AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Eller sex på offentlige steder. Sikkert laget mange tråder om dette opp gjennom, men jeg lager like godt en ny Dette er nok min store fetisj og nå har jeg en periode hvor jeg elsker å suge kjæresten min overalt hvor det åpner seg en mulighet. Hele situasjonen trigger meg så sykt. Flere som tenner på det samme? Hva er dine erfaringer? Noen gang blitt fersket? Fortell! Anonymkode: da56a...1ed 2
GammelSierraFan Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Sugde min daværende kjæreste på doen på Møllers en gang på 90-tallet. Oppskrytt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Love it! I bilen, på stranden bak en busk, vise meg diskret til andre uten at de nødvendigvis oppfatter det som sexuelt, men nok til at de kan tenne av det hvis de setter i gang fantasien. Det liker min mann også å se på, at jeg tirrer de. Hatt sex på mange forskjellige steder og aldri blitt fersket, men man skal være litt smart også da. Å gjøre sånt og ''påtvinge'' forbipasserende sitt eget sexliv er lite oppegående oppførsel. NYT men vær smart Anonymkode: fda41...b9d 4
Gjest Alterego666 Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Elsker det. En bortgjemt vik, i bilen, på offentlige steder, i hagen, i skogen, på swingersklubb......
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Akkurat nå, Alterego666 skrev: Elsker det. En bortgjemt vik, i bilen, på offentlige steder, i hagen, i skogen, på swingersklubb...... Hvilken klubb er det du pleier å dra på? Anonymkode: fda41...b9d
Gjest Alterego666 Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har vært på viproom og en klubb på Gran Canaria jeg ikke husker navnet på.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 Ja, med en tidligere kjæreste, sudge ham i bilen hele tiden, i skogen, på fotballbanen ettr han hadde trent, i treningssenteret, i garderoben, på hverandaen hjemme, på bussen. Ikke så folk så det, men elsket å suge ham. Anonymkode: f9451...7bb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 Nordmenn er vel på topp når det gjelder sex på offentlige områder. Det skyldes vel at vi har enorme områder hvor man kan gå på tur uten å møte særlig mange mennesker. Hvem har vel ikke teltet ved et vann, badet naken og hatt sex ute etterpå? Nedover i Europa er befolkningstettheten så stor at det er rimelig sjanse for å bli oppdaget mens her kan vi gjøre det nesten uoppdaget ute. Selv om vi har veldig mye mer "offentlig sex" enn andre så er det nok ikke så sikkert at vi egentlig er mindre sjenerte enn andre. Anonymkode: 00f05...d83 1
Gjest Fjelldronning Skrevet 30. mars 2018 #9 Skrevet 30. mars 2018 Jeg har hatt offentlig sex. Det er deilig det Har også blitt fersket av et vennepar av mannnen min og meg. De fikk seg en god latter. Hehe
The Kitten Skrevet 30. mars 2018 #10 Skrevet 30. mars 2018 Husker da jeg var yngre og kjæresten (nå eksen) ville ha sex i bilen. Foreldrene hans er fra Etiopia så han er mørkhudet. Meg: Jeg har ikke lyst her, for jeg blir så stresset av tanken på at noen kan se oss. Han: Men det er jo mørkt ute Meg: Bare fordi du er mørk, så betyr ikke det at folk ikke kan se deg når det er mørkt ute. 4
Nicathv Skrevet 30. mars 2018 #11 Skrevet 30. mars 2018 Jeg er sosialist og er for offentlige skoler, banker osv., men akkurat dette kan man godt overlate til det private, synes jeg. Til nød et privat-offentlig samarbeid. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #12 Skrevet 30. mars 2018 På 27.3.2018 den 10.24, AnonymBruker skrev: Eller sex på offentlige steder. Sikkert laget mange tråder om dette opp gjennom, men jeg lager like godt en ny Dette er nok min store fetisj og nå har jeg en periode hvor jeg elsker å suge kjæresten min overalt hvor det åpner seg en mulighet. Hele situasjonen trigger meg så sykt. Flere som tenner på det samme? Hva er dine erfaringer? Noen gang blitt fersket? Fortell! Anonymkode: da56a...1ed Haha du kødder ? Hvorfor er alle på kg så glad i å suge menn ? Det er ekkelt fordi pikk stinker stort sett. Og han har sikkert hatt den i hvem som helst før deg. Får du noe tilbake da ? Tviler på at noen føler glede av å suge noen. Da skal han være sprek og kjekk. Og det er ytterst få som er. Ish. Nei. Kunne aldri ha sugd noen i offentligheten. Det er jo verre enn samleie. Hvorfor ikke bare holde det innen fire vegger og privat ? Det er så jævla ekkelt å gå ute blant folk fordi jeg synes det er ekkelt når kjærestene tar på hverandre osv. Hadde ringt snuten med engang jeg ser noen ta på skrittet til hverandre. Fysj. Det er ikke lov engang og det er ekkelt for oss andre. Er dere mennesker eller bavianer ? Dere kan ikke være særlig oppegående og utdannede ? Ikke få barn huff. Blir kvalm av luddere og felles høl. Virker som om det er en del av de her inne 😉 som bare de mindre attraktive og taper mennene tar fordi de trenger å tømme seg. Sikkert noen fra hjembyen min 😉 er dere alene mødre også eller ? Nei jeg kommer aldri til å ha det offentlig. Går så og si aldri ned på noen og synes i hvert fall det er greit å ikke stønne så himla høyt når jeg vet at det ligger andre i rommet også. Synes det er ekkelt og tilbakestående. Man knuller ikke høyt foran folk. Men det har skjedd for ofte at jeg har vært vitne til det verste. Folk er så skammelige og kåte og ekle. Prøv å ikke bli gravid i hvert fall 😉 Anonymkode: d4417...069
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2018 #13 Skrevet 30. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha du kødder ? Hvorfor er alle på kg så glad i å suge menn ? Det er ekkelt fordi pikk stinker stort sett. Og han har sikkert hatt den i hvem som helst før deg. Får du noe tilbake da ? Tviler på at noen føler glede av å suge noen. Da skal han være sprek og kjekk. Og det er ytterst få som er. Ish. Nei. Kunne aldri ha sugd noen i offentligheten. Det er jo verre enn samleie. Hvorfor ikke bare holde det innen fire vegger og privat ? Det er så jævla ekkelt å gå ute blant folk fordi jeg synes det er ekkelt når kjærestene tar på hverandre osv. Hadde ringt snuten med engang jeg ser noen ta på skrittet til hverandre. Fysj. Det er ikke lov engang og det er ekkelt for oss andre. Er dere mennesker eller bavianer ? Dere kan ikke være særlig oppegående og utdannede ? Ikke få barn huff. Blir kvalm av luddere og felles høl. Virker som om det er en del av de her inne 😉 som bare de mindre attraktive og taper mennene tar fordi de trenger å tømme seg. Sikkert noen fra hjembyen min 😉 er dere alene mødre også eller ? Nei jeg kommer aldri til å ha det offentlig. Går så og si aldri ned på noen og synes i hvert fall det er greit å ikke stønne så himla høyt når jeg vet at det ligger andre i rommet også. Synes det er ekkelt og tilbakestående. Man knuller ikke høyt foran folk. Men det har skjedd for ofte at jeg har vært vitne til det verste. Folk er så skammelige og kåte og ekle. Prøv å ikke bli gravid i hvert fall 😉 Anonymkode: d4417...069 Du er en parodi på Ole Hallesby? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Helvetesdebatten
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #14 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha du kødder ? Hvorfor er alle på kg så glad i å suge menn ? Det er ekkelt fordi pikk stinker stort sett. Og han har sikkert hatt den i hvem som helst før deg. Får du noe tilbake da ? Tviler på at noen føler glede av å suge noen. Da skal han være sprek og kjekk. Og det er ytterst få som er. Ish. Nei. Kunne aldri ha sugd noen i offentligheten. Det er jo verre enn samleie. Hvorfor ikke bare holde det innen fire vegger og privat ? Det er så jævla ekkelt å gå ute blant folk fordi jeg synes det er ekkelt når kjærestene tar på hverandre osv. Hadde ringt snuten med engang jeg ser noen ta på skrittet til hverandre. Fysj. Det er ikke lov engang og det er ekkelt for oss andre. Er dere mennesker eller bavianer ? Dere kan ikke være særlig oppegående og utdannede ? Ikke få barn huff. Blir kvalm av luddere og felles høl. Virker som om det er en del av de her inne 😉 som bare de mindre attraktive og taper mennene tar fordi de trenger å tømme seg. Sikkert noen fra hjembyen min 😉 er dere alene mødre også eller ? Nei jeg kommer aldri til å ha det offentlig. Går så og si aldri ned på noen og synes i hvert fall det er greit å ikke stønne så himla høyt når jeg vet at det ligger andre i rommet også. Synes det er ekkelt og tilbakestående. Man knuller ikke høyt foran folk. Men det har skjedd for ofte at jeg har vært vitne til det verste. Folk er så skammelige og kåte og ekle. Prøv å ikke bli gravid i hvert fall 😉 Anonymkode: d4417...069 Haha.. ute etter å provosere? Hadde ikke foreldrene dine råd til å ta deg med på ferie i påsken? Anonymkode: b68cb...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #15 Skrevet 31. mars 2018 En gang pulte jeg på stranda, i vannet - omringet av folk. Ingen andre merket det da, haha. Anonymkode: ded06...087
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #16 Skrevet 31. mars 2018 Hatt sex på et jorde, sugd daværende kjæreste i et kratt ved en populær tursti, samme fyr fingret meg på en fotballbane. Hatt sex i skogen med nåværende kjæreste rett bak hytteveggen der de andre festa. Så ikke noe store greier akkurat. Alltid hatt en liten tanke om å ha sex i en livredningsbåt på feks kielferga osv. Anonymkode: 95a96...165
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #17 Skrevet 31. mars 2018 Jeg tenner på det samme og kan vel si at vi har dradd det litt for langt noen ganger. De gangene har ALLTID vært på kveld/natt så om vi har støtt noen så har det utelukkende kun vært voksne. Vi har holdt på overalt, spesielt i parker hvor det går mye turgåere og vi har hatt oss helt åpenlyst med folk traskende forbi like ved. Særskilt i utlandet. Tiergarten i Tyskland er dette tildels lov: dvs; En kan være naken helt lovlig men er pålagt å dekke intime sexakter med et håndkle. Vi har opplevd at menn og kvinner har stoppet for å se på og enkelte gått så langt som å onanere imens. Dette er bare utrolig deilig og spennende, så ser du oss så bare bli værende og se på 😅😊 Anonymkode: 282ad...57a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #18 Skrevet 31. mars 2018 På 27.3.2018 den 16.48, AnonymBruker skrev: vise meg diskret til andre uten at de nødvendigvis oppfatter det som sexuelt, Blotting altså? Anonymkode: 8c909...7aa
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #19 Skrevet 31. mars 2018 On 3/29/2018 at 8:54 AM, AnonymBruker said: Ja, med en tidligere kjæreste, sudge ham i bilen hele tiden, i skogen, på fotballbanen ettr han hadde trent, i treningssenteret, i garderoben, på hverandaen hjemme, på bussen. Ikke så folk så det, men elsket å suge ham. Anonymkode: f9451...7bb Tror jeg ikke på. Anonymkode: 8a080...0dc
billigemeg Skrevet 1. april 2018 #20 Skrevet 1. april 2018 Den gangen jeg husker best var når jeg hadde sex med en på toalettet på ungdomsskolen. Vi hadde sex i en sånn bås. Vi var godt i gang og det kom noen rett inn og så at red han der inne. Han hadde selvsagt glemt å låse. Det gikk veldig raskt før alle på skolen visste om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå