AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Noen som har gjort det? Jeg har bare solgt møbler før, men nå nylig en norrøna bukse, og det gikk jo kjapt. Men nå har jeg ryddet i klesskapet, og tenker å legge ut type klær som ble kjøpt men ikke brukt, kanskje brukt 1 gang, gensere, jakker, kjoler og bukser. Er det interessant eller vil de bare bli liggende å ikke bli solgt på finn.no, kjøper du klær på finn.no? Eller skal jeg bare gi dem til fretex? Synes det er litt dumt, da det er fine klær, Jean Paul etc Hvem kjøper klær på finn.no liksom?! Anonymkode: 19b47...1d2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Ups, det var ikke meningen å høres nedlatende ut i den siste setningen der! Jeg er en miljøbevisst person, og tenker heller at vi alle skulle vært flinkere til å kjøpe brukt Anonymkode: 19b47...1d2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Jeg kjøper aldri på finn, men vet det finnes folk som gjør det. Tror heller folk kjøper på sånne lokale kjøp/salg-sider. Har veldig få plagg som kostet over 500 kr da de ble kjøpt, så jeg gir bort alt jeg ikke har bruk for mer. Gjerne etter flere år, så de har ingen verdi lenger uansett Anonymkode: e38bb...c41
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Jeg kjøper mye klær på finn, her er gode tips til deg, ta på deg klærne, hvis du får de på, og vis hvordan de ser ut PÅ deg. Jeg blar forbi annonser hvor klær ligger slengt og det står "passer den og den". Skriv din str og hvor høy du er. Da kan ikke ting gå galt. Det er så mye mer flatterende for plagget når det er på noen enn når det bare ligger der. Dette er spesielt for hverdagsklær, skjorte jeans og ikke minst kjoler. Anonymkode: 22bbe...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Jeg kjøper ofte klær på Finn, og vet også om flere som gjør det. Har kjøpt pent brukt tøy, og nytt med merkelappen fortsatt på. Mye penger å spare. Kjempekjekt. Anonymkode: 6296a...532
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Ok, så bra Godt tips om å ta bilde med klærne på, det skal jeg gjøre neste gang da, ev om jeg gidder å skifte ut bildene på de jeg allerede har på finn.no. Men jeg har hengt dem opp på kleshenger og tatt bilde foran og bak + merkelappen, så det ser ikke så verst ut håper jeg TS Anonymkode: 19b47...1d2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har solgt mye og kjøpt noe. Gode bilder er viktig! Jeg tar ofte bildene ute i dagslys og veldig nære så de kan studeres nøye. Sko som selges som minimalt brukt; ta bilde av sålen under for å vise det. Jeg viser gjerne bilde av jakkeermet (mansjetten?) for å vise at det ikke er slitasje og feks innsiden i halsen (hvis noen skulle være bekymret for foundation flekker) osv.... frakt med sporing koster kr 175. Og folk vil helst se bilde av selve plagget som selges, ikke butikkmodellen funnet på nettet. Mørke, kornete bilder blar jeg fort forbi. Anonymkode: e73e1...47e 1
Perelandra Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 Har kjøpt klær via Finn flere ganger og er godt fornøyd. Jeg kjøper helst merker som jeg kjenner godt til fra før, og vet hvordan de er i størrelsen. Når jeg ser etter klær på Finn, er det vanligvis bestemte merker jeg søker etter.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 Jeg kjøper og selger på Finn hele tiden. Er som regel på leting etter nyere plagg da, gjerne ting som har blitt utsolgt på et blunk pga popularitet. Kjøper sjeldent "gamle" klær selv om det er pent brukt.. Det har kun å gjøre med at jeg som regel vil ha et eller annet jeg har sett på Insta eller reklameplakater.. (Lett påvirkelig sjel - JA) Anonymkode: 3f40f...5dd
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 Ville prøvd Tise istedet Anonymkode: 1021a...563
Perelandra Skrevet 27. mars 2018 #11 Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville prøvd Tise istedet Anonymkode: 1021a...563 Jeg synes Finn har bedre utvalg av de klærne jeg liker enn Tise. Mulig det har med aldet å gjøre, og at Tise passer bedre for de unge?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #12 Skrevet 27. mars 2018 Akkurat nå, Perelandra skrev: Jeg synes Finn har bedre utvalg av de klærne jeg liker enn Tise. Mulig det har med aldet å gjøre, og at Tise passer bedre for de unge? Jada, tenkte bare at Tise er jo laget hovedsaklig for klær, så kan jo like greit gi det et forsøk. Er ikke bare for de unge. Anonymkode: 1021a...563
Perelandra Skrevet 27. mars 2018 #13 Skrevet 27. mars 2018 Ettet at Finn begynte med at man kunne søke på størrelse, synes jeg det ble mye lettete å finne aktuelle plagg.
miore Skrevet 27. mars 2018 #14 Skrevet 27. mars 2018 På Tise er det flere som "liker" klærne jeg legger ut, men jeg har aldri fått solgt noe der På finn har jeg derimot solgt flere plagg. Jeg har stort sett bare lagt ut kvalitetsklær som opprinnelig kostet en del og som av ymse grunner har vært veldig lite brukt, siden jeg tenker det er mest da det er verdt det for folk å kjøpe. Generelt er det lurt å ha gode bilder, flere bilder per plagg, og kun ett plagg per annonse. Helst prøver du på klærne selv, om det ikke går er et tips å spore opp et bilde eller tre fra der du opprinnelig kjøpte plagget - de fleste butikker og merker har jo nettsider.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #15 Skrevet 29. mars 2018 Solgt vanvittig mye klær på Finn og kjøpt noen få plagg. Anonymkode: 26998...3a5
minienthe Skrevet 29. mars 2018 #16 Skrevet 29. mars 2018 På 27.3.2018 den 20.28, Perelandra skrev: Ettet at Finn begynte med at man kunne søke på størrelse, synes jeg det ble mye lettete å finne aktuelle plagg. Har de endelig begynt med det ? Herlig... Må inn og sjekke !
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #17 Skrevet 29. mars 2018 Dere som har solgt klær, tar det lang tid for salg? Nå har jeg en norrøna shorts på finn.no, det er snart 60 klikk og 4 hjerter på den, men ingen forespørsler / salg. De vanlige gensere har jeg knapt klikk på, så jeg tenker dette tar tid?! TS Anonymkode: 19b47...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå