AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Hei, har nylig flyttet inn i et borettslag der de har canal digital. Da jeg ser lite på TV sånn generelt sett så lurer jeg litt på hvilke kanaer som er greie å velge. Vi får 40 og så 15 valgfrie. Har barn så vi velger barnekanalene og det var vel 6... Noen som kan anbefale noen kabaler? Anonymkode: ac2dc...cb2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Da velger du de kanalene du ser mest på....litt rart spørsmål egentlig. Alle leverandører har de samme kanalene i sine standarpakker; NRK-kanalene, TV2-kanalene, TV3, TVNorge, FEM, MAX osv. Anonymkode: 8513f...077
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Ser ikke på tv, bruker Netflix. Er jo derfor jeg spør. Anonymkode: ac2dc...cb2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Jeg synes de kanalene med dyr og natur er fine, nat geo wild, viasat nature, discovery science og animal planet (husker ikke hvilke av disse som er med til alle). Anonymkode: be488...f9c
Gjest middagshøyden Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Alt handler jo om hva du er interessert i. Hvis du liker historie anbefaler jeg Viasat History. Knallgod historiekanal. De andre historiekanalene har stort sett programmer om aliens og er helt uinteressante i så måte.
penny_ Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 3 minutter siden, alltid presis skrev: Alt handler jo om hva du er interessert i. Hvis du liker historie anbefaler jeg Viasat History. Knallgod historiekanal. De andre historiekanalene har stort sett programmer om aliens og er helt uinteressante i så måte. Ikke sant. Jeg ville aldri valgt historiekanaler Heller dyrekanaler. Vil du at vi skal fortelle deg hva som går på alle kanalene slik at du kan bestemme deg, TS?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 7 timer siden, penny_ skrev: Ikke sant. Jeg ville aldri valgt historiekanaler Heller dyrekanaler. Vil du at vi skal fortelle deg hva som går på alle kanalene slik at du kan bestemme deg, TS? Haha, fint hvis jeg får vite litt om hva slags kanaler som har er brukandes innhold. Anonymkode: ac2dc...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå