Heihei94 Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Hei, på Torsdagen skal jeg og min bror reise hjem til Mamma for å feire påske. Og jeg ser hele han gruer seg litt til dette, da med tanke på at han skal ha med den nye kjæresten sin. Jeg har ikke noe i mot henne, utenom at jeg har snakket til henne når jeg ser hun har prøvd å kontrollert min bror kraftig.. Men vi har ikke noe dårlig stemning mellom oss, begge ble vell enig at det var på sin plass at jeg sto opp for min bror i det tilfellet. Men til saken, min bror gruer seg veldig til dette. Da det vil komme til å være festligheter osv som vi skal på. Grunnen til at min bror ikke ser frem til turen er det at den nye kjæresten hans bli veldig stille av seg i sosiale sammenhenger. Ikke at det er negativt i seg selv, men hun henger seg veldig på min bror, og er småspydig mot de som prøver å føre en samtale med henne.. Dette vet jeg ikke om hun er klar over selv, da hun er veldig hyggelig i edru tilstand. Men det ender ofte opp at min bror og den nye damen krangler litt når de er på fest, fordi hun vil henge på min bror konstant og min bror mener hun burde snakke med litt folk, og vise interesse for andre. Og ikke sitte på et bord og virke sur og gretten.. Hva kan jeg gjøre for min bror for at dette skal bli bedre på noen som helst måte? Som nevnt tidligere har jeg sagt i mot denne damen tidligere, og jeg har ikke noe vanskelig for å snakke med hun på en fornuftig måte om det min bror opplever. Men jeg vil gjerne forhøre meg her først.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Jeg tenker du bør holde deg utenfor din brors forhold og la han og kjæresten ordne opp i sitt eget forhold. Det høres ikke ut som noe bra forhold, og de bør finne ut av det selv uten innblanding fra venner og familie. Jeg vet du bare vil hjelpe, men dette er faktisk ikke din sak Anonymkode: 76eb5...48c 11
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Helt enig med forrige melding. Dette har ikke du noe med, dette må være mellom broren din og hans kjæreste. Ser du noe, så gå unna, overse, ignorer. Anonymkode: 20402...822 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Tenker at med mindre din bror er 12år bør du holde deg unna hans forhold. La dem ordne opp selv. Anonymkode: e99ba...ea2 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 3 timer siden, Heihei94 skrev: Hei, på Torsdagen skal jeg og min bror reise hjem til Mamma for å feire påske. Og jeg ser hele han gruer seg litt til dette, da med tanke på at han skal ha med den nye kjæresten sin. Jeg har ikke noe i mot henne, utenom at jeg har snakket til henne når jeg ser hun har prøvd å kontrollert min bror kraftig.. Men vi har ikke noe dårlig stemning mellom oss, begge ble vell enig at det var på sin plass at jeg sto opp for min bror i det tilfellet. Men til saken, min bror gruer seg veldig til dette. Da det vil komme til å være festligheter osv som vi skal på. Grunnen til at min bror ikke ser frem til turen er det at den nye kjæresten hans bli veldig stille av seg i sosiale sammenhenger. Ikke at det er negativt i seg selv, men hun henger seg veldig på min bror, og er småspydig mot de som prøver å føre en samtale med henne.. Dette vet jeg ikke om hun er klar over selv, da hun er veldig hyggelig i edru tilstand. Men det ender ofte opp at min bror og den nye damen krangler litt når de er på fest, fordi hun vil henge på min bror konstant og min bror mener hun burde snakke med litt folk, og vise interesse for andre. Og ikke sitte på et bord og virke sur og gretten.. Hva kan jeg gjøre for min bror for at dette skal bli bedre på noen som helst måte? Som nevnt tidligere har jeg sagt i mot denne damen tidligere, og jeg har ikke noe vanskelig for å snakke med hun på en fornuftig måte om det min bror opplever. Men jeg vil gjerne forhøre meg her først. 12 ganger (inkl overskriften) har du skrevet «min bror». Hva med å utvide ordforrådet bittelitt...? Anonymkode: 0cbae...e63
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 På 27.3.2018 den 7.43, Heihei94 skrev: Hei, på Torsdagen skal jeg og min bror reise hjem til Mamma for å feire påske. Og jeg ser hele han gruer seg litt til dette, da med tanke på at han skal ha med den nye kjæresten sin. Jeg har ikke noe i mot henne, utenom at jeg har snakket til henne når jeg ser hun har prøvd å kontrollert min bror kraftig.. Men vi har ikke noe dårlig stemning mellom oss, begge ble vell enig at det var på sin plass at jeg sto opp for min bror i det tilfellet. Men til saken, min bror gruer seg veldig til dette. Da det vil komme til å være festligheter osv som vi skal på. Grunnen til at min bror ikke ser frem til turen er det at den nye kjæresten hans bli veldig stille av seg i sosiale sammenhenger. Ikke at det er negativt i seg selv, men hun henger seg veldig på min bror, og er småspydig mot de som prøver å føre en samtale med henne.. Dette vet jeg ikke om hun er klar over selv, da hun er veldig hyggelig i edru tilstand. Men det ender ofte opp at min bror og den nye damen krangler litt når de er på fest, fordi hun vil henge på min bror konstant og min bror mener hun burde snakke med litt folk, og vise interesse for andre. Og ikke sitte på et bord og virke sur og gretten.. Hva kan jeg gjøre for min bror for at dette skal bli bedre på noen som helst måte? Som nevnt tidligere har jeg sagt i mot denne damen tidligere, og jeg har ikke noe vanskelig for å snakke med hun på en fornuftig måte om det min bror opplever. Men jeg vil gjerne forhøre meg her først. Lurt, om du vil ha komplett katastrofe Anonymkode: 76b63...103 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 På 27.3.2018 den 11.11, AnonymBruker skrev: 12 ganger (inkl overskriften) har du skrevet «min bror». Hva med å utvide ordforrådet bittelitt...? Anonymkode: 0cbae...e63 Man skulle kanskje brukt den forslitte "La oss kalle ham Ole" Anonymkode: 76b63...103 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #8 Skrevet 28. mars 2018 Synes du skal skjenke dama hans drita og lokke henne til å twirke assen sin på bordet på festen. Anonymkode: a8d49...81f 1
spektralkatt Skrevet 28. mars 2018 #9 Skrevet 28. mars 2018 Du kommer nok ingen vei med å irettesette henne på hans vegne i alle fall- selv om jeg må si jeg godt forstå at du føler behov for det, når du ser slike tendenser. Da blir det heller et ekstra press på bror, fra kjæresten, at han i tillegg til å tåle oppførselen hennes, i tillegg må beskytte og forsvare henne fra den " slemme søstra" ( deg) selv om du syns du har en konstruktiv samtale med henne, er det godt mulig hun vil oppføre seg ekstra mye som et troll mot broren din pga det. Beste du kan gjøre er å holde avstand, som de fleste andre her og sier.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #10 Skrevet 28. mars 2018 Dette er jo ikke din sak. Men tror kanskje jeg heller ville håpet på at hun driter seg så mye ut at broren din forstår en gang for alle at han må dumpe henne. Hun virker vel ikke akkurat som en keeper. Anonymkode: 070fd...069
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #11 Skrevet 29. mars 2018 Hvis hun er stille av seg, og vil sitte for seg selv på festen, så må hun vel få lov til det, uten at de andre skal tolke det som at hun er sur? Om hun ikke er typen til å gå rundt og snakke med andre, så må hun vel få slippe det? Hvis hun kun vil snakke med broren, så må hun godta at han også snakker med andre, og at hun da blir etterlatt til seg selv. Og så må dere andre godta at hun sitter der alene, og at det ikke nødvendigvis er noe som må "fikses". Anonymkode: c39cd...7e0 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 På 29.3.2018 den 13.05, AnonymBruker skrev: Hvis hun er stille av seg, og vil sitte for seg selv på festen, så må hun vel få lov til det, uten at de andre skal tolke det som at hun er sur? Om hun ikke er typen til å gå rundt og snakke med andre, så må hun vel få slippe det? Hvis hun kun vil snakke med broren, så må hun godta at han også snakker med andre, og at hun da blir etterlatt til seg selv. Og så må dere andre godta at hun sitter der alene, og at det ikke nødvendigvis er noe som må "fikses". Anonymkode: c39cd...7e0 Ja dette har hun helt rett til, ingen som kan ta henne på det. Men når er det ikke det som er problemet her, jeg har møtt henne to ganger på fest, der hun har vært med min bror. På disse to forskjellige festene var jeg med to forskjellige kompiser. Begge de har prøvd å ført en fin samtale med henne, og begge fortalte meg dagen derpå hvor frekk og sur hun hadde vært mot de. Disse to kompisene har ikke noe relasjon til hverandre, så det er ikke noe de har funnet opp. Hilsen ts som er fornøyd med at broren slo opp med kjæresten før påske. Anonymkode: ac5c7...341 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå