Ymra Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Noen som har erfaringer med den nyeste MacBooken? Hvordan oppleves den sammenlignet med for eksempel MacBook Air eller MacBook Pro? Føles skjermen noen ganger for liten for eksempel? Min gamle MacBook Pro synger på siste verset, og jeg skal kjøpe ny maskin. Ser at det er uhorvelig dyrt for mer lagringskapasitet på de nyere pro-modellene, da jeg vil ha 256GB. Ser også at det er hendig med en lettere maskin... Maskinen blir i hovedsak brukt til tekst, streaming, podcast, surfing og litt bilder, ikke spilling og tung bilde/video-redigering. Da jeg ikke kjenner noen som har MacBook for øyeblikket, lurer jeg på om noen her har erfaringer. Takk for svar!
kaleidoskop Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har ikke nyeste macbook, men har alltid vært fornøyd med dem. Oppgradering er jo alltid bra synes jeg. Er det ikke 1" forskjell på de to maskinene? Mest sannsynlig ikke noe du blir å merke så veldig mye. Om du synes mac er dyrt er jo PC billigere alternativ. Du sier jo selv at du bruker det til "enklere" datating. Enig i at de er dyre, men du har dem også 2-3 x lenger en pc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Har Air’en retina skjerm? Jeg hadde ikke klart meg uten 🤔 Anonymkode: 6d9a9...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå