AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Ok, håret mitt har endret farge på bare noen dager. Ingen drastisk endring, men fullt synlig. Opprinnelig er det mørk kald blond/kommunefarget. Nå tre dager senere har det blitt litt mer gyllent og en halv grad lysere. Håret er ikke blitt eksponert for sol/daglys i det siste (lue). Hvaa har skjedd?? Anonymkode: d63ee...c84
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Du har farget håret 😂 Anonymkode: 49504...c95 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Hår gjennomgår en slags metaformose ca hvert sjuende år, hvor det kan endre både struktur og farge helt av seg selv. Anonymkode: aa52a...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har kommunisert med Spiritus Fimbria, og de kan fortelle om uro i barrieren imellom. Jeg vil anbefale å legge en sten av sort turmalin under madrassen din, helst nær din pute, da du kan være affektert av energier fra en av de andre sidene. Du er mest åpen for uønskede energier om natten, og dette kan ha affektert ditt hår. Anonymkode: f4ab4...e18 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kommunisert med Spiritus Fimbria, og de kan fortelle om uro i barrieren imellom. Jeg vil anbefale å legge en sten av sort turmalin under madrassen din, helst nær din pute, da du kan være affektert av energier fra en av de andre sidene. Du er mest åpen for uønskede energier om natten, og dette kan ha affektert ditt hår. Anonymkode: f4ab4...e18 Jeg vet ikke om du kødder, men skal faktisk spørre de lærde innenfor troen min Anonymkode: d63ee...c84
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hår gjennomgår en slags metaformose ca hvert sjuende år, hvor det kan endre både struktur og farge helt av seg selv. Anonymkode: aa52a...2c3 Tusen takk, mest sannsynlig er det nok det Anonymkode: d63ee...c84
FactsOverFeelings Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 Jeg var blond når jeg var 10-12, fikk brunt hår iløpet av tenårene, og nærmere sort hår iløpet av tjueårene, merkelige greier. Min far spør meg hver gang jeg treffer ham om jeg farger håret, men det har jeg aldri gjort hele mitt liv.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 4 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Jeg var blond når jeg var 10-12, fikk brunt hår iløpet av tenårene, og nærmere sort hår iløpet av tjueårene, merkelige greier. Min far spør meg hver gang jeg treffer ham om jeg farger håret, men det har jeg aldri gjort hele mitt liv. endring av hårfarge over flere år er jo helt normalt. Trådstarter spør om endring av farge over noen dager. til ts: Har opplevd det samme, plutselig fått lysere hår. Men jeg har vært ute i sola:) Har du byttet sjampo? Her hadde jeg en grønn en som bleket håret, den skulle ikke gjøre det, men den gjorde det altså. Anonymkode: a377d...992
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 Jeg var lys blond frem til jeg var 7, da ble jeg mørk blond, for så å bli gradvis mørkere over tid. Ingen som ser meg i dag tror at jeg var helt lys blond som liten, så mørk som jeg er i dag. Jeg har ingen problemer med å tro at det kan gå begge veier. Anonymkode: 4dd44...25a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: endring av hårfarge over flere år er jo helt normalt. Trådstarter spør om endring av farge over noen dager. Anonymkode: a377d...992 Jeg snakker ikke om gradvise endringer over tid, men om mange brå endringer over tid. Anonymkode: 4dd44...25a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #11 Skrevet 27. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: endring av hårfarge over flere år er jo helt normalt. Trådstarter spør om endring av farge over noen dager. til ts: Har opplevd det samme, plutselig fått lysere hår. Men jeg har vært ute i sola:) Har du byttet sjampo? Her hadde jeg en grønn en som bleket håret, den skulle ikke gjøre det, men den gjorde det altså. Anonymkode: a377d...992 Byttet sjampo for noen uker siden til den elvital sin som skal gjøre håret lenger Anonymkode: d63ee...c84
Uglems Skrevet 27. mars 2018 #12 Skrevet 27. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kommunisert med Spiritus Fimbria, og de kan fortelle om uro i barrieren imellom. Jeg vil anbefale å legge en sten av sort turmalin under madrassen din, helst nær din pute, da du kan være affektert av energier fra en av de andre sidene. Du er mest åpen for uønskede energier om natten, og dette kan ha affektert ditt hår. Anonymkode: f4ab4...e18 Du burde underkaste deg Gud isteden ♡
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #13 Skrevet 27. mars 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om du kødder, men skal faktisk spørre de lærde innenfor troen min Ingen kødd. Det er urolige tider på grunn av to store påkallinger denne måneden. Du har hørt om de i nyhetene, selv om sannheten om hendelsene holdes skjult for de sovende. Vi i Skandinavia er heldigvis godt unna hendelsenes sentrum, men uroen i barrieren kan fortsatt påvirke oss. 30 minutter siden, Uglems skrev: Du burde underkaste deg Gud isteden ♡ Ellers takk. Arkontene er vel det nærmeste vi kommer Gud i dag, og om de er noe i nærheten av hva Gud var, er det best for oss mennesker å holde seg langt, langt unna. De kan holde seg i Metropolis der de hører hjemme. Det kommer intet godt av kontakt med noe fra de andre sidene, som denne måned har vist oss. Men dette hører kanskje mer inn under forum for spiritualitet? Anonymkode: f4ab4...e18
Uglems Skrevet 27. mars 2018 #14 Skrevet 27. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen kødd. Det er urolige tider på grunn av to store påkallinger denne måneden. Du har hørt om de i nyhetene, selv om sannheten om hendelsene holdes skjult for de sovende. Vi i Skandinavia er heldigvis godt unna hendelsenes sentrum, men uroen i barrieren kan fortsatt påvirke oss. Ellers takk. Arkontene er vel det nærmeste vi kommer Gud i dag, og om de er noe i nærheten av hva Gud var, er det best for oss mennesker å holde seg langt, langt unna. De kan holde seg i Metropolis der de hører hjemme. Det kommer intet godt av kontakt med noe fra de andre sidene, som denne måned har vist oss. Men dette hører kanskje mer inn under forum for spiritualitet? Anonymkode: f4ab4...e18 Da burde du ta med alt du sier her innunder det forumet. Det du sier til ts også går vel under det samme.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #15 Skrevet 27. mars 2018 Samboeren min har endret hårfarge og hårstruktur flere ganger, noen ganger over to-tre uker, andre ganger nærmest over natta. Han er født med lyst, lyst blondt stritt hår og ble gradvis mørkere i tenåra, slik mange blir helt til en eller annen form for lys mellomblond. Deretter gikk han nærmest over natta over til å bli helt mørk, faktisk nesten mot svart. 2-3 år senere ble håret like raskt blondt igjen og fikk ganske markante krøller, selv om det alltid hadde vært fullstendig stritt og uten antydning til krøller. Noen år senere ble håret plutselig gyldenbrunt med et klar skjær av rødt, fortsatt med litt krøller, men ikke like mye. Og nå for et par år siden, gikk håret gradvis i løpet av noen uker tilbake til mellomblondt, omtrent så «kommunefarget» som det er mulig å få det og det er nå helt stritt og uten krøller. Hvorfor håret hans endrer seg så mye og fort vet jeg ikke, men vi har alltid liksom bare antatt at det skjer på grunn av alvorlig sykdom og dårlig næringsinntak, men jeg aner ikke om det er den reelle grunnen? Anonymkode: 3004f...6eb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #16 Skrevet 27. mars 2018 Jeg har alltid hatt lett krøllete mørkt hår, helt til jeg våknet en morgen og det var helt glatt og mye lysere. Alle gratulerte meg med ny frisyre og spurte hvor jeg hadde vært, og det var til og med folk som vanligvis ikke hadde merka om jeg gikk fra vanlig hår til afro, så det var tydelige endringer. Og siden det har det bare vært sånn, det er 12 år siden. Anonymkode: af557...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå