AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #21 Skrevet 29. mars 2018 Hos oss er det hun som er kjapp til å komme. Orgasmene er tydeigvis sterke da hun flater ut lenge etter hun er ferdig med å komme.. Grunnet størrelsen klarer hun ikke holde på så lenge. Hun elsker størrelsen, men ikke etter at hun har kommet. Blir for følsomt. Blir for stort. Så, ja, foreplay er viktig for meg også. Behovet for nærhet og at sexen ikke er kortvarig sånn totalt sett gjør at samleiet ikke trenger å være så lange som en ønsker. Anonymkode: 614c8...268
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #22 Skrevet 29. mars 2018 Jeg var en som kom veldig fort. Fikk efexor fra fastlegen og etter at jeg begynte med dem så kan jeg bestemme når jeg skal komme. Knulle så hardt jeg vil. Jeg savner ikke tiden da jeg kom fort. Eneste minuset er at det er vanskelig å komme når hun suger. Anonymkode: f6d94...265
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #23 Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk efexor fra fastlegen og etter at jeg begynte med dem så kan jeg bestemme når jeg skal komme. Interessant! Hvor fort kom du før, og var dette eneste grunn til at du fikk efexor? Har efexor hatt andte effekter på deg? Er det snakk om å bruke det midlertidig til du er vant med å vare lengre, eller er dette en permanent løsning? Anonymkode: c4039...ed6
barbent Skrevet 30. mars 2018 #24 Skrevet 30. mars 2018 min man holder 3-5 min og det holder i massevis for meg hadde blitt gal visst han brukte mer en 10 min 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #25 Skrevet 30. mars 2018 På 29.3.2018 den 13.35, AnonymBruker skrev: Jeg var en som kom veldig fort. Fikk efexor fra fastlegen og etter at jeg begynte med dem så kan jeg bestemme når jeg skal komme. Knulle så hardt jeg vil. Jeg savner ikke tiden da jeg kom fort. Eneste minuset er at det er vanskelig å komme når hun suger. Anonymkode: f6d94...265 Uff, det der hadde ikke jeg orket. Det er turn-off med menn som sliter med å komme... Anonymkode: ee9ea...08f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #26 Skrevet 30. mars 2018 På 29.3.2018 den 14.55, AnonymBruker skrev: Interessant! Hvor fort kom du før, og var dette eneste grunn til at du fikk efexor? Har efexor hatt andte effekter på deg? Er det snakk om å bruke det midlertidig til du er vant med å vare lengre, eller er dette en permanent løsning? Anonymkode: c4039...ed6 Kunne komme på noen sekund hvis jeg ville. Fikk efexor pga depresjon. Forsinket sædavgang er veldig vanlig bivirkning. Nesten alle menn får det. Vet ikke ka som skjer når jeg slutter med dem. Anonymkode: f6d94...265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå