AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Ja, er meg fra den andre tråden, men vil gjerne ha kontakt med andre som har tatt denne testen. Det er jo snakk om å fastslå farskap tidlig i svangerskapet for min del. Gjør de dette i Sverige eller Danmark? Prøvd å Google selvfølgelig, men finner ikke noe om akkurat det med testing av farskap, kun de andre gentestene de har, men det er ikke aktuelt for meg. Anonymkode: ad7c3...1e4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Tror ikke man kan ta test for farskap utenom morkakebiopsi/fostervannsprøve? Anonymkode: 8b483...8bc
Thinkerbelle Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Tror ikke det går, men send klinikkene en mail eller ring, de svarer vanligvis raskt:)
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Tror dere man kan stole på denne artikkelen? https://www.google.no/amp/www.foxnews.com/health/2017/05/01/whos-your-daddy-non-invasive-paternity-tests.amp.html Det står det listet opp noen selskaper som tar denne testen. Hvordan skal jeg klare å finne ut om disse selskapene virkelig tar disse testene og resultatet er riktig? Hvem kan jeg spørre om slikt? Legen min har sikkert ikke peiling Anonymkode: ad7c3...1e4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 - Du får ikke tatt NIPT frivillig i Norge. - Ring de ulike klinikkene Anonymkode: 49099...76c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Du får ikke tatt NIPT frivillig i Norge. - Ring de ulike klinikkene Anonymkode: 49099...76c Nei jeg vet det, derfor må jeg gjøre det i utlandet, men er redd jeg ikke kan stole på de klinikkene som tilbyr denne testen i USA f. Eks. Så hvordan skal jeg finne ut om dette er trygt eller ikke? Klinikkene sier jo bare selv det de kan for å selge seg så nytter vel ikke å ringe de. Anonymkode: ad7c3...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå