Gå til innhold

Jenta svarer ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg followa ei jente for 4 dager siden, samme gjorde hun- followa meg, skrev til hu i går kl 24, veldig sent. Men hun har ikke svart. Hva er greia? Hu virker så utrolig søt og snill. Vil bli kjent med hun. 

Anonymkode: ede4d...c9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det her foregår på instagram..

Anonymkode: ede4d...c9c

AnonymBruker
Skrevet

Hun vil ikke bli kjent med deg, tydeligvis.

Det er ikke sånn at bare fordi du syntes noen er søt og vil bli kjent med de, så er de forpliktet til å svare deg og være hyggelig mot deg. La hun være i fred.

At man follower folk tilbake er ikke en invitasjon på at man vil bli bedre kjent, jeg følger også de fleste som følger meg, mest for å finne ut av hvem de er via fremtidige poster så jeg vet at det ikke er noe spaneprofil.
Svarer kanskje 1 av 15 som skriver til meg og prøver å oppnå kontakt, og da helt kort og ikke for å bli venn med de liksom.

Anonymkode: 3186a...12b

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun ikke vil snakke med noen hun ikke kjenner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sendte henne en melding midt på natta? Kanskje hun så klokkeslettet og tenkte du var useriøs og ute etter et ligg. Det hadde jeg tenkt

Anonymkode: d9c04...724

• Liker 5
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Du kan nok ikke forvente at damer du legger til på sosiale medier som du ikke kjenner vil svare deg når du sender melding ts. Du vet jo ikke om hun er interessert i å snakke med ukjente en gang.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Dessuten er det påsketid og mange er opptatt på ferie og har ikke tid til å chatte med fremmede. 

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg ikke er helt inni dette med Instagram, men det er kanskje ikke alle som henger der hele tiden og legger merke til meldinger man får? 

Anonymkode: ad3bb...745

Gjest Frøkenskog
Skrevet

Hun tenkte nok at du var ute etter noe, og sikkert ikke interessert 👍 du finner noen andre vettu 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...