AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Er tom for hårspray og føler noe mangler. Men trenger jeg det egentlig? For å holde håret vekk fra ansiktet og volum. Noen ganger føler jeg det gjør håret seigere enn det gjør det fint. Men andre produkter føler jeg blir for dyrt...? Og lite effektivt? Anonymkode: 90b0c...a81
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Volum = tørrsjampo. Samme prisklasse som hårspray. Hårspray gjør som du sier håret seigere. For å få håret vekk fra ansiktet bruk hårstrikk, hårbøyle eller en spenne på hver side der du tar de første 5 cm hår nærmest ansiktet og fester i en enkel flat hårspenne rett bak/ovenfor øret. For en mer pyntet variant kan du flette denne hårlokken og feste bakover. Anonymkode: b83d2...148
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Jeg må ha noe som gir håret struktur. Om ikke henger det flatt rett ned, eller sklir rett ut av strikken om jeg setter det opp. Ofte sprayer jeg saltvannsspray i røtter og lengder, før jeg føner. Men må være riktig mengde, og må fønes tørt, ellers blir det seigt. Er jeg lat sprayer jeg tørrshampoo i tørt, rent hår. Det gir en del hold og struktur. Skal jeg virkelig ha volum, er jeg stor tilhenger av Osis dust it, så litt hårspray. Blir håret ditt seigt bruker du feil teknikk. Anonymkode: 8b7e9...567
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Jeg bruker texture spray, olje, protein serum, varmebeskyttende spray, og en gel med varmebeskyttende effekt enten for krøller eller rett hår. Håret blir ikke fett før 3 dager, hvis det er tørt i lufta og jeg ikke svetter eller trener. Anonymkode: c69c9...4fe
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må ha noe som gir håret struktur. Om ikke henger det flatt rett ned, eller sklir rett ut av strikken om jeg setter det opp. Ofte sprayer jeg saltvannsspray i røtter og lengder, før jeg føner. Men må være riktig mengde, og må fønes tørt, ellers blir det seigt. Er jeg lat sprayer jeg tørrshampoo i tørt, rent hår. Det gir en del hold og struktur. Skal jeg virkelig ha volum, er jeg stor tilhenger av Osis dust it, så litt hårspray. Blir håret ditt seigt bruker du feil teknikk. Anonymkode: 8b7e9...567 Det har ikke blitt så seigt nå, kommer an på hvilken spray. Men spray er det jeg er vant med.. Anonymkode: 90b0c...a81
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Og tørrshampoo gir da ikke hold? Trodde det var for å motvirke fett hår Anonymkode: 90b0c...a81
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og tørrshampoo gir da ikke hold? Trodde det var for å motvirke fett hår Anonymkode: 90b0c...a81 Joda, gir mengder med hold og struktur. Så kan enten brukes i rent hår for dette. Eller i fett hår, for å fjerne fett. Anonymkode: 8b7e9...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå