AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Hei! Har fylleangst til de grader over alt som har skjedd i natt og alt som ble sagt. Blir stadig påminnet og går mange rykter i dag. Hodet mitt får ikke fred. Får ikke sove eller gjort noen ting. Finnes det noen legemiddel jeg kan ta? Synes ikke dette er artig og gruer meg til veldig til å komme tilbake etter ferien. Jente 19 Anonymkode: c89bb...d0d
Hadley Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Hvis det er noen trøst så er du ikke den eneste det har skjedd med. Du får drikke mer alkohol, så du gir faen. 1
Cuorepesante Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Dersom de du snakket med og var med også drakk alkohol, har de antagelig mer enn nok med sin egen fylleangst. Enten grubler de på hva de selv gjorde på, eller så driter de både i det og det du gjorde/sa. Tenk deg om: hvor ofte våkner du opp dagen derpå og har endret syn på en person pga noe de sa på fylla? Jeg tipper at du A: Har aldri tenkt over hva andre gjorde eller sa fordi du bare grublet over det du gjorde. Eller B: ikke ofret det en tanke mer enn at “haha, Han/hun var drita og hadde en innholdsrik kveld».
Katten.2.0 Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Alt føles verre dagen derpå og alt føles bedre om ei uke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå