AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Hei! Jeg vil kjøpe en badevekt som kan måle fettprosent (det er ikke superviktig at det er 110% nøyaktig, men jeg blir demotivert av at jeg svinger opp og ned i vekt pga vannretensjon etter harde treningsøkter osv) Har dere noen å anbefale? Jeg såg på denne: https://www.jernia.no/produktkatalog/hjem-og-hage/baderom/helse-og-velvære/personvekt/soehnle-badevekt-shape-sense-control-200/p/00157978 Anonymkode: 7946f...85c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 TS Og helst ikke så altfor dyr.... Anonymkode: 7946f...85c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Slike vekter er bare bullshit. Ikke bruk penger på det. Anonymkode: 01fb7...dba 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Alle tester jeg har sett av slike vekter viser at de er helt på bærtur, så jeg ville ikke brukt mye penger på noe sånt Anonymkode: 5db66...137
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 Jeg har hatt en sånn, og har en ny nå. Den nye har jeg ikke lagt inn data, sånn at funksjonen virker. Jeg ble mer stresset av variasjonene på fett/ vann, enn av variabel vekt. Jeg klarte heller aldri å stole på tallene, og følte at vekten lurte meg, på en måte. Det endte med at vekten, med sine variable resultater, tok fra meg motivasjonen for å trene Om du har mulighet, så ta heller en måling på et treningssenter elns. Sikkert ikke helt rett de heller, men det er ikke noe du gjør hver mandag, og med litt mer tid mellom målingene, er sjansen større for å faktisk se en positiv endring Anonymkode: 80752...aba
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 Jeg ville bare veid meg mye sjeldnere i stedet, jeg, og spart de pengene. Vet det ikke var det du spurte om men ... Jeg har vekten til Fitbit, Aria (fikk den i gave). Synes fettprosenten svinger mye opp og ned, stoler ikke noe særlig på den. Den må stå helt stille på hardt underlag og ha mange målinger etter flytting for å virke "nøyaktig", og siden jeg må flytte den hver gang jeg vasker gulvet så blir det vel litt så som så. Jeg tror egentlig det er bedre å bruke god, gammeldags klype. Anonymkode: b9f31...30b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå