Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Som arb.søker har jeg god tid. leter meg opp på net,ringer og skriver søknader. Sender de over nett. Ofte når du kommer til sentrlbord, så får en ikke snakke med de som har med det,men får beskjed om å sende søknad. Ofte står det på nett at en ikke tar imot skriftlige søknader, kun på nett. Ofte er det søknadskjema som en bare fyller ut og poster. For me er det ikke noe problem,men hva med alle de som ikke har nett eller kan noe om data. De blir jo helt akterutseilt. Det er faktisk mange som ikke har/kan data. greit nok at du kan gå ned på a-etat og få hjelp,men som arb.søker vet jeg hvor god tid de har til å hjelpe folk der. Pc står ofte midt i lokalet og ikke kekt for de som sitter der og knoter og ikke forstår det! Dette var dagens sukk fra meg.
nyibyen Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har ofte brukt datamaskinene på aetat da jeg søkte på jobber, og var veldig glad for at de fantes. Det blir dyrt i lengden å bruke internettkafeer. Det er vel ikke meningen at konsulentene på aetat skal lære opp folk i hvordan de skal bruke datamaskiner! Men nettopp derfor har de ofte jobbsøkerkurs. har ikke deltatt der selv men de lærer jo folk opp i hvordan de skal søke, så jeg regner med du lærer det der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå