AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 passet mitt utgår i sommer, jeg skal ikke ut å reise men trenger et nytt. Bør jeg ordne før det utgår eller skal jeg vente til det er utgått? Anonymkode: 89f04...ffd
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Før det går ut. Anonymkode: bbaa6...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Ville ordnet det nå. Plutselig har du behov for et pass som er gyldig, selv om du ikke skal ut å reise. Anonymkode: 1da73...fc7
Gjest padawan Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Så lenge du ikke skal ut å reise er det ikke noe som tilsier du _må_fikse det før det du har nå går ut. Det pleier å være ganske lange ventekøer på sommerhalvåret så jeg synes du bør skaffe nytt fort som f.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: passet mitt utgår i sommer, jeg skal ikke ut å reise men trenger et nytt. Bør jeg ordne før det utgår eller skal jeg vente til det er utgått? Anonymkode: 89f04...ffd Omgående før sommerreisende stiller seg i passkø, da får du vente lenge på time. Pass skal også ofte være gyldige i minst 6 mnd. Ved utreise/innreise i annet land. Anonymkode: ee30a...99c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Jeg ville ordnet det nå før sommerkøen begynner. Husk at mange land har regler om at passet må være gyldig i 3 eller 6 måneder etter innreise, så egentlig er passet ditt ubrukelig i flere land allerede. Greit å få ordet det nå Anonymkode: e0543...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå