Gjest Lilleprinsesse Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Igjennom noen år med forhold så har vi hvert igjennom en god del sammen. Både sorger, skuffelser, gleder og ja det aller meste. Vi er to forskjellige personer men samtidig like, hvis dere skjønner? Men vi reagerer på hver våre måter, men tenker som regel likt om det meste. Det siste 1,5 året har vi slitet. Vi flyttet, begynte å pusse opp og levde i kaos. Men så og si hele leiligheten er blitt pusset opp nå. Han er en så kalt gamer. Han bruker alle helger, ferier og fritid på de jævla spillene sine. Det er til å spy av. Vi snakker om store mengder! Så mye at jeg bare er blitt til luft. Jeg er absolutt ikke krevende. Jeg krever svært lite. Men jeg krever for å føle meg elsket, begjær og jeg krever at vi skal kommunisere godt. Vi bruker så og si aldri noe mer tid sammen, vi bruker aldri tid sammen og vi ser aldri en film, og når vi spiser så ser vi på tv eller han foran den data skjermen sin. Selvom jeg prøver å skru av tven, kun for at vi skal prate å kose oss i hverandres selskap, men da får jeg bare kjeft. Per dags dato sitter vi i forskjellige rom i leiligheten vår. Vi møtes kun når vi skal sove/spise/gå på do og slike korte gå forbi hverandre stunder. Jeg har lagt all min vilje, all min energi, all min tid for og få dette forholdet til å fungere. De siste månedene har ikke hvert noe kule i det hele tatt. Jeg har gråtet hver dag og flere ganger om dagen. Jeg føler meg virkelig null verdt. Det gjør så utrolig vondt! Jeg gråter når jeg skriver dette til og med. Jeg føler at jeg er på kanten til å avslutte alt. Jeg er ikke ei som bare gir seg før jeg virkelig har prøvd alt. Jeg har som regel stått for det meste i hjemmet. Jeg vasker klær, jeg lager mat, jeg rydder etter han og oss, jeg vasket hjemmet vårt, jeg ordner med dyrene våres og holder de med selskap osv. Han slenger fra seg klær overalt, foreslår ryddesjauer i bodene (i flytte esker osv) - mens jeg ber på mine knær om vi kan droppe det for det ender med rot, skrot og dritt overalt fordi han ikke gidder å rydde opp etter seg. Men da klikker han, forteller meg hvor dårlig jeg er til å ta tak i ting osv. Jeg bruker flere timer hver dag for at vi skal ha et ryddig hjem. For en stund siden fikk jeg diagnosen alvorlig endometriose. Familien min har begynt å reagere på at han ikke vil være med på en operasjon jeg skal ha om kort tid. Og det gjør vondt for meg. Han sier bare «Men da får jeg ikke gamet?!» - Det har virkelig gått så langt. For noen dager siden luftet jeg mine tanker, og sa at jeg ville begynne å se etter en leilighet til. Slik at jeg kan flytte dit, bo der for meg selv også møtes vi innimellom. Jeg syns det er vanskelig og gå ifra han, for jeg elsker han så høyt. Det river i hjertet mitt av å tenke på om det blir slutt. Han har ikke sagt så mye om det annet enn at han må tenke litt på det.. Men jeg begynner å innse at dette kanskje er slutten. Vi har heller ikke hatt sex på en liten stund nå. Det frister ikke for noen av oss, men vi onanerer. Kanskje kroppen min er på vei til å innse at det er over, og at jeg sørger nå, mens han sørger etter at det er blitt slutt? jeg vet ikke.. Det bare stikker så innmari nå. Jeg føler meg mislykket fordi enda et forhold er på vei til og gå i grus. Jeg har nevt parterapi, men det vil han så absolutt ikke. Her om dagen kalte han meg for "Hold kjeft jævla fitte kjærring" fordi han ble sur- og det sa jeg at det er virkelig ikke greit å si til meg. Jeg tror jeg bare trenger en bekreftelse på om det er riktig av meg om jeg velger denne veien nå? Jeg føler meg helt ødelagt. Mens jeg gråter og er lei - så sitter han og spiller, snakker i chatt å ler så han griner. Han tar meg uten tvil forgitt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 1 time siden, Lilleprinsesse skrev: Jeg tror jeg bare trenger en bekreftelse på om det er riktig av meg om jeg velger denne veien nå? Ja, det er riktig av deg å gå fra han. Finn en mann som respekterer deg og er glad i deg Anonymkode: 7573a...7dd 24
Annonym91 Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Som å lese om far til minsten her.. blir dessverre ikke bedtr uansett hva du gjør.. spillegalskap kallws det.. her ble det også slutt av samme grunn. Å det er jeg som er den store stygge ulven osv.. han klarte/klarer ikke å se at den jævla møkka pc ødla alt mellom oss å skapte store krangler osv.. han valgte også heller pc enn tid sammen med meg når barna var lagt for kvelden.. å sex var på hans primisser å når han følte for det.. jeg elsker han enda å håper så grusomt han åpner øynene snart å innser hva han har mistet å om det virkelig er verdt det.. å han nektet også for parterapi. Var vel redd enda en person skulle gå mot han ang pc bruke! 4
Salka Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Kjære deg, dette var trist å lese. Du bør komme deg vekk fra han der fortest mulig! Sånn som han behandler deg er han ikke verdt møkka under skoa dine en gang og det at han ikke vil være med på operasjonen din fordi da får han ikke gamet er noe av det verste jeg har lest! Er det virkelig mulig å være så rasshøl? Jeg vet det er vondt, men det eneste riktige er å gå fra han. Du kan ikke la han ødelegge deg på den måten. 8
Serafin Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 1 time siden, Lilleprinsesse skrev: Igjennom noen år med forhold så har vi hvert igjennom en god del sammen. Både sorger, skuffelser, gleder og ja det aller meste. Vi er to forskjellige personer men samtidig like, hvis dere skjønner? Men vi reagerer på hver våre måter, men tenker som regel likt om det meste. Det siste 1,5 året har vi slitet. Vi flyttet, begynte å pusse opp og levde i kaos. Men så og si hele leiligheten er blitt pusset opp nå. Han er en så kalt gamer. Han bruker alle helger, ferier og fritid på de jævla spillene sine. Det er til å spy av. Vi snakker om store mengder! Så mye at jeg bare er blitt til luft. Jeg er absolutt ikke krevende. Jeg krever svært lite. Men jeg krever for å føle meg elsket, begjær og jeg krever at vi skal kommunisere godt. Vi bruker så og si aldri noe mer tid sammen, vi bruker aldri tid sammen og vi ser aldri en film, og når vi spiser så ser vi på tv eller han foran den data skjermen sin. Selvom jeg prøver å skru av tven, kun for at vi skal prate å kose oss i hverandres selskap, men da får jeg bare kjeft. Per dags dato sitter vi i forskjellige rom i leiligheten vår. Vi møtes kun når vi skal sove/spise/gå på do og slike korte gå forbi hverandre stunder. Jeg har lagt all min vilje, all min energi, all min tid for og få dette forholdet til å fungere. De siste månedene har ikke hvert noe kule i det hele tatt. Jeg har gråtet hver dag og flere ganger om dagen. Jeg føler meg virkelig null verdt. Det gjør så utrolig vondt! Jeg gråter når jeg skriver dette til og med. Jeg føler at jeg er på kanten til å avslutte alt. Jeg er ikke ei som bare gir seg før jeg virkelig har prøvd alt. Jeg har som regel stått for det meste i hjemmet. Jeg vasker klær, jeg lager mat, jeg rydder etter han og oss, jeg vasket hjemmet vårt, jeg ordner med dyrene våres og holder de med selskap osv. Han slenger fra seg klær overalt, foreslår ryddesjauer i bodene (i flytte esker osv) - mens jeg ber på mine knær om vi kan droppe det for det ender med rot, skrot og dritt overalt fordi han ikke gidder å rydde opp etter seg. Men da klikker han, forteller meg hvor dårlig jeg er til å ta tak i ting osv. Jeg bruker flere timer hver dag for at vi skal ha et ryddig hjem. For en stund siden fikk jeg diagnosen alvorlig endometriose. Familien min har begynt å reagere på at han ikke vil være med på en operasjon jeg skal ha om kort tid. Og det gjør vondt for meg. Han sier bare «Men da får jeg ikke gamet?!» - Det har virkelig gått så langt. For noen dager siden luftet jeg mine tanker, og sa at jeg ville begynne å se etter en leilighet til. Slik at jeg kan flytte dit, bo der for meg selv også møtes vi innimellom. Jeg syns det er vanskelig og gå ifra han, for jeg elsker han så høyt. Det river i hjertet mitt av å tenke på om det blir slutt. Han har ikke sagt så mye om det annet enn at han må tenke litt på det.. Men jeg begynner å innse at dette kanskje er slutten. Vi har heller ikke hatt sex på en liten stund nå. Det frister ikke for noen av oss, men vi onanerer. Kanskje kroppen min er på vei til å innse at det er over, og at jeg sørger nå, mens han sørger etter at det er blitt slutt? jeg vet ikke.. Det bare stikker så innmari nå. Jeg føler meg mislykket fordi enda et forhold er på vei til og gå i grus. Jeg har nevt parterapi, men det vil han så absolutt ikke. Her om dagen kalte han meg for "Hold kjeft jævla fitte kjærring" fordi han ble sur- og det sa jeg at det er virkelig ikke greit å si til meg. Jeg tror jeg bare trenger en bekreftelse på om det er riktig av meg om jeg velger denne veien nå? Jeg føler meg helt ødelagt. Mens jeg gråter og er lei - så sitter han og spiller, snakker i chatt å ler så han griner. Han tar meg uten tvil forgitt. Han vil game, ikke prioritere tid med deg. Han vil ikke rydde, det er ditt ansvar. Han vil ikke vise deg oppmerksomhet og nærhet. Han vil ikke følge deg til en operasjon (hæ - tuller du? det er jo et selvfølge!) Høres nesten ut som du har fått deg et forholdd til en guttunge, ikke et mannfolk i hus. et ekte mannfolk elsker deg og viser deg respekt og tar deg seriøst. Og hjelper til med husvasken og klesvasken. Det bør være et minimum. 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Ja, du vet det innerst inne selv men syntes det er vanskelig å innse det fordi det gjør vondt... Men det eneste riktige valget her er å gå fra han. Du vil få et rikere liv uten en mann som overser deg til fordel for gaminga, som ikke respekterer deg og kaller deg nedlatende ting, som blir sur for at du vil at forholdet skal ha mer kvalitetstid. Det er jo ikke et forhold når dere bare sitter i hvert deres rom, misforstå meg rett for det er sunt det også, men ikke hele tiden, hver dag! Man må jo faktisk connecte med partneren sin, gjøre ting sammen, snakke sammen, bli kjent med tankene til hverandre og ikke bare snakke om hva man skal kjøpe på butikken.... Han kjefter på deg for at du ikke har ryddet opp rotet hans, og du har prøvd lenge å foreslå tiltak for at forholdet skal bli bedre, noe han ikke vil være med på. Han høres ut som en egoistisk forvokst guttunge som ikke er særlig omtenksom eller grei! Og det at du gråter så mye nå for tiden er nok hjernens måte å innse at det er over, at du har prøvd nok, og ikke kan ha det sånn her lenger. Jeg var på akuratt samme måten når jeg gikk fra min eks. Lenge hadde jeg prøvd å få til en endring, men jeg kom ingen vei. Hjertet og hjernen kjemper mot hverandre når man nærmer seg et brudd, men egentlig har dette bruddet skjedd for lenge siden, forholdet har vært slutt for lenge siden, og det er bare å løsrive seg og ta steget fysisk vekk som gjenstår. Anonymkode: e5cf6...8fe 4
Nappetass1 Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 Hvorfor er det så mange av disse mennene?! Gått gjennom nøyaktig det samme, brudd nå nylig. Jeg angrer så inderlig på at jeg lot det dra ut så lenge, år av livet mitt jeg ikke får tilbake. Bare gå videre med livet ditt du, med god samvittighet. Kjærlighetssorg varer ikke evig 10
Guidet Kvinne Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 Det er noe av det verste jeg har lest. Ja, han er nok avhengig, men det forklarer ikke saken. Du kan ikke ha det sånn. Gå. 5
Unika Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 Jeg klarer ikke helt å forstå at voksne menn "gamer"... Det er da fryktelig barnslig? Kjenner ingen normale, oppegående menn som gamer. Vet om èn, og han er en skikkelig lating og NAV'er på 7-ende året eller noe.. tragisk. De fleste intelligente menn skjønner at man ikke kan bruke timesvis på hobbyen sin hver dag når man er voksen og i et forhold. Det er det rett og slett ikke tid til. Egotripp kalles det. Selvfølgelig skal du gå fra han, og aldri bli sammen med noen som gamer noensinne igjen. 8
Guidet Kvinne Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 Og; han forakter deg jo. Det er direkte ødeleggende å leve i et slikt forhold. 5
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. mars 2018 #11 Skrevet 27. mars 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er riktig av deg å gå fra han. Finn en mann som respekterer deg og er glad i deg Anonymkode: 7573a...7dd Var akkurat det jeg var litt redd for å høre :/ Men det bør vel snart bare gjøres.
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. mars 2018 #12 Skrevet 27. mars 2018 12 timer siden, Annonym91 skrev: Som å lese om far til minsten her.. blir dessverre ikke bedtr uansett hva du gjør.. spillegalskap kallws det.. her ble det også slutt av samme grunn. Å det er jeg som er den store stygge ulven osv.. han klarte/klarer ikke å se at den jævla møkka pc ødla alt mellom oss å skapte store krangler osv.. han valgte også heller pc enn tid sammen med meg når barna var lagt for kvelden.. å sex var på hans primisser å når han følte for det.. jeg elsker han enda å håper så grusomt han åpner øynene snart å innser hva han har mistet å om det virkelig er verdt det.. å han nektet også for parterapi. Var vel redd enda en person skulle gå mot han ang pc bruke! Trist lesning :/ Merker veldig at sexen er på hans premisser her også... 1 time etter at jeg skrev innlegget her så kom han inn da han valgte å avslutte litt tidligere. Så lå han og så på stream på tlf (skjer hver kveld etter timesvis med spilling) og plutselig bare begynner han å fingre meg skikkelig fort, også kaller han meg for hore osv, jeg ble skikkelig sinna og bare sånn snakker du ikke til meg så dytta han meg ned på magen også sa jeg at hvis vi skulle ha sex måtte han kose litt mer koselig først så sa han at "Hold kjeft. Gjør som jeg sier. Ellers gidder jeg ikke å ha sex. Da legger jeg meg istedenfor" han spredde beina mine høyt opp også begynte han. Det var ikke noe koselig, jeg prøvde og avslutte det. Da ble jeg bare kalt for ei jævla hore. Dessverre turte jeg ikke å gå vekk, siden han var så hardhendt :/
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. mars 2018 #13 Skrevet 27. mars 2018 12 timer siden, Salka skrev: Kjære deg, dette var trist å lese. Du bør komme deg vekk fra han der fortest mulig! Sånn som han behandler deg er han ikke verdt møkka under skoa dine en gang og det at han ikke vil være med på operasjonen din fordi da får han ikke gamet er noe av det verste jeg har lest! Er det virkelig mulig å være så rasshøl? Jeg vet det er vondt, men det eneste riktige er å gå fra han. Du kan ikke la han ødelegge deg på den måten. Jeg vet det så inderlig godt selv, det bare gjør så vondt å faktisk innse det nå.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #14 Skrevet 27. mars 2018 Og hva synes han om at du sugerdater andre menn? Kanskje han ikke synes det er like stas å prioritere en som prioriterer og date andre? Anonymkode: f8bfa...bed 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #15 Skrevet 27. mars 2018 15 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Trist lesning :/ Merker veldig at sexen er på hans premisser her også... 1 time etter at jeg skrev innlegget her så kom han inn da han valgte å avslutte litt tidligere. Så lå han og så på stream på tlf (skjer hver kveld etter timesvis med spilling) og plutselig bare begynner han å fingre meg skikkelig fort, også kaller han meg for hore osv, jeg ble skikkelig sinna og bare sånn snakker du ikke til meg så dytta han meg ned på magen også sa jeg at hvis vi skulle ha sex måtte han kose litt mer koselig først så sa han at "Hold kjeft. Gjør som jeg sier. Ellers gidder jeg ikke å ha sex. Da legger jeg meg istedenfor" han spredde beina mine høyt opp også begynte han. Det var ikke noe koselig, jeg prøvde og avslutte det. Da ble jeg bare kalt for ei jævla hore. Dessverre turte jeg ikke å gå vekk, siden han var så hardhendt :/ Å herregud! 😮 Kom deg vekk, NÅ! Han der er jo ond! Anonymkode: 98b46...e59 5
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. mars 2018 #16 Skrevet 27. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva synes han om at du sugerdater andre menn? Kanskje han ikke synes det er like stas å prioritere en som prioriterer og date andre? Anonymkode: f8bfa...bed Nå får du gi deg. Du trenger ikke å blande inn det når jeg har det ganske vondt fra før. Eller trenger du det? sugardatingen har ingenting med dette å gjøre. Vi har et åpent forhold skjønner du. Men selvom man har et åpent forhold, så kan forholdet lide. Både før og etterpå.
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. mars 2018 #17 Skrevet 27. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud! 😮 Kom deg vekk, NÅ! Han der er jo ond! Anonymkode: 98b46...e59
Emmelise Skrevet 27. mars 2018 #18 Skrevet 27. mars 2018 22 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Trist lesning :/ Merker veldig at sexen er på hans premisser her også... 1 time etter at jeg skrev innlegget her så kom han inn da han valgte å avslutte litt tidligere. Så lå han og så på stream på tlf (skjer hver kveld etter timesvis med spilling) og plutselig bare begynner han å fingre meg skikkelig fort, også kaller han meg for hore osv, jeg ble skikkelig sinna og bare sånn snakker du ikke til meg så dytta han meg ned på magen også sa jeg at hvis vi skulle ha sex måtte han kose litt mer koselig først så sa han at "Hold kjeft. Gjør som jeg sier. Ellers gidder jeg ikke å ha sex. Da legger jeg meg istedenfor" han spredde beina mine høyt opp også begynte han. Det var ikke noe koselig, jeg prøvde og avslutte det. Da ble jeg bare kalt for ei jævla hore. Dessverre turte jeg ikke å gå vekk, siden han var så hardhendt :/ Denne mannen respekterer deg ikke. Og hva verre er, han tror han kan slippe unna med sånn oppførsel og at det er helt greit. Det er det jo ikke, dette er jo strengt tatt voldtekt. Basert på det sitatet alene syntes jeg du bør komme deg vekk fra ham. Nå eller fortere! 13
Gjest Lexie Grey Skrevet 27. mars 2018 #19 Skrevet 27. mars 2018 5 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Trist lesning :/ Merker veldig at sexen er på hans premisser her også... 1 time etter at jeg skrev innlegget her så kom han inn da han valgte å avslutte litt tidligere. Så lå han og så på stream på tlf (skjer hver kveld etter timesvis med spilling) og plutselig bare begynner han å fingre meg skikkelig fort, også kaller han meg for hore osv, jeg ble skikkelig sinna og bare sånn snakker du ikke til meg så dytta han meg ned på magen også sa jeg at hvis vi skulle ha sex måtte han kose litt mer koselig først så sa han at "Hold kjeft. Gjør som jeg sier. Ellers gidder jeg ikke å ha sex. Da legger jeg meg istedenfor" han spredde beina mine høyt opp også begynte han. Det var ikke noe koselig, jeg prøvde og avslutte det. Da ble jeg bare kalt for ei jævla hore. Dessverre turte jeg ikke å gå vekk, siden han var så hardhendt :/ Jeg blir skremt og trist av å lese hva slags forhold du lever i, særlig dette her. Det var på kanten til overgrep og det er alvorlig! Han driter i deg og følelsene dine, det er trist men sant. Han virker skremmende, hele han. Når man er sammen med noen og velger å dele livet med den personen, skal det være som en slags bonus i livet, et lyspunkt. Du er den som tar valget her, men du burde tenke nøye gjennom hva du føler du fortjener. Ingen kan si hva du skal gjøre, men de aller fleste inkludert meg selv, råder deg på det sterkeste til å forlate denne fyren. Han behandler deg som dritt utifra det du forteller. Han oppfører seg rett og slett som om han bor hjemme hos mammaen sin. Alle trenger bekreftelser i et forhold og at partneren er en god støtte i vanskelige tider, og jeg blir helt satt ut av å lese at hans største bekymring for operasjonen du skal gjennom, er at han ikke får gamet!! Du fortjener virkelig ikke dette her. Du bør bare bestemme deg for å ta skrittet og dra. Ikke sett deg ned for å ta en lang prat med han, det virker ikke som han tar deg alvorlig uansett. Si som det er, rett ut at nå er det nok. Du er lei av å måtte ta hele ansvaret i hjemmet og at det blir sett på som en selvfølge, du føler deg nedprioritert og tatt for gitt, og han behandler deg dårlig. Du finner deg ikke i dette mer og har derfor tatt valget med å dra. Det er det du absolutt bør gjøre. Du sier selv du har kommet deg gjennom en kjærlighetssorg før, da klarer du det denne gangen også. Du kommer til å føle deg så lettet for at du klarte å rive deg løs hvis du gjør det. Det handler om å ha respekt for deg selv og stå opp for hva du fortjener! En plass der ute finnes det en mann for deg som vil elske deg, verdsette deg, støtte deg, gi deg drøssevis av bekreftelser så du aldri er i tvil om at han elsker deg, og du vil føle en stor trygghet med denne mannen. Det er akkurat det du fortjener og det er slett ikke uoppnåelig selv om det føles sånn nå. En ordentlig mann behandler kvinnen sin akkurat sånn. Jeg håper så inderlig du klarer å ta det valget som du innerst inne vet er riktig for deg. Sender deg en god klem og lykke til, uansett hva du velger å gjøre ❤
Jolene Skrevet 27. mars 2018 #20 Skrevet 27. mars 2018 12 minutter siden, Emmelise skrev: Denne mannen respekterer deg ikke. Og hva verre er, han tror han kan slippe unna med sånn oppførsel og at det er helt greit. Det er det jo ikke, dette er jo strengt tatt voldtekt. Basert på det sitatet alene syntes jeg du bør komme deg vekk fra ham. Nå eller fortere! Enig. Det var rett og slett vondt å lese! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå