Gå til innhold

Revner opp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt dette problemet før, men med ny partner så revner jeg litt opp (tror jeg) nedentil. Er på yttersiden, helt nederst i åpningen på vagina. Ser ut som et lite kutt. 

Har bare skjedd nylig, selv om jeg er våt nok og bruker gliddmiddel

Anonymkode: d0475...0fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen. Bedre føre var

Anonymkode: 23863...5f7

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt dette problemet før, men med ny partner så revner jeg litt opp (tror jeg) nedentil. Er på yttersiden, helt nederst i åpningen på vagina. Ser ut som et lite kutt. 

Har bare skjedd nylig, selv om jeg er våt nok og bruker gliddmiddel

Anonymkode: d0475...0fa

Revner du opp i mellomkjøttet så må du da ekstremt vondt? 

Eller er det bare et beskjedent sår du har? Snakk med lege.

Anonymkode: a5039...64a

AnonymBruker
Skrevet

Stor penis er ikke noe gøy hvis dama er for trang. Har selv vært med to jenter som revnet av samleie, og har blitt livredd for å skade ei jente under sex. Hun jeg er med nå er naturlig romsligere der nede så fungerer mye bedre med henne.:)

Anonymkode: 6aa3e...bb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være du har sopp

Anonymkode: e5a58...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det problemet med min kjæreste. Jeg er tang og han er over gjennomsnittet. Jeg har fått resept på en salve fra gynekolog som skal gjøre vevet mer elastisk, jo mer vi har sex jo bedre blir det. Men vi må være forsiktig i enkelte stillinger, og om jeg får rift så må jeg vente til det gror. 

De har en krem på apoteket som kan hjelpe litt, husker ikke hva den henter. Men den holder området fuktig (Ikke glidekrem) og hjelper rifter til å gro raskere. Men dra til gynekolog for å finne ut av problemet.

Anonymkode: 39857...3ac

AnonymBruker
Skrevet

Penetrering uten å ha på glidemiddel er uaktuelt. Vi får rifter vi mannfolk også. Så hos oss er det en naturlig liten, men viktig del, av vårt foreplay. 

Anonymkode: 393ab...ede

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det problemet med min kjæreste. Jeg er tang og han er over gjennomsnittet. Jeg har fått resept på en salve fra gynekolog som skal gjøre vevet mer elastisk, jo mer vi har sex jo bedre blir det. Men vi må være forsiktig i enkelte stillinger, og om jeg får rift så må jeg vente til det gror. 

De har en krem på apoteket som kan hjelpe litt, husker ikke hva den henter. Men den holder området fuktig (Ikke glidekrem) og hjelper rifter til å gro raskere. Men dra til gynekolog for å finne ut av problemet.

Anonymkode: 39857...3ac

Takk for tipset. Jeg har også dette problemet, han er stor, jeg er liten. I perioder med mye sex så gpr det seg til, men om vi har vært uten en stund så blir jeg veldig sår og svir enormt i åpningen. Skal spørre om denne salven neste gang jeg er hos legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...