstille deg på at han du liker vil det ikke gå med, og kutte alle tanker og følelser om han, og åpne opp øynene dine for andre menn ogsøke etter kvalitetene du vil ha, fremtidsplanene du vil ha, fremfor bare spenningen og utseendet. Enig i at det ikke går an å presse frem noe som ikke er der med en du ikke tiltrekkes av... Det er veldig typisk og ofte sånn altså :/ Kjærligheten skal ikke være enkel, men det er jo også en bra ting, for nettopp derfor føles den så utrolig bra og som lottopremien når alt endelig klikker! Anonymkode: 6fe24...fda Takk. Det var ikke utseende akuratt som fikk meg forelska. Det har aldri vært det. Spenningen?? Hva mener du da? Han er ikke kriminell eller noe slik..så spennende vet jeg ikke. Men han ville date for 1 år siden men jeg var så sykt negativ til meg selv. Anonymkode: ec389...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #11 Skrevet 28. mars 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Det var ikke utseende akuratt som fikk meg forelska. Det har aldri vært det. Spenningen?? Hva mener du da? Han er ikke kriminell eller noe slik..så spennende vet jeg ikke. Men han ville date for 1 år siden men jeg var så sykt negativ til meg selv. Anonymkode: ec389...2b5 Nei jeg mener at man ofte faller for de man har umiddelbar gnist/kjemisk spenning med, og da tiltrekkes man ofte på et grunnlag som ikke holder i lengden. Det er viktigere å tiltrekkes noen som man har like interesser med, som vil ha samme fremtid som det du vil, samme livssyn og fremtidsvisjoner osv For det er det som holder og er verdt å bygge noe ut av Lykke til, du finner han der ute! Anonymkode: 6fe24...fda 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #12 Skrevet 28. mars 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg mener at man ofte faller for de man har umiddelbar gnist/kjemisk spenning med, og da tiltrekkes man ofte på et grunnlag som ikke holder i lengden. Det er viktigere å tiltrekkes noen som man har like interesser med, som vil ha samme fremtid som det du vil, samme livssyn og fremtidsvisjoner osv For det er det som holder og er verdt å bygge noe ut av Lykke til, du finner han der ute! Anonymkode: 6fe24...fda Takker. Men han jeg har møtt har samme livssyn, men han er ikke typen jeg TILTREKKES av:( Anonymkode: ec389...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #13 Skrevet 28. mars 2018 Vet ikke helt, om det er så synd i deg. Er jo vanskelig for oss å vite om han du har falt for er en du kan passe med. Og du er heldig som får mye oppmerksomhet. Du har mange muligheter foran deg til å treffe noen. Mange er dårligere stilt enn deg. Men skjønner ikke helt at du vil være med menn som klenger på deg som du ikke egentlig er interessert i. Det ville jeg kuttet ut. Anonymkode: c3e36...d80
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #14 Skrevet 31. mars 2018 På 28.3.2018 den 13.56, AnonymBruker skrev: Det man lærer av kjærlighet er at for et langt og stabilt forhold må man følge fornuften, om man ser bort fra fornuften og bare følger hjertet så blir det desverre sjeldent noe grunnlag for et langvarig og ordentlig forhold. Det høres uten tvil som at du bør innstille deg på han andre, og ikke han du egentlig liker mest, siden du og han du liker mest er såpass forskjellige og det vil kreve mye å ofre for deg som du sier. Anonymkode: 6fe24...fda Men jeg synes det er så irriterende at den det kan passe med, er den man ikke tenner på eller savner! Jeg hadde tilbudet hos han jeg egentlig liker også! Men jeg trodde eller visste at det kanskje ikke var så lurt i og med at livene våres mulig ikke passer sammen. Mens typisk nok, han som kunne passet med meg er ikke attraktiv for meg! Og jeg ble lei av han også... han vil tydeligivs mer med meg. Typisk, typisk, typisk! Jeg blir smådeprimert av alt sammen! Jeg ser etter han som ligner på han jeg liker nå, men alle ser jo forskjellige ut og jeg ser at andre kan være attraktive og. Vet om en attraktiv mann jeg kunne fått følelser for, men han har familie så det styret orker jeg ikke. Jeg er bare så redd at det blir slik resten av livet. At de det passer med er de jeg ikke finner attraktiv. Det kommer ikke på tale å ligge med tørr fitte og ha sex..sår blir man da også. Anonymkode: ec389...2b5
Xcase33 Skrevet 31. mars 2018 #15 Skrevet 31. mars 2018 On 27.3.2018 at 8:17 PM, AnonymBruker said: Vel, jeg måtte bare la være å gå for han jeg egentlig likte, fordi det NOK EN GANG er alvorlige ting som kan stå i veien for et fint liv sammen, mye og ofre osv. Jeg treffer likevel mennesker, og jeg har ikke mangel på interesse fra menn som vil date. At alle er stupforelsket i meg går jeg selvsagt ikke og innbiller meg, men jeg merker etter hvert som vi bruker tid sammen at enkelte blir betatt. Dette merkes ved at de stadig vekk tar kontakt, peioriterer tid med meg, spanderer på meg selv om jeg gir uttrykk for at jeg ikke forventer noe! Oppsøker meg gjerne på steder de vet de finner meg og, hvis jeg ikke svarer dem på meldinger. Saken er at jeg er i ferd med å bli smådeprimert igjen og trenger og gå til psykolog. Mye mulig. Jeg orker ikke selskapet deres absolutt hele tiden, men vil gjerne ha de som venner og. Midt oppi alt dette her så føler jeg meg så uærlig overfor han jeg virkelig liker, men jeg ser ingen grunn til og være ærlig om følelsene mine når vi er en såpass dårlig match. Men jeg er likevel nysgjerrig på hva vi kunne blitt. Jeg tenker på han så ofte, at det forsterker hele depresjonen. Han andre virker som han gjør ALT for å få meg. Han holder i tillegg kontakt med vennenene mine som han har møtt gjennom meg og spør dem om meg. Han spør meg etter noe hver dag. Føler nesten han henger over meg. Han vet at jeg har følelser for en annen fyr, men han sa bare til meg at han synes jeg skal drite i han. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tenker nesten mer og mer på han jeg virkelig liker, når jeg er med han her. Kan nevne at han jeg liker var intressert, men mest sannsynlig har gått videre Anonymkode: ec389...2b5 Det er lett å være kvinnfolk ....men høres ut som du faktisk får det til å høres så vanskelig ut at du blir deprimert. Du skal være glad du ikke er mannfolk tror jeg
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #16 Skrevet 31. mars 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Det er lett å være kvinnfolk ....men høres ut som du faktisk får det til å høres så vanskelig ut at du blir deprimert. Du skal være glad du ikke er mannfolk tror jeg jeg ser ingen sammenheng i denne setningen?? Anonymkode: ec389...2b5
Xcase33 Skrevet 31. mars 2018 #17 Skrevet 31. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: jeg ser ingen sammenheng i denne setningen?? Anonymkode: ec389...2b5 TS (om det er deg vet jeg ikke men gidder heller ikke finne det ut) dessuten har du ikke brukt 1min engang på å resonere deg frem til hva sammenheng det kan ha. Det blir feil med den dynamikken hvor jeg skal bruke kanskje 15min på å skrive et reflektert innlegg og du bruker 10sec og skriver "what" eller 5 ord som du sikkert gjør som respons til dette innlegget også. Vet ikke hvorfor jeg gidder men here goes: TS har et luksusproblem og alle menn er stupforelsket i henne og gjør ALT for å kapre henne. Nei du kan ikke være venner med mannfolk..det går ikke selv om det går for kvinner. Dette bør du ha lært til nå. Ja jeg VET vi menn lurer oss selv til langt oppi 30årene med å tro at bare jeg er venn med hun lenge nok så vil hun se hvilken fantastisk kjæreste jeg kunne vært. Jeg vet og du vet at attraksjon ikke fungerer på den måten. Når du ser ENDA et mannfolk som henger etter deg, så må du være like avvisende som man må være når gateselgere og tiggere rister med koppen hver gang du møter dem. De skal bare HA noe, og da går det ikke. Men hva vil du vi skal hjelpe deg med ? er det i det hele tatt hjelp du søker eller er det trøst ? det er 2 forskjellige ting. Du må ihvertfall kunne være ærlig ang det....
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #18 Skrevet 31. mars 2018 9 minutter siden, Xcase33 skrev: TS (om det er deg vet jeg ikke men gidder heller ikke finne det ut) dessuten har du ikke brukt 1min engang på å resonere deg frem til hva sammenheng det kan ha. Det blir feil med den dynamikken hvor jeg skal bruke kanskje 15min på å skrive et reflektert innlegg og du bruker 10sec og skriver "what" eller 5 ord som du sikkert gjør som respons til dette innlegget også. Vet ikke hvorfor jeg gidder men here goes: TS har et luksusproblem og alle menn er stupforelsket i henne og gjør ALT for å kapre henne. Nei du kan ikke være venner med mannfolk..det går ikke selv om det går for kvinner. Dette bør du ha lært til nå. Ja jeg VET vi menn lurer oss selv til langt oppi 30årene med å tro at bare jeg er venn med hun lenge nok så vil hun se hvilken fantastisk kjæreste jeg kunne vært. Jeg vet og du vet at attraksjon ikke fungerer på den måten. Når du ser ENDA et mannfolk som henger etter deg, så må du være like avvisende som man må være når gateselgere og tiggere rister med koppen hver gang du møter dem. De skal bare HA noe, og da går det ikke. Men hva vil du vi skal hjelpe deg med ? er det i det hele tatt hjelp du søker eller er det trøst ? det er 2 forskjellige ting. Du må ihvertfall kunne være ærlig ang det.... Det du svarte over var så feil. Lett å være kvinne? Jeg tror både kvinner og menn har hver sine problemer, så ingenting er lettere enn det andre! Jeg har det ikke enkelt bare fordi jeg er kvinne?! Å være venner med menn har fungert for meg jo. Det som er så synd er at enkelte faller for meg og de får en sorg...men kontakten har gjerne blitt gjenopptatt etter hvert, når de har fått seg dame og disse blir også mine venninner. Jeg vil ha både trøst og hjelp, men mest råd/hjelp, da trøst kan bli litt virkelighetsfjernt. Jeg vil ikke at folk skal sitte og skrive det de tror jeg vil høre bare for å trøste meg. takk Anonymkode: ec389...2b5
Xcase33 Skrevet 31. mars 2018 #19 Skrevet 31. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det du svarte over var så feil. Lett å være kvinne? Jeg tror både kvinner og menn har hver sine problemer, så ingenting er lettere enn det andre! Jeg har det ikke enkelt bare fordi jeg er kvinne?! Å være venner med menn har fungert for meg jo. Det som er så synd er at enkelte faller for meg og de får en sorg...men kontakten har gjerne blitt gjenopptatt etter hvert, når de har fått seg dame og disse blir også mine venninner. Jeg vil ha både trøst og hjelp, men mest råd/hjelp, da trøst kan bli litt virkelighetsfjernt. Jeg vil ikke at folk skal sitte og skrive det de tror jeg vil høre bare for å trøste meg. takk Anonymkode: ec389...2b5 Vet du hva ..jeg skal presisere det med å si at "det er vondt å være dum enten man er mann eller kvinne". Jeg tror ikke du skjønner så mye av det jeg skrev. Grunnen til jeg sier det er b.la du skriver at å være venn med menn har fungert for deg, jeg skrev "Nei du kan ikke være venner med mannfolk..det går ikke selv om det går for kvinner. Dette bør du ha lært til nå. Hva står i uthevet skrift her ? hvis du hadde skjønt og lest hva jeg faktisk skrev så hadde du ikke skrevet "Å være venner med menn har fungert for meg jo." Jeg orker ikke holde på å gi verken råd eller trøst til noen som ikke engasjerer seg i å faktisk lese det jeg skriver. Hvis du ikke leser det jeg skriver rent ut ..så kan jeg bare tenke meg hvordan det blir hvis du skulle begynne å tolke budskap sagt mellom linjene. Så sånt som det der gidder jeg ikke holde på. Du får høre på dem som trøster deg og sier det du vil høre...for jeg ser du får dysleksi når du leser ting du ikke vil høre. For å si det slik, jeg ser det kan være sider ved deg allerede som ihvertfall jeg hadde hatt problemer med å bli stupforelsket i.
Gjest Bossa Nova Skrevet 31. mars 2018 #20 Skrevet 31. mars 2018 Det er ikke bare med deg dette skjer. Er ganske vanlig at folk blir forelsket i den de ikke kan få. Det skjer begge veier i ditt tilfelle. Men det er ikke ordentlig forelskelse, bare et begjær. Hvis du hadde fått han du ikke kan få, ville nok interessen din dalt. Om han hadde vært like ivrig og lett å "få", ville du sett klarere og lagt merke til feilene hans. Ta til deg det xcase33 skriver om vennskap. Dessuten har de rett, de som skriver at du tross alt er i en heldig posisjon når du er så ettertraktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå