Gå til innhold

Dressbukse til dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter en dressbukse i «klassisk» stil, helst koksgrå eller mellomgrå, men svart kan også gå an. Overalt finner jeg bare bukser i viskose/polyester-blanding, og de vet jeg av erfaring at blir fort nuppete og stygge... Synes også det er vanskelig å finne lange nok dressbukser, da jeg er høy med lange ben. De rekker meg ofte til midt på leggen...

Er det noen som har noen forslag til en fin dressbukse i god kvalitet? Helst maks 1000 kr..

Anonymkode: 873d2...84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sjekket Zalando. De har et rikt utvalg av det meste og der kan du krysse av for "tall" så finner du klær laget for de som har litt lengde. Frakt og eventuell retur er gratisk så her kan du bestille flere varianter, prøve hjemme - også beholde kun de du ønsker deg uten at det koster noe ekstra.

Anonymkode: f6e39...909

AnonymBruker
Skrevet

Damer i dressbukser er så lesbete. Er du hetro eller hva slags signaler har du tenkt å vise frem?

Anonymkode: 76545...9ac

AnonymBruker
Skrevet
På 28.3.2018 den 17.15, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sjekket Zalando. De har et rikt utvalg av det meste og der kan du krysse av for "tall" så finner du klær laget for de som har litt lengde. Frakt og eventuell retur er gratisk så her kan du bestille flere varianter, prøve hjemme - også beholde kun de du ønsker deg uten at det koster noe ekstra.

Anonymkode: f6e39...909

Takk for tips, skal sjekke der! 

TS

Anonymkode: 873d2...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...