Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Jeg er 29, og fikk Clarins Multi-Active Day Cream og Prevention Plus Multi-Active Night Cream til bursdagen min. Vet ikke om anti-rynke-produkter egentlig er et kompliment, men... Jeg bruker nå i alle fall disse nå, og er veldig fornøyd - kjempegode! Til rensing bruker jeg Nivea renseservietter, og Vichy skrubbekrem sånn sporadisk. Tidligere har jeg ikke vært særlig ivrig med hudpleie, annet enn vask av huden med mild såpe, og en billig dagkrem - varierende merke. Jeg har relativt tørr hud, særlig om vinteren. Tendens til sorte prikker (veldig små) på nese, kinn og hake. Og så har jeg en og annen sjelden(!) kvise, og tendens til synlige tynne blodårer foran på kinnene. Tror ikke huden min tåler allverdens sterke saker, men er ikke sikker... Jeg synes Clarinskremene gjør underverker for å holde huden myk og jevn, men trenger altså noen renseprodukter (tror i hvert fall det er det jeg trenger). Bør jeg holde meg til Clarins, eller spiller det ingen rolle om det er samme merke? Har tittet litt, og tenkte på Clarins One Step Gentle Exfoliating Cleanser. Er dette rett produkt for meg, og er det alt jeg trenger til daglig foruten kremene? Er det andre produkter som vil passe meg bedre? Og hva med masker og peeling? Bør jeg bruke Clarins da også, eller hva...??? Alle forslag mottas med stor takk! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har den One-Step cleanseren, og tørr hud, og liker den ikke noe særlig, for det virker som om huden blir veldig tørr av den. Skrubbeeffekten er også liten, men den er jo ment til daglig bruk. Men den lukter godt! Av renseprodukter kan du egentlig bruke hva som helst, de skylles jo uansett av. Det viktigste er at produktene er milde og ikke tørker ut huden.
Hu i Svingen Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2005 Har nå endt opp med å bestille MD formulations - reisesettet for tørr hud - sånn at jeg kan prøve om produktene passer for meg. Har lest så mye positivt om dem her, så nå er jeg litt spent, ja. :-) Er det forresten OK å kombinere MD-produktene med de andre kremene mine? Og bør jeg bruke MD både morgen og kveld? Takknemlig for litt hjelp, har null peiling på slikt...
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #4 Skrevet 1. mars 2005 MD kan fint kombineres med andre kremer, ja, BØR faktisk kombineres. Jeg har selv tørr hud, og bruker MD under, og en fuktighetskrem oppå. Når du begynner med MD, bør du gå gradvis fram; bruk først MD om natta i en fjortendagersperiode, deretter kan du begynne å bruke dem både dag og natt. Når prøvesettet går tomt, er det egentlig Facial Cream eller Lotion som er viktigst; ellers kan du bruke hvilken som helst rens og fuktighetskrem. MD er kjempebra mot tørr hud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå