Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er meg fra den andre tråden, men vil gjerne ha kontakt med andre som har tatt denne testen. Det er jo snakk om å fastslå farskap tidlig i svangerskapet for min del. Gjør de dette i Sverige eller Danmark? Prøvd å Google selvfølgelig, men finner ikke noe om akkurat det med testing av farskap, kun de andre gentestene de har, men det er ikke aktuelt for meg. 

Anonymkode: ad7c3...1e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke man kan ta test for farskap utenom morkakebiopsi/fostervannsprøve? 

Anonymkode: 8b483...8bc

Skrevet

Tror ikke det går, men send klinikkene en mail eller ring, de svarer vanligvis raskt:)

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere man kan stole på denne artikkelen? 

https://www.google.no/amp/www.foxnews.com/health/2017/05/01/whos-your-daddy-non-invasive-paternity-tests.amp.html 

Det står det listet opp noen selskaper som tar denne testen. Hvordan skal jeg klare å finne ut om disse selskapene virkelig tar disse testene og resultatet er riktig? Hvem kan jeg spørre om slikt? Legen min har sikkert ikke peiling 

AnonymBruker
Skrevet

- Du får ikke tatt NIPT frivillig i Norge. 

- Ring de ulike klinikkene

Anonymkode: 49099...76c

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Du får ikke tatt NIPT frivillig i Norge. 

- Ring de ulike klinikkene

Anonymkode: 49099...76c

Nei jeg vet det, derfor må jeg gjøre det i utlandet, men er redd jeg ikke kan stole på de klinikkene som tilbyr denne testen i USA f. Eks. Så hvordan skal jeg finne ut om dette er trygt eller ikke? Klinikkene sier jo bare selv det de kan for å selge seg så nytter vel ikke å ringe de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...